IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Porcupine tree Vorige pagina | Volgende pagina
Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 30-10-2003 7:38 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

.oeps

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 30-10-2003 7:39]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 30-10-2003 9:27 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik heb alleen In Absentia, welk album arden jullie me nu aan


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 30-10-2003 9:33 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

PP is inderdaad zalig!!! Heb er nog geen cd van, maar deze staat alleszins vanboven op mijn lijstje "dringend-aan-te-schaffen-cds" Ik krijg er altijd zo een gevoel bij van vrijheid...net alsof je op een heel hoge klif naar de zee kijkt....waaauw


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 30-10-2003 9:50 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 9:27 schreef Tormented soul het volgende:
Ik heb alleen In Absentia, welk album arden jullie me nu aan


de rest van hun gehele meesterlijke oeuvre!!!


I Find That I Am Not There...


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 30-10-2003 11:25 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 9:50 schreef rvanderholst het volgende:
de rest van hun gehele meesterlijke oeuvre!!!


Coming right up


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-10-2003 15:17 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 9:27 schreef Tormented soul het volgende:
Ik heb alleen In Absentia, welk album arden jullie me nu aan
Ik zou "Stupid Dream" eens proberen als ik jou was!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 30-10-2003 15:40 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 20:38 schreef Sjaan het volgende:
Geen zin alleen te gaan dus ik ga helaasch niet


Ach, ik ga ook alleen maar heb er wel heel veel zin in!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-10-2003 15:57 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik ga met z'n achten


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-11-2003 0:15 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Afgelopen maandag in de Oosterpoort geweest naar deze geweldige band.
Alles klopt gewoon aan deze band: meer dan uitstekende muzikanten (de drummer Gavin Harrison is echt een van de beste ter wereld! ), geweldige songs, overweldigende en ook duistere sfeer en een heerlijke muur van geluid!!
Ik heb dit concert beleefd in een grote trance, ik was er op de weg terug naar huis nog stil van.

*zucht*


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 13-11-2003 10:00 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Daar heb ik weinig aan toe te voegen!


Havermout
Usericon van Havermout
Posted 13-11-2003 10:49 by Havermout Wijzig reactieProfiel van HavermoutQuote dit berichthttp://www.havermout.net

Ook ik kan me daar bij aansluiten, alhoewel ik eerlijk moet zijn om te zeggen dat Steve afgelopen zaterdag in De Boerderij niet zo goed bij stem was als de vorige keer in De Melkweg.

Ook had hij, in tegenstelling tot de voorgaande keer, bijzonder weinig te melden tussen de nummers door. Verder een bijzonder vette avond

[Dit bericht is gewijzigd door Havermout op 13-11-2003 10:49]


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 13-11-2003 11:20 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

In Groningen was hij maandag ook vrij stil, maar ik vond de zang erg goed klinken.


ODCLAN
Usericon van ODCLAN
Posted 13-11-2003 13:15 by ODCLAN Wijzig reactieProfiel van ODCLANQuote dit berichthttp://www.zilverband.com/

quote:
Op 4 februari 2003 22:02 schreef Asherah het volgende:
Ikkuuuuhhhh, en het is In AbsentiA, en Steve Wilson, dus frontman van PP is de producer van Deliverance, de laatste van Opeth, volgens mij was er trouwens al n topic over PP... ik zou ze enorm graag es live zien, heb ze net es gemist in Londen, waar toen Anathema support was...



Daar was ik bij. Vanuit Eindhoven met 4 maten naartoe gereden, alleen voor dat concert. PT zou daar een live-dvd opnemen. Die opnames zijn geloof ik mislukt, niets meer van gehoord namelijk. Wel een memorabel concert in de Sheppard Bush Empire (= superzaal!)


ODCLAN
Usericon van ODCLAN
Posted 13-11-2003 13:19 by ODCLAN Wijzig reactieProfiel van ODCLANQuote dit berichthttp://www.zilverband.com/

quote:
Op 5 februari 2003 12:36 schreef XnegativeX het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee waar die bizarre bandnaam weg komt?


Aangezien hier nog niemand op gereageerd heeft:

Porcupine Tree betekend letterlijk: Stekelvarken boom. Als je daar logisch over na gaat denken kom je uit op een Cactus. Wat voor sap kun je daaruit halen waarvan je gaat hallucineren? Juist. En dat past weer bij de stijl van muziek.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 13-11-2003 15:03 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Peerke!!



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 14-11-2003 16:24 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Begin volgend jaar verschijnt er weer een nieuwe plaat van deze band.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 14-11-2003 18:23 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Das snel .

maar ik verwelkom hem hoe dan ook


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 15-11-2003 13:37 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

kzit weer eens porcupine tree te luisteren: Baby Dream In Cellophane

Godver wat is dit mooie muziek!!!!


I Find That I Am Not There...


ODCLAN
Usericon van ODCLAN
Posted 26-11-2003 13:48 by ODCLAN Wijzig reactieProfiel van ODCLANQuote dit berichthttp://www.zilverband.com/

quote:
Op 13 november 2003 15:03 schreef Judge M. het volgende:
Peerke!!


Eeeeeej Michiel!


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 30-12-2003 23:15 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

DAMN WAT ZIJN ZE GOED!!!

echt alles klopt aan deze muziek!

geweldig!


I Find That I Am Not There...


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 28-01-2004 18:37 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

Net een video clip van het gedownload, Strip your soul, of zoiets...

Ik vond het wel goed klinken, mooie clip ook. Nou wil ik dus een album van hen kopen, moet ik beginnen met 'In Absentia', of met een eerdere cd?


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 28-01-2004 18:40 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Ik heb Stupid Dream laatst besteld, die is moeilijk te krijgen maar volgens mij wel hun beste cd (voor zover ik em ken).

Verder is Lightbulb Sun een goede en In Absentia is ook zeer degelijk. Het oudere werk klinkt iets anders en zou ik eerst downloaden voordat je 1 van die cd's aanschaft.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 28-01-2004 19:38 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2004 18:37 schreef Aeolus het volgende:
Net een video clip van het gedownload, Strip your soul, of zoiets...

Ik vond het wel goed klinken, mooie clip ook. Nou wil ik dus een album van hen kopen, moet ik beginnen met 'In Absentia', of met een eerdere cd?
In Absentia is wat mij betreft hun allerbeste werk (vettere productie, beter drumwerk). Daarna Stupid Dream, Lightbulb Sun en Signify.
Het nummer Strip the Soul is zelfs een van de mindere nummers van In Absentia!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 28-01-2004 22:45 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2004 19:38 schreef NecRobert het volgende:
In Absentia is wat mij betreft hun allerbeste werk (vettere productie, beter drumwerk). Daarna Stupid Dream, Lightbulb Sun en Signify.
Het nummer Strip the Soul is zelfs een van de mindere nummers van In Absentia!


Waar kopen jullie muziek van Porcupine Tree? Bij displeased hebben ze niets..


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


Sater
Usericon van Sater
Posted 28-01-2004 22:54 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Op www.proxis.be heb ik een half jaartje terug In Absentia(die morgen naar Karnivoor toegaat)gekocht. En anders hebben de meeste platenzaken em ook wel alleen voor meer dan 20 pleuro.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen