IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Doodgaan, hoeveel heb jij al geregeld? Vorige pagina
Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 29-01-2003 18:30 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Dat lichaam is inderdaad van Körperwelten (of Bodyworlds in't engels) en ze hebben al meerdere vestigingen (www.bodyworlds.com), ze zijn inderdaad op een of andere manier in plastic gevangen, ik heb ze zelf echter nog nooit in het echt gezien (lijkt me wel gaaf trouwens). En tsja, smaken verschillen, ik vindt het persoonlijk helemaal niet eng of vies ofzo, en ook interessant. Dat je het niks vindt, kan ik inkomen, jammer, maar ja, smaken verschillen, pas als met moeilijk gaat doen in plaats van gewoon weg te blijven wordt het vervelend (maar erg veel last van weerstand hebben ze denk ik -hoop ik- niet). Ik had alleen wel even hun opgave agreement doorgelezen, en als ik het goed begreep moest je lichaam na de dood wel gelijk naar hun toe, dus kon je je organen en zo niet doneren, da's wel een minpunt.

quote:
Op 29 januari 2003 11:44 schreef Jenje het volgende:
...
Zee weer vervuild
...


Ja, en als je begraaft/ceremeert is de lucht en grond weer vervuild, helaas maar zo is het nou eenmaal (uitstrooivelden van crematoria zijn vaak de meest vervuilde gronden van ons land). Een echt shone oplossing is helaas nog niet

NP: Iron Maiden - Children of The Damned


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 29-01-2003 19:43 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

man man man man


Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij.


Egregius
Usericon van Egregius
Posted 30-01-2003 1:23 by Egregius Wijzig reactieProfiel van EgregiusQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2003 13:13 schreef Gunman het volgende:
Ahum, jij wilt geen verhalen horen over grappen van geneeskundestudenten enzo...


HEE humor is hartstikke nuttig! Met m'n lichaam mogen ze alles doen, zolang ze er maar geen kunst van maken

(nee serieus, je bent geboren om te vergaan)


dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 01-02-2003 0:32 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

vergaan hoeft niet per se. ik zie dat niet als een soort natuurwet alleszins. enfin, het is de natuur van de mens om zoiets met lijken te fiksternollen. da's nu juist een van de coole zaken van de natuur van de mens

[Dit bericht is gewijzigd door dr_schoft op 01-02-2003 0:33]


Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 12-02-2003 21:28 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Muziek is al rond... Alleen wordt het bij mij een beetje een lange bedoening ofzo Heb ookal een cd gebrand met deze nr's erop... Mocht er onverhoopt iets gebeuren, dan weten mn ouders/vriendin in ieder geval wat er gebeuren moet...
Heb ook een donorcodicil, dus roof maar leeg... Ze blijven alleen van mijn ogen af!

De muziek:
Guns 'n Roses - November Rain
Dimmu Borgir - Alt Lys er Svunnet Hen
After Forever - Intrinsic
Robbie Williams - Angels
Dimmu Borgir - Sorgens Kammer
Cradle of Filth - Malice through the Looking Glass
Cradle of Filth - The Graveyard by Moonlight
Coldplay - Don't Panic
Queen - Who Wants to Live Forever

En op t moment dat ik de oven inga:
Dimmu Borgir - Fear and Wonder...

Damn, kzou dr bij willen zijn


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 15-02-2003 16:34 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 24 januari 2003 20:23 schreef Sarjenka het volgende:
ik heb ergens een begrafenispolis liggen die niets waard is, maar aangezien ik het absurt vind dat je een dure kist moet die toch in de fik gaat, ga ik dat verder niet regelen. Verder heb ik een lijstje met muziek, die ik nog even op cd moet zetten. En verder regel ik niets. Ik ga nog wel een euthanasieverklaring invullen, voor het geval ik ooit niet in staat meer ben er zelf een eind aan te maken (als er iets heel ergs met me is dus).


aanvulling:

Ik ben momenteel bezig met een wilsbeschikking voor mezelf en Pjotr (Devoraz); je weet namelijk maar nooit wanneer de dag daar is... en het meest frustrerende is voor een nabestaande wanneer er vragen zijn over "hoe en wat"...

Ik heb inmiddels 3 kantjes vol... voornamelijk wat wij wensen tijdens onze uitvaart en wat er met onze spullen moet gebeuren (dit als we tegelijkertijd overlijden).

het is rechtsgeldig, maar er moet bij de uitvoer nog wel een notaris aan te pas komen...



If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 15-02-2003 17:22 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

quote:
Op 29 januari 2003 19:43 schreef dr_schoft het volgende:
man man man man


Verklaar u nader

NP: Domine - True Leader Of Man


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 13-03-2003 16:59 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Doodgaan; het kan me niks schelen, ik zie wel...
En wat ze met me lijk doen?
Voor mijn part zettten ze het op en gebruiken ze het als boegbeeld voor een Vikingschip.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 13-03-2003 17:37 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2003 16:59 schreef Leviathanica het volgende:
Doodgaan; het kan me niks schelen, ik zie wel...
En wat ze met me lijk doen?
Voor mijn part zettten ze het op en gebruiken ze het als boegbeeld voor een Vikingschip.



ben jij een zeemeermin


true disco chick


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-03-2003 17:39 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2003 16:59 schreef Leviathanica het volgende:
Voor mijn part zettten ze het op en gebruiken ze het als boegbeeld voor een Vikingschip.


Een replica van een VIkingschip dan, want echte True Vikingen bestaan natuurlijk niet meer


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 14-03-2003 13:10 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Helaasch, de echte zijn er niet meer, maar het gaat om de bedoeling.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 14-03-2003 20:11 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht



Nordman - Vandraren.


Ronster
Speed kills... hell yeah!!
Usericon van Ronster
Posted 02-04-2003 13:49 by Ronster Wijzig reactieProfiel van RonsterQuote dit berichthttp://www.callenish-circle.com

quote:
Op 28 januari 2003 15:07 schreef Pil het volgende:
Hmm, ja, lichaam aan de wetenschap is misschien ook wel leuk, of misschien kan ik het doneren aan Gunther von Hagens om er een kunstwerk van te maken



(ja, da's een echt lijk)




Heej, die vent staat in Korperwelten. Ben er vorig jaar geweest. helemaal voor naar Brussel gereden, maar echt de moeite waard. Wel een aanrader om eens te bezoeken!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 02-04-2003 13:52 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/



mooi gedaan


Je moeder.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 02-04-2003 13:52 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht



FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 02-04-2003 13:57 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2003 15:46 schreef dr_schoft het volgende:
?huh? dat klinkt zoals zeggen als hoewel ik normaal wel graag eens een pint drink ben ik toch maar eens en pint gaan drinken

ik vind het niet erg dat deze kunst op een hoop weerstand stuit


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 02-04-2003 14:03 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Doodgaan... zolang er geen aanwijzingen zijn dat ik binnen een afzienbare tijd doodga maak ik me er ook niet druk over..



FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 02-04-2003 15:15 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Eigenlijk is deze topictitel een beetje fout


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen