IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : heb je al gestemd? Volgende pagina
Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 22-01-2003 10:06 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Hoe laat en waarop...

Ik: om 9.30 uur en ook voor devoraz, die mij heeft gemachtigd.

Hij stemt op Harry Potter Balkenende en ik op de lijsttrekker van Lijst 15, De partij voor de dieren.


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-01-2003 10:08 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Ik ga over een minuut of 10 stemmen...op de SP


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 22-01-2003 10:11 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik heb net gestemd. Op de SP.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 22-01-2003 10:11 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ik ga vanmiddag pas. Moet stemmen in een bejaardencentrum dus wacht tot de mensen een tukje aan het doen zijn. Stem dus op PVDA Jeltje van nieuwenhoven.
De partij die er nog voor kan zorgen dat het CDA niet weer de meeste zetels krijgt!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 22-01-2003 10:12 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Jeuzes man ik ben net wakker. Eerst ff douchen en ontbijten en dan ga ik misschiel wel eens...


Zenial


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 22-01-2003 10:14 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 22 januari 2003 10:11 schreef Cadaveria het volgende:
Ik ga vanmiddag pas. Moet stemmen in een bejaardencentrum dus wacht tot de mensen een tukje aan het doen zijn. Stem dus op PVDA Jeltje van nieuwenhoven.
De partij die er nog voor kan zorgen dat het CDA niet weer de meeste zetels krijgt!


maar als je nu gaat, dan heb je kans dat je wordt overspoeld door lekkere pepermuntjes


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 22-01-2003 10:15 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ben niet wakker genoeg om echt zin te hebben om de sores van die mensen aan te horen. SOms is dat wel lachen. Bejaarden heerschen wel! ok off topic


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-01-2003 10:17 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik ga vanavond stemmen en op niks anders dan de SP. Ik hoop maar dat iedereen die mag, gaat stemmen.


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 22-01-2003 10:18 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

vooralsnog heeft/gaat iedereen hier dus links stemmen

... owneej... Devoraz stemt op CDA; die zijn rechts

[Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 22-01-2003 10:19]


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 22-01-2003 10:20 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

was er om 8:45
op de sp(protest stem zoals iemand uit me msn lijst et noemde aangezien ik hun de enige partij vindt die er nog iets van eerlijkheid heeft


My madness, my sadness


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-01-2003 10:20 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2003 10:18 schreef Sarjenka het volgende:

... owneej... Devoraz stemt op CDA; die zijn rechts


dat zijn CHristenen!


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 22-01-2003 10:21 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Ik ga vanavond pas. Ik moet in Meppel stemmen omdat ik me nog niet in de gemeente Zwolle geregistreerd sta (mijn ouders wonen daar en heb er zelf gewoond voordat ik het huis uit ging). Ik stem PvdA ...



winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 22-01-2003 10:22 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2003 10:20 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
dat zijn CHristenen!

JiJ bEn EeN PuBeR!


My madness, my sadness


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-01-2003 10:24 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2003 10:22 schreef winters rage het volgende:
JiJ bEn EeN PuBeR!


Dat zegt iemand die op zo'n manier schrijft?

oke ontopic:
ik stem straks (oke zei ik toenet ook al) op de SP... die vind ik nog het eerlijkst, voor zover dat mogenlijk is


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 22-01-2003 10:25 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Ik heb de ABC formule toe gepast op het stem bord

Ik heb een neutrale stem uitgebracht


CDA = over mijn lijk
PVDA = Zie cda !!!
LPF = Nee
Eratelband = zie alles hier boven


Wiegen Meister !


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 22-01-2003 10:26 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2003 10:21 schreef Carnagath het volgende:
Ik ga vanavond pas. Ik moet in Meppel stemmen omdat ik me nog niet in de gemeente Zwolle geregistreerd sta (mijn ouders wonen daar en heb er zelf gewoond voordat ik het huis uit ging). Ik stem PvdA ...
Hey valorian ook al. stemmen we hier met z'n allen op de PVDA.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 22-01-2003 10:27 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 22 januari 2003 10:26 schreef Cadaveria het volgende:
Hey valorian ook al. stemmen we hier met z'n allen op de PVDA.


Dopen we ons huis om als: De PvdA metal communion

[Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 22-01-2003 10:27]



FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 22-01-2003 10:30 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

ik ga vanavond direct na mn werk stemmen SP


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 22-01-2003 10:30 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2003 10:27 schreef Carnagath het volgende:
Dopen we ons huis om als: De PvdA metal communion
dat gaat me iets tever. Op welk persoon ga je stemmen dan?


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 22-01-2003 10:32 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 22 januari 2003 10:30 schreef Cadaveria het volgende:
dat gaat me iets tever. Op welk persoon ga je stemmen dan?


Geen idee. Maakt ook niet echt veel uit, dunkt mij. Je stemt op een partij, niet op een persoon specifiek persoon binnen die partij...



winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 22-01-2003 10:40 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2003 10:24 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
Dat zegt iemand die op zo'n manier schrijft?

oke ontopic:
ik stem straks (oke zei ik toenet ook al) op de SP... die vind ik nog het eerlijkst, voor zover dat mogenlijk is

somebody is missing the point here...
maar goed
Ik heb ook om die reden op de sp gestemd, die partij is tenminste een beetje duidelijk in hun doen en laten


My madness, my sadness


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 22-01-2003 10:40 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Tuurlijk stem je wel op een persoon. Je hebt geen leeg vlakje PVDA op dat ding staan. Iedere persoon heeft ook weer andere idealen/expertiges binnen de partij.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-01-2003 10:41 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2003 10:40 schreef winters rage het volgende:
Ik heb ook om die reden op de sp gestemd, die partij is tenminste een beetje duidelijk in hun doen en laten


ik vertrouw zowiezo geen partij, maar dat schijnt normaal te zijn, de SP vind ik nog redelijk "eerlijk" zegmaar


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 22-01-2003 10:43 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

eerlijk in de zin van wat? Waarom zijn de rest van de partijen niet eerlijk?


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-01-2003 10:44 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

eerlijk in de zin van: ik vertrouw ze wel. eerlijk in de zin van: de vorige keren (voor die LPF troep) kwamen ze hun afspraken redelijk goed na


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 22-01-2003 10:48 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2003 10:43 schreef Cadaveria het volgende:
eerlijk in de zin van wat? Waarom zijn de rest van de partijen niet eerlijk?

Ik vind dat de sp er niet omheen draait met dure woorden en slap gezanik, heb bij hun tenminste meteen door wat ze bedoelen.

Ok misschien niet de beste reden tot stemmen maar ik ga tenminste, en ik kan me ook enigsins in hun idealen plaatsen...
In tegenstelling tot de meeste partijen.


My madness, my sadness


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen