IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Gelredoom Fest: Skepticism (fin), Officium Triste, Pantheist (bel) en meer... Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-01-2003 14:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 14:13 schreef Der_Pim het volgende:
20 april is 1e paasdag dus lijkt het me dat vrijwel iedereen de dag erna ook vrij is.
Ah dat dnek ik ook ja
Ik ken die christendagen niet uit mijn hoofd


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 23-01-2003 15:23 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Zal er zeker zijn Officium Triste heerscht live en Skepticism wil ik ook zeker wel een keer zien en het is nog niet ver weg ook niet.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 23-01-2003 15:56 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 14:13 schreef Der_Pim het volgende:
20 april is 1e paasdag dus lijkt het me dat vrijwel iedereen de dag erna ook vrij is.

Dan heeft niemand meer een excuus om niet te komen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 23-01-2003 23:42 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

present!!



VUIG
"Selbstmord für einenen höheren Ruhm"
Usericon van VUIG
Posted 24-02-2003 14:07 by VUIG Wijzig reactieProfiel van VUIGQuote dit berichthttp://vuig.cjb.net/

bump


Heaven, once so proud, look as it comes down


VUIG
"Selbstmord für einenen höheren Ruhm"
Usericon van VUIG
Posted 17-03-2003 11:52 by VUIG Wijzig reactieProfiel van VUIGQuote dit berichthttp://vuig.cjb.net/

bump!


Heaven, once so proud, look as it comes down


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-03-2003 11:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

jaja we komen wel


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 17-03-2003 19:38 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ik ben bang dat ik er ook wel zal zijn. Skepticism en Officium Triste moet ik toch eens zien.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 22-03-2003 22:00 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

ik kom ook!! Pantheist en Skepticism wil ik toch wel erg graag live zien en ik kan op de gastenlijst. Weet er iemand of de bands ook merchandise verkopen want ik wil wel een shirt van skepticism hebben


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 22-03-2003 22:03 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 22 maart 2003 22:00 schreef Morgil het volgende:
Weet er iemand of de bands ook merchandise verkopen want ik wil wel een shirt van skepticism hebben


bereid je dan voor op een knokpartij want IK ga eerst een Skepticism shirt halen

Trouwens: Pantheist verkoopt zeker merchandise daar. En er BESTAAN Skepticism shirts, maar of ze verkocht gaan worden hangt van Red-Stream af.

[Dit bericht is gewijzigd door Claw op 22-03-2003 22:04]


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 22-03-2003 22:06 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2003 22:03 schreef Claw het volgende:
bereid je dan voor op een knokpartij want IK ga eerst een Skepticism shirt halen

Trouwens: Pantheist verkoopt zeker merchandise daar. En er BESTAAN Skepticism shirts, maar of ze verkocht gaan worden hangt van Red-Stream af.


ik ben toch sterkeeeeerrrr


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 22-03-2003 22:12 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

zou er niet op rekenen


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 22-03-2003 22:16 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2003 22:12 schreef Claw het volgende:
zou er niet op rekenen


*pakt de bl;ikken spinazie alvast uit de kast*



X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 22-03-2003 22:21 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

Heb vernomen dat er wel degelijk Skepticism shirts gaan verkocht worden op de tour. Je kan dan natuurlijk vechten zoveel je wil, ik ben er toch een dag eerder bij.


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 23-03-2003 3:20 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Zou wel raar zijn als er GEEN shirts verkocht zouden worden...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 23-03-2003 10:52 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Ik ben erbij. Skepticism


VUIG
"Selbstmord für einenen höheren Ruhm"
Usericon van VUIG
Posted 23-03-2003 11:16 by VUIG Wijzig reactieProfiel van VUIGQuote dit berichthttp://vuig.cjb.net/

quote:
Op 22 maart 2003 22:00 schreef Morgil het volgende:
ik kom ook!! Pantheist en Skepticism wil ik toch wel erg graag live zien en ik kan op de gastenlijst. Weet er iemand of de bands ook merchandise verkopen want ik wil wel een shirt van skepticism hebben



owja..
sta jij op de agstenlijst???


dat zullen we nog wel eens zien...


Heaven, once so proud, look as it comes down


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 23-03-2003 12:01 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

LOL

Dat wordt een kaartje kopen, Morgil.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-03-2003 12:08 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

mwoehahahaha


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 23-03-2003 12:19 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2003 11:16 schreef VUIG het volgende:
owja..
sta jij op de agstenlijst???


dat zullen we nog wel eens zien...


hoezo zou ik niet op de gastenlijst kunnen?


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 23-03-2003 12:55 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2003 3:20 schreef Voice Of Doom het volgende:
Zou wel raar zijn als er GEEN shirts verkocht zouden worden...

heb jij eigenlijk al eens een doom-concert bijgewoond of haal je je kennis enkel van Kazaa ?



In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


VUIG
"Selbstmord für einenen höheren Ruhm"
Usericon van VUIG
Posted 23-03-2003 14:09 by VUIG Wijzig reactieProfiel van VUIGQuote dit berichthttp://vuig.cjb.net/

er is bij mij nog niks binnengekomen over een gastenlisjt die avond,... vandaar...


Heaven, once so proud, look as it comes down


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 23-03-2003 14:12 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Degenen die de magere eurotjes er niet voor over hebt om Skepticism te zien, mogen van mij wel wegblijven ... unworthy!


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 23-03-2003 15:53 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2003 12:55 schreef X-Act het volgende:
heb jij eigenlijk al eens een doom-concert bijgewoond of haal je je kennis enkel van Kazaa ?





Ik kan in je profiel wel niet zien hou oud je bent, maar het zou best eens zo kunnen zijn dat jij tijdens mijn eerste doomconcerten nog je luiers volscheet...
Wat betreft de laatste jaren heb je gelijk. Doom interesseert me live niet zo(doom metal is voor mij gewoon fijner op CD). Live hou ik meer van snelle muziek. Ik heb zat slome live-optredens gezien.

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 23-03-2003 16:03]


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 23-03-2003 16:04 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2003 14:12 schreef Claw het volgende:
Degenen die de magere eurotjes er niet voor over hebt om Skepticism te zien, mogen van mij wel wegblijven ... unworthy!


heb ik er best voor over hoor! maar gastenlijst zou toch handig zijn. ik sponsor ze wel met het kopen van cd's en shirts enzo


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen