IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Wat De Hond kan, kunnen wij ook!! Vorige pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-01-2003 15:30 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

SP,

maar ik begin zowaar te twijfelen. Ik wil absoluut niet dater een CDA/VVD coalitie komt (of nog erger, alweer met de LPF, wat die Zalm weer serieus naar boven bracht ). Dus vraag ik me af of op de PVDA stemmen misschien toch nuttiger is. Mar ik denk dat ik toch maar Marijnissen steun want hij is de beste die er rondloopt in Den Haag .


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 19-01-2003 16:08 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

D66

Juist nu!


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 19-01-2003 16:34 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

PvdA, niet omdat ik zo onder de indruk ben van hun lijsttrekker maar botweg vanwege hun programma. Ik ben wel nog even in de overweging gekomen om op de SP stemmen, omdat die waarschijnlijk sneller in staat zijn om veranderingen door te voeren dan de PvdA (ze zijn dan wel iets te links voor mij maar bij een coalitie komt dat toch nooit volledig tot zijn recht)

Maar het wordt dus toch PVDA, ik wil absoluut geen Balkenende als premier. De enige partij die dan naar voren komt als kanshebber op premierschap is de PVDA. Balkenende heeft niets anders gedaan dan ons voor lul zetten op de euro top bijeenkomsten


Follow the freezing moon...


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 19-01-2003 17:19 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

oh.. hij heeft ook subsidies afgeschaft, ziekendfondspremies verhoogd en talloze pogingen gedaan de vrijheid aan bande te leggen en de christelijke moraal hoogtij te laten vieren


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 19-01-2003 17:32 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

Als ik zou mogen stemmen, zou ik gaan voor SP. Ik vind Marijnissen erg goed, en ik ben het eens met veel van hun standpunten.
Andere kansmakers voor mij zijn Groenlinks en D66


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 19-01-2003 17:39 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 19 januari 2003 16:34 schreef Freduk het volgende:
PvdA, niet omdat ik zo onder de indruk ben van hun lijsttrekker maar botweg vanwege hun programma. Ik ben wel nog even in de overweging gekomen om op de SP stemmen, omdat die waarschijnlijk sneller in staat zijn om veranderingen door te voeren dan de PvdA (ze zijn dan wel iets te links voor mij maar bij een coalitie komt dat toch nooit volledig tot zijn recht)

Maar het wordt dus toch PVDA, ik wil absoluut geen Balkenende als premier. De enige partij die dan naar voren komt als kanshebber op premierschap is de PVDA. Balkenende heeft niets anders gedaan dan ons voor lul zetten op de euro top bijeenkomsten


YEAH!!!
Job Cohen for President!!


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 19-01-2003 22:33 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

ojee, die de hond is nu op teevee op sbs6, 't lijkt wel of hij gesynchroniseerd word, hij lijkt helemaal niet echt?!?

*legt z'n heroine spuit maar even weg*


Oud Vuil.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen