IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : spyware Vorige pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-05-2007 10:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ok-danks


en mozilla?


signature


Argh
Usericon van Argh
Posted 18-05-2007 14:29 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

adblock is een plugin voor mozilla / firefox , kun je zelfs i-frames met flashbanners erin blokkeren. werkt prima


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-04-2015 20:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

AAARGH


ShoppingDealFactory


hoe kom ik daar vanaf in Mozilla Firefox??



signature


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-04-2015 20:13 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Als je minder van die achterlijke sites bezoekt kun je het wellicht voorkomen.

Zelfs zonder firefox.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hanging garden
Usericon van Hanging garden
Posted 20-04-2015 20:25 by Hanging garden Wijzig reactieProfiel van Hanging gardenQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2015 20:03 schreef Hypnos het volgende:
AAARGH


ShoppingDealFactory


hoe kom ik daar vanaf in Mozilla Firefox??


Staat het bij extensies? Volgens mij kan je het in dat geval gewoon uitzetten en/of verwijderen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-04-2015 20:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

nee, enkel adblock, flashblock en googleprivate

geen andere


signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 20-04-2015 20:52 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2015 20:03 schreef Hypnos het volgende:
AAARGH


ShoppingDealFactory


hoe kom ik daar vanaf in Mozilla Firefox??




http://blog.mitechmate.com/shopping-deal-factory-virus-uninstall/

Veel plezier, Bartnos.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-04-2015 20:54 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Dit verbaast mij altijd aan jou. De meest onmogelijke onzin weet je op te vinden en nu wordt het moeilijk?

Je hebt er zeker nog niet aan gedacht om in Google te zoeken op 'ShoppingDealFactory'?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-04-2015 19:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

thanx oww,

n ja, als je dat opzoekt dan krijg je antitoestanden die nog meer brol op je PC zetten


signature


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-04-2015 19:38 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Dat soort adware kan je makkelijk verwijderen door je lijst van plugins even na te kijken.

Daarnaast zal je in je program files (x86) folder vast ook de nodige raar benoemde mapjes vinden.

Op beide plaatsen de boel uitfilteren + nog wat standaard cleanertjes eroverheen en bij mij was het probleem alweer opgelost.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen