IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : luxe cosmetische chirurgie Vorige pagina | Volgende pagina
Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 14-03-2003 18:40 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 14 maart 2003 18:27 schreef Leviathanica het volgende:
waarom niet?


Een verspilling van een ieder zijn tijd?


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-03-2003 19:06 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Vrouwen die een borstvergroting nemen hebben 30% meer kans om zelf moord te plegen. Opzich vrij logisch de reden dat vrouwen er vaak een nemen is toch vanwege een erg slecht zelfbeeld. Ik vind chirurgie geen oplossing daarvoor, echt gelukkig zullen ze er niet van worden lijkt me.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 14-03-2003 19:10 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Precies.


Dit slaat nergens op.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 15-03-2003 0:38 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Hmm...ik wil een borstverkleining buikliposuctie en een lazerbehandeling aan m'n ogen.Niet omdat ik supermooi wil zijn,maar omdat ik me er enorm aan stoor.Ik ben 1.58m cup DD zie nog maar 16% en buik is door bevalling/afvallen/aankomen/afvallen een yuck aardappelzak,kleren zitten niet prettig etc.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 15-03-2003 0:56 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2003 0:38 schreef Vampie het volgende:
Hmm...ik wil een borstverkleining buikliposuctie en een lazerbehandeling aan m'n ogen.Niet omdat ik supermooi wil zijn,maar omdat ik me er enorm aan stoor.Ik ben 1.58m cup DD zie nog maar 16% en buik is door bevalling/afvallen/aankomen/afvallen een yuck aardappelzak,kleren zitten niet prettig etc.
Holy shit. Zie je echt maar 16%?
Dat lijkt me gewoonweg eng...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 15-03-2003 2:06 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Het enige wat ik zou willen (als ik er geld voor zou hebben) is een laserbehandeling voor mijn ogen.


the only pleasure is pain


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-03-2003 7:37 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2003 0:56 schreef Voice Of Doom het volgende:
Holy shit. Zie je echt maar 16%?
Dat lijkt me gewoonweg eng...

Idd ik denk dat het ook niet echt om cosmetische chirurgie gaat omdat het simpelweg met gezondheidsredenen te maken heeft. Het ziekenfonds vergoed dit ook lijkt me.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-03-2003 11:15 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ach, het is denk ik hetzelfde als een dure Porsche, een motorboot met magnetron etc aan boord en dergelijke:
Het is net zo leuk als een Ford Focus, net zo leuk als een roeibootje met hulpmotor, maar je laat ff aan de buitenwereld zien dat jíj degene bent die wél geld heeft. Maar verder is het lelijk en heb je er geen kont aan.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 15-03-2003 11:42 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ik ben zelf liever lelijk. Maar ik ben er dan ook aan gewend hè.
Ik zou mezelf ook wel vol kunnen stoppen met siliconen om wat breder en dikker te lijken.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


pendragon
Usericon van pendragon
Posted 16-03-2003 20:08 by pendragon Wijzig reactieProfiel van pendragonQuote dit bericht

ik vind da die mensen gewoon ziek zijn in hun hoofd ,je kan toch niet perfect willen zijn , 't zit gewoon in hun hoofd , ma da is ziek , die artsen zouden idd betere dingen kunnen doen...


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 16-03-2003 23:30 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2003 0:56 schreef Voice Of Doom het volgende:
Holy shit. Zie je echt maar 16%?
Dat lijkt me gewoonweg eng...

Valt wel mee hoor, ik zie ook maar iets van 20%. Het is niet zo dat je maar 16% van de auto's zie aankomen ofzo, je ziet alleen de details niet meer.

[Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 16-03-2003 23:32]


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 16-03-2003 23:33 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 14 maart 2003 19:06 schreef ghoulliette het volgende:
Opzich vrij logisch de reden dat vrouwen er vaak een nemen is toch vanwege een erg slecht zelfbeeld. Ik vind chirurgie geen oplossing daarvoor, echt gelukkig zullen ze er niet van worden lijkt me.

Precies, de meesten denken dat dát hen gelukkig zal maken, zodat ze er daarna op een pijnlijke manier moeten achterkomen dat dat niet zo is.

Nu ja, ik begrijp wel dat de verleiding groot is om het te doen als je het geld ervoor hebt. Tenslotte wordt het saai om elke dag met dezelfde kop rond te lopen.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 16-03-2003 23:35 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Ik kan me heel goed voorstellen dat veel mensen hier enorme bedragen aan uitgeven, gelukkig heb ik het niet nodig aangezien ik van nature al perfect ben.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 16-03-2003 23:36 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

hahahaha, ik moet telkens denken aan een cheech & chong film, die in amsterdam. dat chong zegt(in z'n droom dus) tijdens een persconferentie, dat hij littekens in zijn gezicht heeft laten zetten, omdat hij Te knap was, hij werd zo moe van alle vrouwelijke aandacht.


Oud Vuil.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 16-03-2003 23:37 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 15 maart 2003 11:42 schreef Voice Of Doom het volgende:
Ik zou mezelf ook wel vol kunnen stoppen met siliconen om wat breder en dikker te lijken.




ik ben maar 60 kilo, ik kan ook wel zoiets gebruiken.


Oud Vuil.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 16-03-2003 23:39 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2003 15:28 schreef AgonY het volgende:

Misschien als ik ooit geld heb en de gedachte aan de operatie mijn maag niet meer doet omkeren, laat ik m'n ogen corrigeren. Ik wil wakker worden en eens iets kunnen zien ipv een waas over alles. Maar dat reken ik niet tot luxe cosmetische chirurgie


Mijn broer heeft zijn ogen een paar maanden geleden laten laseren en dat is hem goed bevallen. Hij heeft het om praktische redenen gedaan: hij is militair. Hij zit veel in het veld en er is niet altijd water e.d. bij de hand om je ogen goed te verzorgen.


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 16-03-2003 23:44 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

volgens mij krijgen/kregen mensen bij de luchtmacht gratisch een laser behandeling als ze een afwijking tot -1 hadden ofzo.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 16-03-2003 23:44 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2003 23:36 schreef webblaster wim het volgende:
hahahaha, ik moet telkens denken aan een cheech & chong film, die in amsterdam. dat chong zegt(in z'n droom dus) tijdens een persconferentie, dat hij littekens in zijn gezicht heeft laten zetten, omdat hij Te knap was, hij werd zo moe van alle vrouwelijke aandacht.


Hahahaha!

Er is hier in de buurt wel een blowcafé dat de Cheech & Chong heet, maar de oude films waarnaar het vernoemd is heb ik nooit gezien. Toch een keer gaan kijken binnenkort, als ik dit zo lees.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 16-03-2003 23:45 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2003 23:44 schreef Bintmeister het volgende:
volgens mij krijgen/kregen mensen bij de luchtmacht gratisch een laser behandeling als ze een afwijking tot -1 hadden ofzo.


Hij zit bij de landmacht en heeft het zelf betaald.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 16-03-2003 23:50 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 16 maart 2003 23:44 schreef B6R6A6M het volgende:
Hahahaha!

Er is hier in de buurt wel een blowcafé dat de Cheech & Chong heet, maar de oude films waarnaar het vernoemd is heb ik nooit gezien. Toch een keer gaan kijken binnenkort, als ik dit zo lees.



die films zijn geweldig, nog leuker met een . maar hoeft niet, hoor.


Oud Vuil.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 16-03-2003 23:50 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2003 23:37 schreef webblaster wim het volgende:


ik ben maar 60 kilo, ik kan ook wel zoiets gebruiken.

Jij was bovendien langer dan ik?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 16-03-2003 23:56 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2003 23:50 schreef webblaster wim het volgende:
die films zijn geweldig, nog leuker met een . maar hoeft niet, hoor.


Hehe, ik zal binnenkort eens kijken of ik iets kan vinden bij de videotheek.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 16-03-2003 23:59 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 16 maart 2003 23:56 schreef B6R6A6M het volgende:
Hehe, ik zal binnenkort eens kijken of ik iets kan vinden bij de videotheek.


ik geef je weinig kans, misschien dvd, zijn echt ouwe films, meestal al een tijdje kapot. en videotheken vervangen geen banden.

ennne, doom, ik ben iets van 1.74.


Oud Vuil.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 17-03-2003 0:04 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2003 23:59 schreef webblaster wim het volgende:

ennne, doom, ik ben iets van 1.74.
Ah, dan ben je korter.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 17-03-2003 9:48 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

hmmm als ik geld had zou ik best een nieuw hoofd op mn lijf willen laten zetten... en dan ook een nieuw lijf onder mijn hoofd...


Zenial


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen