IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Tiamat/Treblinka Vorige pagina | Volgende pagina
RadiumAngel
Usericon van RadiumAngel
Posted 19-04-2008 11:33 by RadiumAngel Wijzig reactieProfiel van RadiumAngelQuote dit bericht

Ik kijk erg uit naar het nieuwe Tiamat album. Ik heb er veel goeds over gelezen. Wel jammer dat die op het laatste moment 2 weken is uitgesteld.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 20-04-2008 11:08 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik vindt hem goed geworden! Ik wardeer zowel het oudere tiamat werk als het vorige album "prey" en het lijkt er op dat het beste van beide een beetje genomen is. Zo is het album stukken ruiger dan Prey. Ik vindt de latere rustige nummers overigens net zo goed als de rest van de plaat.



axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 20-04-2008 12:40 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Alleen jammer dat ook Johan zich schaamt voor zijn oudere werk, al ten tijde van Wildhoney verrekte hij het nummers te spelen van de eerste 3 platen.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 20-04-2008 15:25 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2008 12:40 schreef axegrinder het volgende:
Alleen jammer dat ook Johan zich schaamt voor zijn oudere werk, al ten tijde van Wildhoney verrekte hij het nummers te spelen van de eerste 3 platen.


eerste 2... ze speelden toen nog wel een stuk of wat clouds nummers ( in a dream, sleeping beauty)

vorig jaar speelde ze sleeping beauty ook nog (enigzins aangepaste versie zonder t idiote snelle rare stuk)


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 20-04-2008 15:59 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

O, dat wist ik niet. Hoezo schaamt hij zich ervoor? Ik vind the astral sleep een lekkere plaat hoor.



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 24-04-2008 18:53 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 8 april 2008 12:01 schreef Stoerbaard het volgende:
..wat een dood topic.. zonde!

Iemand de nieuwe cd Amanethes al gehoord?


De hele cd staat volgens metal1.de op de Tiamat Myspace.


Bruce Banner


Sater
Usericon van Sater
Posted 24-04-2008 19:23 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Volgens mij ook.

Sommige nummers lijken iets te hard naar mijn smaak, maar dat zien we wel na aanschaf.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


svartsyn
Usericon van svartsyn
Posted 28-04-2008 14:22 by svartsyn Wijzig reactieProfiel van svartsynQuote dit bericht

Terug van jaren weggeweest op ZM. Ik las dat lang geleden mensen naar nummers van Treblinka vroegen. Ik heb hier mog enkele tapes liggen met het volgende erop.


Treblinka Crawling In Vomits (demo SWE 88) 17.00 0108
Treblinka In The Sign Of The Pentagram (demo SWE 89) 0114
Treblinka Live 20/11/88 Uttahuset Stockholm SWE (SWE) 20.00 1099
Treblinka Rehearsal 03/11/89 (SWE) 7.00 0328
Treblinka Rehearsal 07/01/89 (SWE) 7.00 1767
Treblinka Severe Abomination (7”EP SWE 89) 10.00 0226
Tiamat Live 19/01/92 Den Bosch NL (SWE) 56.00 1888
Tiamat Live 31/03/93 Leuven BEL (SWE) 30.00 0828
Tiamat Live Taby 90 (SWE) 14.00 0593


Deze tapes stammen uit mijn tape trade periode. Indien iemand interesse heeft, laat dan maar iets weten.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 28-04-2008 14:35 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

die treblinka shizzle is op cd verschenen en vrij makkelijk te vinden toch?





In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


svartsyn
Usericon van svartsyn
Posted 28-04-2008 15:06 by svartsyn Wijzig reactieProfiel van svartsynQuote dit bericht

Ik dacht dat dit enkel de demo's waren en niet die rehearsals en live shit.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 28-04-2008 15:09 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

live stockholm en rehearsel 03/01/89 heb ik samen met de sev ab 7" en de twee demo's op cd voor me liggen hier


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


svartsyn
Usericon van svartsyn
Posted 28-04-2008 15:13 by svartsyn Wijzig reactieProfiel van svartsynQuote dit bericht

Ok, moet dringend mijn kennis updaten!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 02-05-2008 11:28 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Dat nieuwe album is wel zo ongelovelijk lekker geworden!

Wat is er toch aan de hand joh? Paradise lost keert terug naar het geluid van Draconian times, Moonspell brengt het hardste album uit hun carriere uit en ook Tiamat komt weer ouderwets hard uit de hoek.

Hoe dan ook...welkom terug heren.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 30-01-2012 18:00 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Bij nader inzien is dit topic waarschijnlijk geschikter, had er net in de search overheen gelezen:

Het zal vast aan mij liggen, maar ik vind zowel Judas Christ als Prey geniaal en Amanethes niet terwijl ik juist ook wel fan ben van het oudere werk. Is het werk voor JC in dit geval net zo aan te raden? Zoja, welke plaat?

edit: En zo zie je maar weer dat mijn mening veranderd is. Ik vond Amanethes in het begin erg fijn, maar het is enorm gekrompen. Een heuse krimpplaat naar mijn mening, itt JC en Prey.

[Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 30-01-2012 18:02]



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 30-01-2012 18:46 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik ga hard op A Deeper Kind Of Slumber, wat een heerlijke plaat is dat!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 30-01-2012 19:02 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen




Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 30-01-2012 19:45 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2012 18:46 schreef Staalman het volgende:
Ik ga hard op A Deeper Kind Of Slumber, wat een heerlijke plaat is dat!


Dankje.



De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 30-01-2012 19:53 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Ik vind zelf Clouds en Wildhoney erg goed.


Bareuh...


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 30-01-2012 19:58 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik ook..



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 31-10-2012 17:15 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

The Scarred People binnen op goud. Op het eerste gehoor weer erg fijn en toegankelijk, meer in de stijl van Prey en Judas Christ dan Amanethes.



Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 02-11-2012 15:09 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Eerste indruk was die van een nieuwe Sisters of Mercy plaat, maar misschien ga ik die mening nog bijstellen na meerdere luisterbeurten.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 02-11-2012 16:19 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Daar zit wat in, maar da's toch niet zo gek gezien het genre en de algemene sound van nieuwere Tiamat?

Ik ga 'm ook nog even goed laten bezinken.



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 04-11-2012 19:49 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Nieuwe plaat aan het beluisteren. Ik ben geen groot Tiamat fan, zeker niet van het werk van de afgelopen 15 jaar maar dit doet me toch wel iets. Ik weet alleen nog niet precies wat.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Aelfric
Usericon van Aelfric
Posted 20-08-2013 9:22 by Aelfric Wijzig reactieProfiel van AelfricQuote dit bericht

"Treblinka: to release first ever official "complete recordings" collection in October! -
See more at: http://centurymedia.com/newsdetailed.aspx?IdNews=13275&IdCompany=3#sthash.1sHEvtW6.dpuf"

Eindelijk een officiële release van beide demo's, de 7" en een hoop ander al dan niet direct benodigd materiaal.


[Dit bericht is gewijzigd door Aelfric op 20-08-2013 9:22]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-08-2013 11:14 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Mould in hell heeft jaren geleden al de demo's + 7" op cd en 2cd uitgegeven.

Veel live materiaal wel en de Sumerian cry pre-studio outtakes lijken ook wel interessant.



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen