IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Doodgaan, hoeveel heb jij al geregeld? Vorige pagina | Volgende pagina
IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 28-01-2003 13:20 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2003 13:13 schreef Gunman het volgende:
Ahum, jij wilt geen verhalen horen over grappen van geneeskundestudenten enzo...


vertek vertel...


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 28-01-2003 13:23 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2003 13:20 schreef IceQueen het volgende:
vertek vertel...

Om t kort te houden: "Die gasten gooien NOOIT met organen rond ofzo hoor, NEEEUHH!!" leuke gedachte om zo te eindigen.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 28-01-2003 13:25 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2003 13:23 schreef Gunman het volgende:
Om t kort te houden: "Die gasten gooien NOOIT met organen rond ofzo hoor, NEEEUHH!!" leuke gedachte om zo te eindigen.


...


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Mordon
and don't deny your life's a living hell...
Usericon van Mordon
Posted 28-01-2003 13:47 by Mordon Wijzig reactieProfiel van MordonQuote dit bericht

hmm, ik wil een rustige begrafenis, zonder veel poeha, gewoon die kist de grond in...

niet gecremeert by the way, misschien heb ik dan te weinig tijd om mijn lichaam "los te laten"

rouwen? waarom, ik kom toch terug... wees blij, als je weet waar ik ben als ik dood ben zou je alleen maar glimlachen.

het liefst sterf ik ook een rustige dood, ik heb zoveel gehoord over mensen die in een ongeluk zijn omgekomen die later bleven ronddwalen alsof ze niet dood waren.
heeeeeel frustrerend lijkt me dat...

("spokenvangers"helpen deze dwalende geesten om hun te herrinneren dat ze dood zijn, en met het afhandelen van hun "taak"op aarde)
groeten! Bart


sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I...


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 28-01-2003 13:50 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

crematie ga ik toch wel laten uitvoeren bij mij...Kwestie van plaatsbesparing:Ik ben niet de enige die daar op dat kerkhof gaat liggen...


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Mordon
and don't deny your life's a living hell...
Usericon van Mordon
Posted 28-01-2003 13:58 by Mordon Wijzig reactieProfiel van MordonQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2003 13:50 schreef IceQueen het volgende:
crematie ga ik toch wel laten uitvoeren bij mij...Kwestie van plaatsbesparing:Ik ben niet de enige die daar op dat kerkhof gaat liggen...

zeker waar...

je kunt ook gewoon heeel oud worden, spaart ook plaats...


sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I...


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 28-01-2003 14:14 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

quote:
Op 28 januari 2003 13:10 schreef princess of darkness het volgende:
grappig, ik was net zelf van plan om hier een topic over te beginnen.
ik heb al wel muziek uitgekozen die ik op m'n begrafenis wil, dat heb ik ook allemaal al tegen m'n vrienden/familie verteld. maar ik denk er ook over om m'n lichaam aan de wetenschap te geven, dan gebeurt er tenminste iets nuttigs mee, maar da weet ik nog nie zeker omdat me dat wel moeilijker voor m'n familie lijkt.


Doe dat maar, niet alleen geneeskundestudenten hebben dat nodig, ook wij (studenten begrafenisondernemer) hebben lichamen nodig om op te 'oefenen' (afleggen)


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 28-01-2003 15:07 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Hmm, ja, lichaam aan de wetenschap is misschien ook wel leuk, of misschien kan ik het doneren aan Gunther von Hagens om er een kunstwerk van te maken



(ja, da's een echt lijk)

NP: Kreator - Violent Revolution

Edit: even plaatje veranderd

[Dit bericht is gewijzigd door Pil op 28-01-2003 15:14]


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 28-01-2003 15:14 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Gadver die kunst met lijken vind ik een beetje te....


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


princess of darkness
Usericon van princess of darkness
Posted 29-01-2003 11:18 by princess of darkness Wijzig reactieProfiel van princess of darknessQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2003 15:14 schreef FireFox het volgende:
Gadver die kunst met lijken vind ik een beetje te....


ja idd, ik vind het niet mooi, en ik snap al helemaal niet dat je zoiets zou willen.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 29-01-2003 11:30 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2003 11:18 schreef princess of darkness het volgende:
ja idd, ik vind het niet mooi, en ik snap al helemaal niet dat je zoiets zou willen.

nee idd, deze vorm van kunst stuit ook op een hoop weerstand, alhoewel ik normaal wel voor een beetje vernieuwing ben vind ik het in dit geval absoluut niet erg.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 29-01-2003 11:31 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ik zoek nog een geschikte datum...


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 29-01-2003 11:38 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2003 13:58 schreef Mordon het volgende:
zeker waar...

je kunt ook gewoon heeel oud worden, spaart ook plaats...


of ik laat me in de zee gooien...opgeruimd staat netjes


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-01-2003 11:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

...
Zee weer vervuild
...


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 29-01-2003 11:47 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

Weinig:

Heb me laten registreren bij 't donorregister. (ze mogen me leeghalen)
Ons gezin heeft al jaren een uitvaartverzekering.
En de muziek kan ik makkelijk overlaten aan m'n broer.

Voor de rest heb ik er nog niet zo over nagedacht, misschien fout maar kwil ik nog niet zo ontzettend mee bezig moeten zijn.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-01-2003 11:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ben er ook nog niet mee bezig, maar zodra ik samen ga wonen wil ik wel het een en ander op papier gaan zetten, zodat SheRa niet berooid achterblijft mocht er iets met me misgaan.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 29-01-2003 12:20 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2003 11:44 schreef Jenje het volgende:
...
Zee weer vervuild
...


[off topic] dag Jenje alles goed,schat?


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 29-01-2003 12:43 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

Ik heb geen ene zak geregeld..
En dat ben ik niet van plan ook..

Als ik dood ga donderen ze me maar van een brug af ofzo..
Voor mijn part stoppen ze me zonder kist in de grond.. bespaart mijn nabestaande ook weer 'n hoop geld..
Ik ben dan toch dood.. dus dan maakt het me toch niet meer uit wat er met me gebeurd.. (dat kan ook nie namelijk )


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 29-01-2003 12:48 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 25 januari 2003 0:25 schreef webblaster wim het volgende:
heb al jaren zo'n uitvaartding.

en ook testament is officieel al jaren geleden vast gelegd.

muziek ook, eigenlijk hoef ik alleen nog dood.
\


kan geregeld worden, beste Wim


Bruce Banner


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 29-01-2003 13:03 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 28 januari 2003 15:07 schreef Pil het volgende:
Hmm, ja, lichaam aan de wetenschap is misschien ook wel leuk, of misschien kan ik het doneren aan Gunther von Hagens om er een kunstwerk van te maken



(ja, da's een echt lijk)

NP: Kreator - Violent Revolution

Edit: even plaatje veranderd




heeH is dat niet uit Korperwelten? die tentoonstelling in Duitschland....waar zo veel gezeik om was? Mensen in plastic ...gaaf toch!?


Suck my piss


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 29-01-2003 13:10 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Heeft die kunstenaar ook met een man en een paard samen gedaan, zag er echt wel mooi uit, ja het is misschien eng en smerig voor sommigen, maar het is wel heerschende kunst


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 29-01-2003 13:27 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

quote:
Op 29 januari 2003 13:10 schreef Phriar het volgende:
Heeft die kunstenaar ook met een man en een paard samen gedaan, zag er echt wel mooi uit, ja het is misschien eng en smerig voor sommigen, maar het is wel heerschende kunst


Ik ben ernaar gaan kijken en het is helemaal niet smerig of zo, integendeel, het is heel boeiend en leerrijk. Je merkt daar toch niets van dat het echte lichamen zijn.

Mensen die erover zagen zijn mietjes,zouden beter hun bek houden en gewoon thuisblijven.
Tegenwoordig kunnen ze tegen niets meer, het minste spettertje bloed is taboe --> belachelijk!! In oude tijden werd daar allemaal geen spel van gemaakt en zo zou het nu ook moeten gaan.


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 29-01-2003 15:46 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2003 11:30 schreef FireFox het volgende:
nee idd, deze vorm van kunst stuit ook op een hoop weerstand, alhoewel ik normaal wel voor een beetje vernieuwing ben vind ik het in dit geval absoluut niet erg.


?huh? dat klinkt zoals zeggen als hoewel ik normaal wel graag eens een pint drink ben ik toch maar eens en pint gaan drinken

[Dit bericht is gewijzigd door dr_schoft op 29-01-2003 15:48]


Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 29-01-2003 15:47 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2003 15:46 schreef dr_schoft het volgende:
bwahaha good one
voor mij zou 1 april 2091 wel geschikt zijn. dan ben ik nog geen 110, dus dat valt wel mee


dr schoft als oud ventje,wil ik wel niet meemeken


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 29-01-2003 15:53 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2003 15:47 schreef IceQueen het volgende:
dr schoft als oud ventje,wil ik wel niet meemeken


profiteer der dan nog maar en jaar of 40 van . och ja als ik dan nog een bitteke gitaar zal het publiek mi gene zak meer uitmaken anyway. ik zal tegen dan wel gaar genoeg zijn om een fictief publiek voor me te zien


Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen