IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Porcupine tree Vorige pagina | Volgende pagina
Jebes
Usericon van Jebes
Posted 19-10-2006 9:29 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Ik MOET die dvd hebben! Maar eerst nog wachten totdat ik m'n loon gestort krijg :S


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 19-10-2006 9:38 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Same here ja

quote:
Op 19 oktober 2006 9:12 schreef Tormented soul het volgende:
godver, een dergelijke reactie had ik om 2.00 s'nachts van je verwacht maar niet op een nuchtere ochtend


[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 19-10-2006 9:38]


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 19-10-2006 9:55 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2006 8:55 schreef Tormented soul het volgende:
zoui iemand me willen uitleggen wat de beelden toevoegen aan de perfecte muziek? Want iedereen loopt te geilen op de geluidskwaliteit maar live staan de bandleden er bij als zoutzakken
Had het wat aan het optreden toegevoegd als ze constant in beweging waren geweest? PT maakt nou eenmaal geen muziek om op los te gaan. Zo af en toe wil Steven Wilson in de heftige stukken de haren nog wel eens laten wapperen, maar voor het grootste deel lijkt me dit vrij overbodig. Het is gewoon prachtig om dit vijftal aan het werk te zien, hoe de interactie is, hoe gemakkelijk de nummers oerstrak neergezet worden. Plus het is erg gaaf gemonteerd en gefilmd!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 24-10-2006 21:13 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik heb beide helften van de Deadwing tour gezien maar de DVD show is veel gaver! Ik heb hem vandaag aangeschaft en hij heerscht, en niet on'n beetje ook. De sfeer, de montage... net de hele show bekeken met een koptelefoon op en compleet weggedroomd bij nummers als The Start oif Something Beautiful. geweldig


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 25-10-2006 9:57 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

toch altijd geinig hoe jij in het begin altijd negatief bent, dan wel dat het een groei cd of dvd moet zijn en dat je dan 3 dagen erna altijd enorm geilt op die schijffies.... Je spreekt jezelf zo tegen de hele tijd.

maaruh, je hebt gelijk dat die dvd echt vreselijk gaaf is.


I Find That I Am Not There...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-10-2006 10:25 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Dat komt omdat hij vroeger alles wat hij hoorde als 'beste plaat allertijden' bestempelde. Nu wilt hij iets 'kritischer' overkomen...


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 25-10-2006 12:26 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2006 9:57 schreef rvanderholst het volgende:
toch altijd geinig hoe jij in het begin altijd negatief bent, dan wel dat het een groei cd of dvd moet zijn en dat je dan 3 dagen erna altijd enorm geilt op die schijffies.... Je spreekt jezelf zo tegen de hele tijd.

maaruh, je hebt gelijk dat die dvd echt vreselijk gaaf is.


Ik heb nooit kritiek geleverd op de DVD . Ik had die nooit gezien (lezen!). IK had de VRAAG of de show op DVD wel het bekijken waard is omdat ik ze live nu niet bepaald denderend vind. Dus je raakt kant nog wal. Het is natuurlijk ook vrij lastig om onderscheid te maken tussen een vraag en een opmerking.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 25-10-2006 14:00 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Je hebt inderdaad nooit kritiek geleverd op de DVD, maar wel op de band.

En ik quote: "Ik heb de beide helften van de Deadwing Tour gezien en ik was beide keren overmand door gemengde gevoelens. ten eerste is daar de band die hun (uitstekende) nummers nagenoeg perfect ter gehore brengen. De andere kant van een live optreden is dat de sporadische achtergrond beelden (die van Deadwing ) het hoogtepunt voor het oog zijn. Want de bandleden spelen strak maar daar blijft het bij. Het zijn zoutzakken. Dus ik twijfel of ik de DVD ga kopen, want ookal benaderen ze nagenoeg cd kwaliteit; die héb ik al. Voor de beelden hoef ik het niet te doen."

Ik dacht dus meteen, daar heb je hem weer... tegenstrijdige posts...

Het punt is ook niet zo zeer dat je deze keer negatief bent maar in het algemeen eigenlijk bijna altijd wel wat hebt aan te merken en dan er na een week ofzo op terug komt. Ik denk dan echt... post dan niet meteen. Lees maar eens wat van je eigen posts terug. Dan zul je zien dat zo'n opmerking van de weledelzeergeleerde heer Chelman niet geheel uit de lucht gegrepen is.

Ok, verder zal ik niet meer zeiken. kben blij dat je weer een top dvd in je kast heb staan waar je nog vaker best heerlijk bij weg kan dromen.....


I Find That I Am Not There...


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 25-10-2006 14:17 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

je slaat de plank echt volledig mis. Ik kan me namelijk echt niet voorstellen hoe iemand zich zo druk kan maken en ongerelateerde zaken) betrekt bij een vraag, slechts gemotiveerd door een kritische houding.

Zowel jij als Chelman zitten verkeerd en grijpen ongerelateerde zaken uit het verleden aan om te zeiken. Want ik kom niet op een mening terug, ik constateer alleen maar dat ik ze op DVD(!) een stuk leuker vind om naar te kijken dan IRL.

EN NU ONTOPIC

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 25-10-2006 14:17]


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 25-10-2006 14:42 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

punt is ook niet deze keer. LEZEN.....


I Find That I Am Not There...


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 25-10-2006 14:48 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

je snapt het niet he?


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 25-10-2006 14:56 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

laat maar..... ik ben hoogstwaarschijnlijk niet de enige die dit denkt, maar laat maar.... pffff


I Find That I Am Not There...


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 25-10-2006 15:09 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

tsja, schop maar joh. Wat jij wilt. Je koppeld zaken uit het verleden ( waar je wel gelijk in had) aan irrelevante zaken van nu. Daar kan ik niks mee.


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-11-2006 12:55 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



Artist Story: Richard Barbieri - Replacing hardware

October 16, 2006: After being firmly rooted in the world of music machinery for several decades, Richard Barbieri - solo artist, keyboard/synthesizer player of Porcupine Tree and former member of Japan - left his hardware based comfort zone and made Reason a key component of his live rig, ditching various samplers and also his beloved Prophet 5 in the process.

Read all about his current set up and future Reason plans in our latest artist spotlight.

Goed bezig


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-03-2007 10:37 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik heb de nieuwe plaat nu al zo'n 10 keer beluisterd en ik begin langzaam te vermoeden dat dit wel eens de beste PT plaat tot nu toe zou kunnen zijn. Vooral het bijna 18 minuten durende Anesthetize is werkelijk een PAREL van een nummer! Inclusief zelf een supersnel double bass stuk van Gavin Harrison. Waanzinnig!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Legion
Usericon van Legion
Posted 13-03-2007 12:02 by Legion Wijzig reactieProfiel van LegionQuote dit berichthttp://

Ik heb 2 nummers ergens kunnen downen (Fear of a blank planet en Sleep Together) Waar heb je hem vandaan? Ik koop hem wel origineel alsie uit is

[Dit bericht is gewijzigd door Legion op 13-03-2007 12:09]


My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-03-2007 12:07 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik heb de promo


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Legion
Usericon van Legion
Posted 13-03-2007 12:09 by Legion Wijzig reactieProfiel van LegionQuote dit berichthttp://

link link link


My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-03-2007 12:15 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

geduld geduld geduld!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Legion
Usericon van Legion
Posted 13-03-2007 12:22 by Legion Wijzig reactieProfiel van LegionQuote dit berichthttp://

Jij als zwaar Blackfield/PT fan snapt ook wel dat geduld nu even geen schone zaak is. Heb medelijden.


My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 28-03-2007 12:55 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 13 maart 2007 10:37 schreef NecRobert het volgende:
Ik heb de nieuwe plaat nu al zo'n 10 keer beluisterd en ik begin langzaam te vermoeden dat dit wel eens de beste PT plaat tot nu toe zou kunnen zijn. Vooral het bijna 18 minuten durende Anesthetize is werkelijk een PAREL van een nummer! Inclusief zelf een supersnel double bass stuk van Gavin Harrison. Waanzinnig!
Jammer dat ze em ingekort hebben, want in paradiso speelde ze dacht ik 25 minuten. Wel zonde, maar ik ben benieuwd. Nu maar hopen dat ze em hier in Nieuw Zeeland verkopen


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 28-03-2007 13:08 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2007 12:55 schreef arrebar het volgende:
Jammer dat ze em ingekort hebben, want in paradiso speelde ze dacht ik 25 minuten. Wel zonde, maar ik ben benieuwd. Nu maar hopen dat ze em hier in Nieuw Zeeland verkopen
Hey Arjan, alles goed tussen de kiwi's jongen!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 28-03-2007 13:21 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 28 maart 2007 13:08 schreef NecRobert het volgende:
Hey Arjan, alles goed tussen de kiwi's jongen!
Ja hoor, hier gaat alles lekker. Alleen is er hier helaas geen zwaremetalen dus ik mis het plaatjes schieten bij concerten toch wel


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 04-04-2007 12:44 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Wow, wat is my ashes een vreselijk mooi nummer! Normaal is het langste nummer altijd het mooist, maar in dit geval niet (alhoewel ze hier makkelijk 10 minuten van hadden kunnen maken)


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-04-2007 12:52 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

En toch is het langste nummer weer het meest heerschend: Anasthetize!

En My Ashes is ook ontroerend goed!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen