IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : How to make your own amulet Vorige pagina
ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 27-01-2003 14:34 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

zweverig gedoe hier..


stelletje kristenen







Mordon
and don't deny your life's a living hell...
Usericon van Mordon
Posted 27-01-2003 14:54 by Mordon Wijzig reactieProfiel van MordonQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2003 14:34 schreef -=ZwaarMetaal=- het volgende:
zweverig gedoe hier..


stelletje kristenen







euhm, sjah... ik niet, dat weet ik van mezelf, als jij dat denkt mag dat hoor! ik geloof dat wat ik zei erg goed werkt.

btw, cristenen geloven nieteens in wat cristus openbaarde!

stelletje sukkels zo nu en dan...


sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-01-2003 15:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kristenen snappen sommige humor ook niet ..


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 27-01-2003 16:18 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

Hmm... ik vind het nogal onzinnig dat de sceptici die duidelijk niet in dit soort dingen geloven zich genoodzaakt voelen om hier te posten. Onzinnig, en nog eens asociaal onbeschoft ook, omdat de posts ook nog eens denigrerend overkomen...

[back on topic]

Persoonlijk ben ik van mening dat amuletten maken dus WEL mogelijk is. Heb er zelf ook een gemaakt die nog steeds in de kast ligt. Gemaakt van puur silver en goud (edelmatelen), met de opdruk van een wolfshoofd, en met op de achterkant celtische runes gekerfd.

Qua ritueelen, ben ik niet zo bekend. Voor mij geld meestal een totale concentratie op het amulet en de energie die ervoor bedoeld is terwijl je het gedurende een periode in de hand houd. Zoiets werkt voor mij, ik zeg niet dat het voor anderen werkt.

PS. voor de mensen met beide benen onder de aarde dat zij niet hoger dan de middel kunnen kijken; don't bother replying. Dit is geen topic over het wel of niet bestaan van magie. Maak daar aub een ander topic voor aan? thx.


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 27-01-2003 16:37 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

, maarre ik vind het wel raar van jou dat je met die sig zo 'n mening hebt omtrend het onderwerp magie

Maar ja, dat ben ik weer

Terug on topic weer!!!


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 27-01-2003 17:29 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 27 januari 2003 16:18 schreef Astaroth het volgende:
Hmm... ik vind het nogal onzinnig dat de sceptici die duidelijk niet in dit soort dingen geloven zich genoodzaakt voelen om hier te posten. Onzinnig, en nog eens asociaal onbeschoft ook, omdat de posts ook nog eens denigrerend overkomen...



Kerken in de hens steken, en denigregend doen over christenen mag wel op dit forum; maar mensen die geloven dat ze magische amuletten kunnen maken, belachelijk maken niet?

sorry ... maar dat is wel erg hypocriet


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 27-01-2003 17:35 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

quote:
Op 27 januari 2003 16:37 schreef Phriar het volgende:
, maarre ik vind het wel raar van jou dat je met die sig zo 'n mening hebt omtrend het onderwerp magie

Maar ja, dat ben ik weer

Terug on topic weer!!!


Hmm.. ga proberen dit zoveel mogelijk on topic (het maken van amuletten) te houden, maar denk niet dat het gaat lukken.

Mijn .sig ("None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free") heeft niet direct verband met magie.

Ik geloof namelijk ook niet dat ik vrij ben. Tevens is magie ook niets iets wat vrij maakt. (erger nog, zo'n amulet kan echt werken als een halsband en ketting, omdat je eigenlijk een soort 'forceer'-actie er mee uithaalt.) Je kan er gevoelens/gedachten op iemand mee forceren. En dat is ook wel degelijk een manier om iemand te vangen.

De signature werkt dus als waarschuwing, dat je niet moet gaan geloven dat iets je 'vrij' maakt. Vaak werkt het dan juist tegenovergesteld en maakt het je gevangen.

PS. afzeiken mag misschien op het forum, maar daar zijn de juiste topics voor, zoals bv. het Onzin forum.. tenzij je zegt dat afzeiken een filosofie heeft, of een levensbeschouwing is. En dat argument wil ik dan wel (in een nieuw topic) horen.
Enne, denigrerend doen tegenover wie dan ook (ook christenen) vind ik ook stom. Je schiet er echt niets mee op. Laat mensen eens in hun waarde ofzo?

(edit: typfouten)

[Dit bericht is gewijzigd door Astaroth op 27-01-2003 17:38]


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 27-01-2003 18:07 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2003 16:18 schreef Astaroth het volgende:
Hmm... ik vind het nogal onzinnig dat de sceptici die duidelijk niet in dit soort dingen geloven zich genoodzaakt voelen om hier te posten. Onzinnig, en nog eens asociaal onbeschoft ook, omdat de posts ook nog eens denigrerend overkomen...



Ik denk dat scepitici soms heel goed zijn om zweverige types even met beide beentjes op de grond te zetten...

Daarmee moeten ze echter niet iemand willen stoppen, want als jij gewoon een leuk steentje wil bezeren en daarna wil geloven dat het helpt tegen kwaaltjes vind ik dat je dat best mag doen..

Ieder zijn ding.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 27-01-2003 21:12 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

quote:
Op 27 januari 2003 17:35 schreef Astaroth het volgende:Enne, denigrerend doen tegenover wie dan ook (ook christenen) vind ik ook stom. Je schiet er echt niets mee op. Laat mensen eens in hun waarde ofzo?


Het spijt me zeer, maar deze opmerking heeft wat aan kracht verloren nadat je een ieder die niet in magie gelooft en hier post verwijt dat ze met beide benen onder de aarde zitten.

Ik moet er namelijk ook helemaal niks van hebben, maar maakt dat mijn bijdrage nou echt zo waardeloos, ik heb gewoon wat potentieel nuttige linkjes bij elkaar gezocht en gepost. Verder ben ik het hierbij eens met Phaestus, ieder zijn ding.

Nou snap ik ook wel dat jouw opmerking eerder was gericht op de mensen die hier gewoon zitten te klagen zonder verder iets nuttigs te zeggen, maar dan nog moet je oppassen met wat je zegt voordat je de hele mikmak over één kam scheert, en al helemaal als je daarna nog gaat pleiten om mensen in hun waarde te laten ook.

Zo, dat moest er even uit, ik ben niet pissig, en beschouw het niet teveel als een persoonlijke aanval, ennuh, ik laat het hier wel bij, want dit was weer genoeg offtopic gelul.

NP: Mortician - Fuck Of Death


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


Egregius
Usericon van Egregius
Posted 27-01-2003 22:41 by Egregius Wijzig reactieProfiel van EgregiusQuote dit bericht

Ik denk niet dat het gezeik op jou gericht was Pil..jouw links zijn eigenlijk het meest nuttige in deze thread

Overigens aan de sceptici: atheisme is ook een geloof. Gaat ook op voor magie.


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 28-01-2003 2:30 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

quote:
Op 27 januari 2003 22:41 schreef Egregius het volgende:
Ik denk niet dat het gezeik op jou gericht was Pil..jouw links zijn eigenlijk het meest nuttige in deze thread

Overigens aan de sceptici: atheisme is ook een geloof. Gaat ook op voor magie.


Dat weet ik, maar desalniettemin voelde ik mij toch wel aangesproken als zijnde iemand die toch een vrij nuchtere kijk op de wereld heeft

En ach, wat is een geloof, ik zie atheisme zelf niet echt als geloof, uhm, tsja, da's lastig, het is niet echt een religie, maar inderdaad wel een geloofsovertuiging (aangezien het uiteindelijk toch allemaal een kwestie van persoonlijk standpunt is). Persoonlijk zou ik mij niet te druk maken over terminologie, maar aangezien (denk ik) magie in meerdere verschillende geloofsovertuigingen voorkomt (net als god, reincarnatie etc) zou ik het geloof in magie op zich niet als geloofsovertuiging beschouwen, maar eerder een onderdeel van een (aantal verschillende) geloofsovertuiging(en).

NP: Haggard - In A Pale Moon's Shadow


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


Mordon
and don't deny your life's a living hell...
Usericon van Mordon
Posted 28-01-2003 10:42 by Mordon Wijzig reactieProfiel van MordonQuote dit bericht

ik zou zeggen: je kan wel amuletten maken, maar ik zou 't nooit voor een ander doen als hij of zij het niet wil.

dan werk je tegen iemand in...
als je het samen met deze persoon doet, krijgt het amulet ook meer kracht, en is de uitwerking sterker.

je zou ook kunnen zoeken naar edelstenen met de kracht die je zoekt. daar zijn ook een hoop boeken over, en als je advies daarover wilt kun je bij mij terecht, ik doe een hoop met stenen, en weet er genoeg vanaf.

groeten! Bart


sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I...


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 21-05-2003 17:08 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2003 16:38 schreef Saphire het volgende:
*lol* Nee okay...Maar het zit gewoon zo:

Ik heb zo'n 2 jaar geleden op internet een heleboel gevonden hoe je amuletten kunt maken m.b.v. een ritueel. En ik denk dat die vriend van mij heel erg veel aan dat ritueel zal hebben omdat hij in bepaalde dingen geloofd en zo. (Ik ga hier nogmaals verder niet op in) Nou probeerde ik gisternacht die site weer te vinden, maar nergens te bekennen. Ik dacht dat het 'The Village of Lothlorien" heette, maar die site is nou veranderd in een forum/email site. Dus ben ik gewoon op zoek naar dezelfde info en...zow.



Zo te horen gaat t om een ritueel uit of de Kaballah of The Book of Salomon (Seven Seals) of uit t Necronomicon...
Geen van 3 raad ik je echt aan...
Bovendien werken ze eerder als een geheugensteuntje om een bepaalde formule goed uit te spreken (veel lijntjes en puntjes in die amuletten?).
Als je dr naar wilt luisteren zeg ik: doe maar nie.


[Dit bericht is gewijzigd door Blackjack op 21-05-2003 17:12]


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen