IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Kale vrouwen Volgende pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-01-2003 15:11 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Nou, ik ben dus van mening dat vrouwen niet perse lang haar nodig hebben om vrouwelijk te zijn.
Kort haar/kaal bij vrouwen is hetzelfde als lang haar bij mannen: apart [en dus vaak mooi].
Dus, kom maar op met die tegenargumenten en ga niet klakkeloos shit als 'kale vrouwen zijn lelijk' posten, want dat kan onze huisvlieg ook.

Daarbij staat hij niet in onzin, dus serieus aub.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 13-01-2003 15:14 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik presenteer: "De wandelende chemokuur"





Ik, Wil Schuurman


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 13-01-2003 15:16 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2003 15:11 schreef Slechtheid het volgende:
Nou, ik ben dus van mening dat vrouwen niet perse lang haar nodig hebben om vrouwelijk te zijn.
Kort haar/kaal bij vrouwen is hetzelfde als lang haar bij mannen: apart [en dus vaak mooi].
Dus, kom maar op met die tegenargumenten en ga niet klakkeloos shit als 'kale vrouwen zijn lelijk' posten, want dat kan onze huisvlieg ook.

Daarbij staat hij niet in onzin, dus serieus aub.


Mee eens.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-01-2003 15:16 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2003 15:14 schreef Snagger het volgende:
Ik presenteer: "De wandelende chemokuur"




Sufkees! Ik zeg duidelijk dat je je posts moet onderbouwen, kom jij nog met dit soort ongein.
Ik heb geen zin om deze in Onzin terecht te laten komen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-01-2003 15:16 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Dáár gaat je opzet, Slechtheid. Sterkte, knul.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-01-2003 15:17 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2003 15:16 schreef Greycloak het volgende:
Dáár gaat je opzet, Slechtheid. Sterkte, knul.
Staat lang haar alle mannen?

[Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 13-01-2003 15:17]


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 13-01-2003 15:18 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Trouwens ik heb ook liever kale vrouwen hoor !! Dus geen gezeur, niks gezeik, ik heb het liefst KAAL !








Van onderen welteverstaan


Ik, Wil Schuurman


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-01-2003 15:20 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2003 15:17 schreef Slechtheid het volgende:
Staat lang haar alle mannen?
Dat eerder dan dat kort haar alle mannen staat. Ik heb er gewoon het hoofd niet voor om kort haar enigszins te doen lijken, en heb zo wat meer vrienden bij wie kort haar gewoon niet staat. Lang haar staat ook niet alle mannen, als je extreem krullerig haar hebt bijvoorbeeld, gaat het al niet meer.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-01-2003 15:20 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

snagger, doe is ff normaal man en verkloot dit topik niet aub! dank u!

@slechtheid, tuurlijk hebben vrouwen geen lang haar nodig om vrouwelijk te zijn..


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 13-01-2003 15:22 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 13 januari 2003 15:20 schreef Greycloak het volgende:
... Ik heb er gewoon het hoofd niet voor om kort haar enigszins te doen lijken, ...


Ik heb hetzelfde "probleem".



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-01-2003 15:22 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2003 15:20 schreef Snaack het volgende:
@slechtheid, tuurlijk hebben vrouwen geen lang haar nodig om vrouwelijk te zijn..
Waarom is [bijna] ieder's reaktie op een kale vrouw dan ?


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 13-01-2003 15:23 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Dit topic niet verkloten ? Neem me niet kwalijk hoor, maar ik heb gewoon nog nooit zo'n belachelijk topic gezien !!

Ik bedoel, als vrouwen door een chemokuur hun haar verliezen is dat vervelend voor ze, maar welke vrouw kiest er nou voor om even alles eraf te scheren ? Ja, dat figuur dat ik hier boven neer pleurde, maar dan noem je ook iemand op.

Altijd van die buitenissige dingen, doe toch normaal !! Hebben we soms weer teveel breezers geconsumeerd ofzo ?


Ik, Wil Schuurman


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-01-2003 15:23 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2003 15:23 schreef Snagger het volgende:
Dit topic niet verkloten ? Neem me niet kwalijk hoor, maar ik heb gewoon nog nooit zo'n belachelijk topic gezien !!

Ik bedoel, als vrouwen door een chemokuur hun haar verliezen is dat vervelend voor ze, maar welke vrouw kiest er nou voor om even alles eraf te scheren ? Ja, dat figuur dat ik hier boven neer pleurde, maar dan noem je ook iemand op.

Altijd van die buitenissige dingen, doe toch normaal !! Hebben we soms weer teveel breezers geconsumeerd ofzo ?
Anders hou je je gewoon stil. Iets zinnigs kun je schijnbaar toch niet bijdragen.


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 13-01-2003 15:24 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

quote:
Op 13 januari 2003 15:07 schreef Slechtheid het volgende:
Kaal zou haar goed staan.

Ik betwijfel 't zie hier...




Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 13-01-2003 15:25 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Hahaha.. dat wijf in ALIEN was bij deel 3 (of 4?) ook kaal, stond haar ook niet (maarja, ze blijkt niet voor niets de alien zelf te zijn )


Ik, Wil Schuurman


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 13-01-2003 15:35 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ja en dat mens in die nieuwe bondfilm is ook bijna kaal, gatver. Ik vind lang haar gewoon mooi, zowel bij mannen als bij vrouwen...
En om te zeggen "het is mooi omdat het apart is" vind ik ook maar een puberachtige afzet-reden.


Zenial


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-01-2003 15:37 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2003 15:35 schreef Zenial het volgende:
Ja en dat mens in die nieuwe bondfilm is ook bijna kaal, gatver. Ik vind lang haar gewoon mooi, zowel bij mannen als bij vrouwen...
En om te zeggen "het is mooi omdat het apart is" vind ik ook maar een puberachtige afzet-reden.
Uh, het is mooi omdat ik erop geil.

En zeggen dat het 'gewoon mooi is' is pas echt goed onderbouwd.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 13-01-2003 15:37 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht



Nog een kale vrouw


Ik, Wil Schuurman


Lies
Usericon van Lies
Posted 13-01-2003 15:39 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Een jaar of zo geleden was er op TV een interview met een kale vrouw die een of ander miss-verkiezing gewonnen had. Schoon kaal is blijkbaar dus ook niet lelijk.
quote:
Op 13 januari 2003 15:23 schreef Snagger het volgende:
Altijd van die buitenissige dingen, doe toch normaal !! Hebben we soms weer teveel breezers geconsumeerd ofzo ?

Zijn lang haar bij mannen, piercings, tattoos e.d. dan ook per se lelijk? Die zijn toch ook niet "normaal"?


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 13-01-2003 16:09 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Misschien omdat als je je vriendin met extreem kort dan wel geen haar achterlangs neemt, het net lijkt of je een tienjarig jongete in zijn aars pakt ?

En Snagger, you're hilarious man !!!

Sorry Slechtheid, maar dit is inderdaad één van de onzinnigste topic op het hele forum. en nou kan ik me natuurlijk stilhouden, maar dat zou niks voor mij zijn, hihi


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 13-01-2003 19:14 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

de vrouwen die ik heb gezien die mooier zijn met kort haar dan lang haar vind ik op een halve pink te tellen


Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 13-01-2003 19:26 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

pink is lelijk ja.
Waarom ik kaal en kort haar lelijk vind.
Omdat ik er niet van hou en omdat meestal van de bekakte meisjes kort haar hebben en van die oudere vrouwen.

En ten tweede is dit typisch weer zo een wat anders is, is cool.

Alternatiehiefffff


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 13-01-2003 19:31 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Vroeger kwam er een kaal meisje in de Blokhut in Rotterdam. Ik kende haar voor de rest niet maar ik moet zeggen dat het haar heel goed stond. (terwijl ik normaalgesproken echt op lang haar kick)


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 13-01-2003 19:33 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Hale vrouwen zijn gewoon al per definitie lelijk !!!!


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 13-01-2003 19:33 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Kale vrouwen, bedoel je echt minimeter werk of gewoon kort haar? Ik vind dat hele korte bij vrouwen niet zo leuk staan, daarmee zeg ik niet dat hun vrouwelijkheid daarmee wegvalt. Gewoon een kort-model kan heel leuk zijn, een lekkere frisse kop! Geen problemen mee


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 13-01-2003 19:34 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2003 19:33 schreef Triple-Dan het volgende:
Hale vrouwen zijn gewoon al per definitie lelijk !!!!



Dat vond ik dus ook totdat ik die griet in de Blokhut zag


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen