IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : 1 februari stille tocht te breda Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-01-2003 0:14 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2003 0:14 schreef Dunne_Hein het volgende:
Ik wil een stille toch omdat morgenavond het weekend is afgelopen daar zou de regering iets aan moeten doen!!


idd, godverdomme!!!


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 26-01-2003 0:14 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Wat is maximaal rood staan?

En ik ben tegen stille tochten


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 26-01-2003 0:15 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2003 0:14 schreef Asherah het volgende:
Wat is maximaal rood staan?

En ik ben tegen stille tochten


Stille tocht tegen stille tochten


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-01-2003 0:15 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2003 0:14 schreef Asherah het volgende:
Wat is maximaal rood staan?

En ik ben tegen stille tochten


jezus.. ben je belg ofzo

maximaal rood staan -- zoveel in de min staan op je rekening zodat je geen geld meer op kan nemen.. Gemiddelde saldo van een student dus


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 26-01-2003 0:26 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 25 januari 2003 23:35 schreef Judge M. het volgende:
Ook ik als Bredanaar voel geen enkele goesting opkomen om mee te lopen...

Een stille tocht ter sympathie van het noodlijdende NAC kan ik dan wel weer inkomen... Wat u Ricardo?


U slaat de kop op de welbekende spijker. Ben alleen bang dat er dan 36 stille tochten gehouden kunnen worden (er zijn inmiddels 36 betaald voetbalclubs). Maar als rasechte NAC-supporter ben ik ook bang dat een stille tocht NAC niet zou kunnen redden.



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-01-2003 10:19 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2003 0:26 schreef Vampire Ricardo het volgende:
U slaat de kop op de welbekende spijker. Ben alleen bang dat er dan 36 stille tochten gehouden kunnen worden (er zijn inmiddels 36 betaald voetbalclubs). Maar als rasechte NAC-supporter ben ik ook bang dat een stille tocht NAC niet zou kunnen redden.

al het overgefinancieerde voetbal mag uitsterven


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 26-01-2003 13:49 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 26 januari 2003 10:19 schreef ghoulliette het volgende:
al het overgefinancieerde voetbal mag uitsterven


Zo ook de mensen die er commentaar op hebben



ArieDeKnaller
Hit a girl
Usericon van ArieDeKnaller
Posted 26-01-2003 13:55 by ArieDeKnaller Wijzig reactieProfiel van ArieDeKnallerQuote dit bericht

Vroeger was je nog iemand als je een stille tocht kon veroorzaken. Tegenwoordig doen ze het voor elk wissewasje...


Dolf Brouwers - another dead hero


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 26-01-2003 15:04 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

ik ben voor lawaai-tochten...
wat bereik je nou met stil rondlopen, als je lawaai maakt kan je iig nog afreageren.


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-01-2003 15:54 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2003 15:04 schreef Arachnia het volgende:
ik ben voor lawaai-tochten...
wat bereik je nou met stil rondlopen, als je lawaai maakt kan je iig nog afreageren.

ja maar als je teveel lawaai maakt kwets je iemand misschien wel, en dan moet er nog een tocht komen


de tochten zijn er alleen maar voor de ouders zodat ze horen dat hun nietsnut van een zoon toch wel een goede jongen was. (omdat hij nu dood is natuurlijk)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-01-2003 15:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik ben voor een afbraak toch door die kerel zijn ingewanden ..


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-01-2003 15:17 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2003 9:59 schreef blacksoul666 het volgende:
op 1 februari word er in hier breda een stille toch gehouden tegen dieren mishandeling

quote:
Op 26 januari 2003 0:04 schreef B6R6A6M het volgende:
Of zou er dan een stille toch tegen je worden georganseerd?

quote:
Op 26 januari 2003 0:07 schreef Asherah het volgende:
Een stille toch voor n dooie hond, hoe komen ze erbij...

quote:
Op 27 januari 2003 15:09 schreef Jenje het volgende:
Ik ben voor een afbraak toch door die kerel zijn ingewanden ..
Ik zelf zou graag een stille tocht willen organiseren voor het leed dat het woord "tocht" wordt aangedaan door alle mensen die in hun botte ignorantie zijn laatste "t" vergeten.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-01-2003 15:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kerel zeik niet , ik ben aan het aclimatiseren van een weekend in een gemeente waar ze een paal krjgen van grote zwerfkeien ja ..


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-01-2003 15:26 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2003 15:25 schreef Jenje het volgende:
Kerel zeik niet , ik ben aan het aclimatiseren van een weekend in een gemeente waar ze een paal krjgen van grote zwerfkeien ja ..
Ik neem aan dat je het tegen de topicstarter hebt, aangezien we het verder wel eens lijken te zijn over het fenomeen "Stille Tochen". (t)


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-01-2003 15:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2003 15:26 schreef Greycloak het volgende:
Ik neem aan dat je het tegen de topicstarter hebt, aangezien we het verder wel eens lijken te zijn over het fenomeen "Stille Tochen". (t)
Nee


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-01-2003 15:28 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Dan zou ik graag een stille tocht voor je willen organiseren. Ik leef namelijk met je mee.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-01-2003 15:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2003 15:28 schreef Greycloak het volgende:
Dan zou ik graag een stille tocht voor je willen organiseren. Ik leef namelijk met je mee.
Prima, ast maor geld ient laote brengt


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-01-2003 15:32 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

SBS 6 en Willibrord Frequin erbij? Die komen voor elke scheet opdraven.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-01-2003 15:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2003 15:32 schreef Greycloak het volgende:
SBS 6 en Willibrord Frequin erbij? Die komen voor elke scheet opdraven.
Als Willibrord erbij komt word het zinvol geweld. €5 per klap ...


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 27-01-2003 17:00 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

Ik heb zoiets liever 10 stille tochten dan 1 dooie/ gewonde hond meer op zo'n laffe manier. Niet dat ik zelf in zo'n tocht mee zou lopen, maar ik heb zoiets van laat die mensen toch lekker, ook al zal het niet veel helpen...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-01-2003 17:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Euhm, lichtpunt, voor een stille tocht moet er eerst wat dood, anders lopen ze helemaal voor de kat z'n kut


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 27-01-2003 18:18 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Stille tochten zijn hypocriet en mensen die indie dingen meelopen naief..

Als je zoveel van honden houd, ga dan met z'n allen naar het asiel en vermaak de honden daar.. In plaaty van dat je voor jan lul een beetje met een janksmoel en een spandoek door de stad gaat lopen..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 27-01-2003 19:31 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

Aah.. wat jammer dat ik er nog geen kilometer vandaan sta te werken..


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 27-01-2003 19:41 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2003 19:31 schreef Filthgrinderr het volgende:
Aah.. wat jammer dat ik er nog geen kilometer vandaan sta te werken..


met de radio aan?

[Dit bericht is gewijzigd door Phaestus op 27-01-2003 19:41]


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 27-01-2003 19:54 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2003 19:41 schreef Phaestus het volgende:
met de radio aan?


jaaah.. skyradio..
en huilende baby's in mn restaurantje..


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen