IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Viking Kleding Vorige pagina | Volgende pagina
dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 29-01-2003 16:42 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

waarom?

toch plezant?


Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 29-01-2003 16:45 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Ik heb er weinig behoefte aan om mijn vriendin half naakt op internet te zien staan terwijl anderen erop lopen te geilen..


dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 29-01-2003 16:49 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

oeiejoeiejoei...stikjaloers.


[Dit bericht is gewijzigd door dr_schoft op 29-01-2003 16:50]


Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 29-01-2003 16:51 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2003 16:49 schreef dr_schoft het volgende:
oeiejoeiejoei...stikjaloers.



Neui, dat niet, maar hoe zou je dat zelf vinden dan?


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 29-01-2003 16:52 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Vikingen droegen meestal niet zoveel kleding.
Vooral hun bovenlijf haast niks.
Maar het ligt ook aan welke vikingen je bedoelt varingar, koningen, reizigers, vrouwen, beserkers etc.

Maar je kan ook gewoon ridder kleding aan doen, en op google.com zoeken.


dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 29-01-2003 16:55 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

geen problemen mee. zou er een evengoeie relatie mee hebben. of denk je misschien dat partners van bijv. stripteasedanseressen er altijd een kutrelatie op nahouden? nee gek. als je over straat loopt en je vriendin loopt er verrukkelijk bij, is dat toch prima en weet je toch ook dat er genoeg mannen zijn die denken van euh ...nou moe.

die vergelijking is niet HEEL hetzelfde dat weet ik ook wel, maar het is wel hetzelfde uitgangspunt!

[Dit bericht is gewijzigd door dr_schoft op 29-01-2003 16:55]


Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 29-01-2003 16:56 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

I snap, maar ik denk dat ik me daar niet zo lekker bij zou voelen. Ik zal dr ook niet tegenhouden als ze dat zou willen, maar goed, dat is weer een andere discussie

ontopic: gaan jullie daadwerkelijk in zo'n kleding rondlopen?


dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 29-01-2003 17:00 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

hmmmm.....nope. rondlopen al ZEKER niet. een malienkolder op het podium a la iscariah/ legion vind ik anders wel zeer cool


Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 29-01-2003 17:03 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

wat boeit dat nou, we lopen toch ook in metalkleding rond, word je dan niet raar aangekeken. En een malienkolder is af en toe best handig voor onder de kleding.
Je kan altijd neergestoken worden.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 29-01-2003 17:08 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

en als men een mes in je kop prikt?


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 29-01-2003 17:09 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

viking helm


dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 29-01-2003 17:13 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2003 17:03 schreef wladimir het volgende:
wat boeit dat nou, we lopen toch ook in metalkleding rond, word je dan niet raar aangekeken. En een malienkolder is af en toe best handig voor onder de kleding.
Je kan altijd neergestoken worden.


eeeuuuhhhm in een iets of wat metaloutfit door het dagelijkse leven gaan is nog altijd iets anders dan als ene halve ridder bwahahaha allee he stel u voor


Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij.


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 29-01-2003 18:18 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Muahahahha wat een topic om je kapot te lachen hahahhahahaa.... alsjullie met van pakken op het podium gaan staan dan ga ik er met een magneet staan en lever ik jullie in bij ijzerpietje hahahahaha............


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 29-01-2003 19:30 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Vandaag de dag kunnen de mensen gewoon weer beter malienkolders gaan dragen, lekker veilig (ook al is het misschien wat zwaar)

Best een goed idee eigenlijk, ik denk da'k m'n eigen malienkolder van paperclips ga maken of zo


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 29-01-2003 19:38 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2003 18:18 schreef Triple-Dan het volgende:
Muahahahha wat een topic om je kapot te lachen hahahhahahaa.... alsjullie met van pakken op het podium gaan staan dan ga ik er met een magneet staan en lever ik jullie in bij ijzerpietje hahahahaha............


AAAAAAAHAHAHAHAHA! weet je wat: ik ga gewoon aan de andere kan staan met een soortgelijke magneet dan kunnen we pingpongen


Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 30-01-2003 17:45 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

leuk he. Ik zal het ook doen bij ijzeren kettingen en dergelijken


WXena
Usericon van WXena
Posted 03-03-2003 20:00 by WXena Wijzig reactieProfiel van WXenaQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door WXena op 18-06-2008 12:33]


Meulen35
Vic Rattlehead
Usericon van Meulen35
Posted 03-03-2003 20:11 by Meulen35 Wijzig reactieProfiel van Meulen35Quote dit berichthttp://www.chat4all.nl/members/strangewings

quote:
Op 3 maart 2003 20:00 schreef WXena het volgende:
Ik ben voor een Vikingdorp
Vikingfestival ook leuk

En ik ken nog een paar vrouwen die dat leuk vinden.


'k geloof dat er zoiets al bestaat, een viking dorp ... ooit een keer gezien op tv... maar meer weet ik er niet van


The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 03-03-2003 20:30 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Er is een viking festival ergens in Denemarken.
En er zijn ook al viking dorpen.
Wel richting Scandinavie/Denemarken .


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 03-03-2003 20:31 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Ik ga deze zomer een Keltische kledij kopen, vind ik mooier


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


crepusculum
Usericon van crepusculum
Posted 05-03-2003 3:36 by crepusculum Wijzig reactieProfiel van crepusculumQuote dit berichthttp://www.crepusculum.tk -> www.dials.nl

Ach, iedereen moet lopen waarin ze zich fijn vinden, ik bedoel.. zo denkt de 'normaal geklede mens' vast ook over metalheads, punkers en goths..
Mja, punk vind ik.. ehmm..
- No comments -
Maar viking dingetjes is voor mijn doen te extreem enzo..
Maar, wie ben ik ?


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 05-03-2003 16:10 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2003 3:36 schreef crepusculum het volgende:
Maar, wie ben ik ?

jij bent Jerome Roberts

*sorry, kon het niet laten *

[Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 05-03-2003 16:10]


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 05-03-2003 16:15 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2003 16:52 schreef wladimir het volgende:
Vikingen droegen meestal niet zoveel kleding.
Vooral hun bovenlijf haast niks.
Maar het ligt ook aan welke vikingen je bedoelt varingar, koningen, reizigers, vrouwen, beserkers etc.


Uhm, daar in het lekker koude hoge noorden met een bloot bovenlijf, brrrr


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-03-2003 16:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2003 16:15 schreef Iskariot het volgende:
Uhm, daar in het lekker koude hoge noorden met een bloot bovenlijf, brrrr

Harde tepels!


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 05-03-2003 16:22 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2003 16:15 schreef Iskariot het volgende:
Uhm, daar in het lekker koude hoge noorden met een bloot bovenlijf, brrrr

Ligt eraan waar de vikingen zijn
als je tjokkefol bent heb je het niet zo snel koud.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen