IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Porcupine tree Vorige pagina | Volgende pagina
Asherah
Usericon van Asherah
Posted 17-04-2003 19:32 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht



B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 17-04-2003 19:33 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Ik heb er vorige week een nummer van gehoord en die klonk erg oke, binnenkort luister ik meer.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 19-04-2003 13:58 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Waaaaaaaaa!!! Wat was dat vet gisteren! Wat zijn die gasten goed live

Alleen jammer dat het niet echt muziek is om op te bewegen (moshen of headbangen...kan wel maar wordt door het andere publiek niet op prijs gesteld )

Wie waren er nogmeer eigenlijk?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 19-04-2003 16:31 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2003 13:58 schreef XnegativeX het volgende:
Waaaaaaaaa!!! Wat was dat vet gisteren! Wat zijn die gasten goed live

Alleen jammer dat het niet echt muziek is om op te bewegen (moshen of headbangen...kan wel maar wordt door het andere publiek niet op prijs gesteld )

Wie waren er nogmeer eigenlijk?

Jaaaaaa ikke ikke!!
Wat een band! En wat een drummer ook trouwens. Ik heb gelijk die DVD van 'm maar even gekocht. Die drumstokjes en drumvellen heb ik helaas gemist.

Het was idd niet echt om op te moshen, maar met open mond staren is ook leuk
Er waren trouwens wel 2 irritanten kleine mannetjes met lang haar aan het springen en schreeuwen. Volgens mij waren het Duitsers...

of was jij het??

iig. niet voor niks anderhalf uur voor gereden.



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 19-04-2003 17:02 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

m n vriendin is er geweest, weinig foto s gemaakt omdat dat daar niet mocht, maar voor de rest heb ik nog niks van d r gehoord...


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 22-04-2003 13:56 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Hmmm, naast mij maar 2 ZM-ers? Niet erg veel animo voor zo'n geweldige band.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 22-04-2003 13:57 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

HO HO HO!!

ik ben er ook een! kdraai de cd zelfs nu!

door dit topic en de laatste opeth ben ik eens gaan uitzoeken wat het was! man, PRACHTIG!!!



I Find That I Am Not There...


gelrenaer
Usericon van gelrenaer
Posted 22-04-2003 14:04 by gelrenaer Wijzig reactieProfiel van gelrenaerQuote dit bericht

niet geweest, opzich wel gewild maar moet keuzes maken ivm geld zo te horen veel moois gemist...


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 22-04-2003 14:13 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

ik heb ze een paar keer eerder gezien (aantal jaren terug)... afgelopen donderdag kon ik niet (ik moest oefenen)

ik vind signify nog steeds de beste cd


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 24-04-2003 9:35 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Wow, kbegin verslaafd te worden!!! PT rules!!

Maar waar kun je eigenlijk nog meer van hun cd's bestellen als alleen In Absentia?

Kzoek me rot!


I Find That I Am Not There...


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 24-04-2003 10:02 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 9:35 schreef rvanderholst het volgende:
Wow, kbegin verslaafd te worden!!! PT rules!!

Maar waar kun je eigenlijk nog meer van hun cd's bestellen als alleen In Absentia?

Kzoek me rot!


Lightbulb Sun heb ik gewoon bij de platenzaak gehaald en Stupid Dream vorige week bij het concert.
Maar ja...daar heb je weinig aan denk ik

Bij de weg, ik vind persoonlijk Stupid Dream beter dan Lightbulb Sun, maar dat zal niet iedereen met me eens zijn.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 04-06-2003 0:46 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Zo geniaal!

Ik luister nu naar hun Delirium Years, en ben opnieuw zwaar onder de indruk


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 04-06-2003 8:36 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Delerium years? Is dat een verzamelaar van oud werk ofzo? Hoe zijn hun albums van voor Stupid dream eigenlijk?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 04-06-2003 12:18 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Delerium Years is een verzameling van werk tussen '91 en '97... en ALLES van PT is geniaal

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 04-06-2003 15:08]


Sater
Usericon van Sater
Posted 04-06-2003 14:41 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

wat is PP waar je het telkens over hebt?


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 04-06-2003 14:51 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Euhmmm... Porcu Pinetree... het moet blijkbaar PT zijn...

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 04-06-2003 15:08]


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 04-06-2003 14:51 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 04-06-2003 14:52]


Sater
Usericon van Sater
Posted 04-06-2003 15:17 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

ah oke


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Sater
Usericon van Sater
Posted 07-06-2003 19:40 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ik heb zojuist 'In Absentia' besteld, even wachten nog.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Sater
Usericon van Sater
Posted 03-07-2003 23:14 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2003 19:40 schreef Sater het volgende:
Ik heb zojuist 'In Absentia' besteld, even wachten nog.

Ik heb em nu al een tijdje binnen en ik moet zeggen dat ie echt geniaal is
Is het oudere werk ook of toch iets minder 'metal' zoals ik las?


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 04-07-2003 10:00 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 23:14 schreef Sater het volgende:
Ik heb em nu al een tijdje binnen en ik moet zeggen dat ie echt geniaal is
Is het oudere werk ook of toch iets minder 'metal' zoals ik las?



helemaal mee eens Sater!! gewedlige plaat!

vooral de zinsnede: Its so erotic when your make-up runs....



I Find That I Am Not There...


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 04-07-2003 10:44 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Inmiddels heb ik Lightbulb Sun en In Absentia, beide heerlijke platen, maar vindt eerstgenoemde wel wat beter. Heerlijk emotionele en experimentele hardrock, daar houd ik dus van
Thnx voor degene die me hier indirect over heeft getipt


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-07-2003 11:04 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2003 10:44 schreef Sjaan het volgende:
Inmiddels heb ik Lightbulb Sun en In Absentia, beide heerlijke platen, maar vindt eerstgenoemde wel wat beter. Heerlijk emotionele en experimentele hardrock, daar houd ik dus van
Thnx voor degene die me hier indirect over heeft getipt

Persoonlijk vind ik zelfs Stupid Dream nog beter dan Lightbulb Sun. Maar ik vind In Absentia het beste!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 07-07-2003 9:20 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

zo mooi zo mooi, die In Absentia!!


I Find That I Am Not There...


Sater
Usericon van Sater
Posted 07-07-2003 19:30 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2003 10:00 schreef rvanderholst het volgende:
vooral de zinsnede: Its so erotic when your make-up runs....

Dat vind ik ook een super mooi stukje tekst.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen