IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Porcupine tree Vorige pagina | Volgende pagina
Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 28-01-2004 23:52 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

Op www.disque.nl staat ook nog aardig veel van PT. Alleen niet alles is in voorraad.
Bezorgen kan dus lang duren denk ik.

Wat ik ken van PT is trouwens gaaf


zo kan ie wel weer


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 02-03-2004 21:30 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Potverdikkie wat een gave band is dit zeg. Een paar jaar geleden had er een paar mp3's van geluisterd maar dat waren blijkbaar de mindere nummers, want toen vond ik het niks. Draai nu al voor de derde keer vandaag in absentia .

Helaas natuurlijk weer net te laat ontdekt om ze live te zien . Nu maar hopen dat ik daar nog eens de kans toe krijg.


Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 02-03-2004 21:33 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2004 21:30 schreef Vlkodlak het volgende:
Potverdikkie wat een gave band is dit zeg. Een paar jaar geleden had er een paar mp3's van geluisterd maar dat waren blijkbaar de mindere nummers, want toen vond ik het niks. Draai nu al voor de derde keer vandaag in absentia .

Helaas natuurlijk weer net te laat ontdekt om ze live te zien . Nu maar hopen dat ik daar nog eens de kans toe krijg.


Volgens mij ving ik ergens op dat ze op Arrow zouden spelen


Waag eens een dansje!


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 02-03-2004 21:44 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2004 21:33 schreef Morningrise het volgende:
Volgens mij ving ik ergens op dat ze op Arrow zouden spelen



bedankt , ik heb het even opgezocht klopt. Helaasch is dat festival wel hoerig duur . Eerst maar eens afwachten hoe het programma uitvalt. Als er een dag is waarop PT speelt en nog twee andere bands die ik wil zien, dan ga ik wel denk ik.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 03-03-2004 8:47 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2004 21:30 schreef Vlkodlak het volgende:
Potverdikkie wat een gave band is dit zeg. Een paar jaar geleden had er een paar mp3's van geluisterd maar dat waren blijkbaar de mindere nummers, want toen vond ik het niks. Draai nu al voor de derde keer vandaag in absentia .



PT roeleert echt keihard! alhoewel ik In Absentia niet de beste van hun vind, tis wel de meest "metal" achtige schijf...

check echt de rest van hun eouvre!!!

FAN FUCKING TASTISCH!!!


I Find That I Am Not There...


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 03-03-2004 9:04 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

Ik ga echt wel bij dat arrow classic rock festival zijn! PT is zooo gaaf.


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 03-03-2004 9:07 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2004 9:04 schreef Aeolus het volgende:
Ik ga echt wel bij dat arrow classic rock festival zijn! PT is zooo gaaf.


Ik zit er ook over te denken om te gaan, en dan niet alleen voor Porcupine Tree, ook Queensryche en Vai zullen er staan, en dat is op zich ook erg interessant.


Waag eens een dansje!


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 03-03-2004 9:44 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

PT is de enige 'briljante' band (voor mij ) die op Arrow staat...

Maar ik heb de laatste PT toer gemist dus ik heb weinig keus


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-03-2004 7:26 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Dusss.....wat vinden de damesc ende heeren PT fans van Blackfield? Ik heb er een nummer gehoord bij iemand maar het wist me nog net niet te boeien.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 17-03-2004 8:42 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

helaas nog niet gehoord.

*start op in reguliere download mode*


I Find That I Am Not There...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-06-2004 17:49 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

...omdat sommigen schijnen te denken dat PT een grindcore band is....dacht ik ik geef een schopje zodat de lieden in kwestie zich op kunnen leiden.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 07-06-2004 17:51 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

GRINDCORE!!!!!







We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 24-06-2004 23:54 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Chelman, thx for the pointer.

Deze band HEERST.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-06-2004 23:56 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2004 23:54 schreef M. het volgende:
Chelman, thx for the pointer.

Deze band HEERST.


Dat dacht ik

Zo hoor je eens wat leuks bij me in de auto i.p.v. alleen uberblije Viking metaal


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 25-06-2004 16:59 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2004 23:56 schreef Chelman het volgende:
Dat dacht ik

Zo hoor je eens wat leuks bij me in de auto i.p.v. alleen uberblije Viking metaal


Jij en überblije Viking metaal? Gadver! Hippie!!

En ik ga deze band (ja nu pas) ook maar even uittsjekken


..."Hate can only create more hate"...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-06-2004 17:00 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik heb in absentia op mp3 en vind het wel een zeer goede band , maar de andere albums zouden heel anders zijn


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-06-2004 17:26 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2004 16:59 schreef Immortella het volgende:
Jij en überblije Viking metaal? Gadver! Hippie!!

En ik ga deze band (ja nu pas) ook maar even uittsjekken


Ik moet zeggen dat M.'s gezicht toen hij de eerste noten van Korpiklaani in mijn auto hoorde wel vermakelijk was: WTF?!?!?!


LOL


En Porcupine Tree moet u zeker checken!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 25-06-2004 19:42 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2004 17:26 schreef Chelman het volgende:
Ik moet zeggen dat M.'s gezicht toen hij de eerste noten van Korpiklaani in mijn auto hoorde wel vermakelijk was: WTF?!?!?!


LOL


Hehehe, dat geloof ik wel ja..


quote:
En Porcupine Tree moet u zeker checken!


Ga ik doen.


..."Hate can only create more hate"...


Floking
Usericon van Floking
Posted 27-06-2004 11:59 by Floking Wijzig reactieProfiel van FlokingQuote dit bericht

ze zijn wel òke.


Volg mij niet. Ik verdwaal keer op keer.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-08-2004 21:24 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2004 7:26 schreef Chelman het volgende:
Dusss.....wat vinden de damesc ende heeren PT fans van Blackfield? Ik heb er een nummer gehoord bij iemand maar het wist me nog net niet te boeien.



Anyone? Ik heb het namelijk nog steeds niet gehoord maar ben toch benieuwd....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 17-08-2004 12:38 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 25 juni 2004 17:00 schreef ElitE het volgende:
ik heb in absentia op mp3 en vind het wel een zeer goede band , maar de andere albums zouden heel anders zijn


Nieuwe drummer op In Absentia heeft het wel redelijk 'anders' gemaakt, mede daardoor vind ik het wel de coolste plaat van ze, maar oudere werk is ook te gek hoor! Die sfeer/dat 'hippy'-soundje is er altijd geweest. Nu "knalt" het wat meer alleen

[edit]ff "knalt" van gemaakt ipv knalt[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 17-08-2004 12:39]


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 17-08-2004 18:02 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Weet er iemand waar ik Signify en The Sky Moves Sideways kan kopen (voor een redelijk bedrag!)?


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 07-09-2004 21:50 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Chelman, nogmaals bedankt.

Wat een fors heersende band.

Ik luister zelf het graagst naar het latere werk... Vooral 'Stupid Dream' en 'In Absentia', wat een melancholiek zeg, prachtig. En wat een geweldige zanger!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-09-2004 21:56 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

You're welcome.

In Absentia is inderdaad een machtig heerschende plaat!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-09-2004 22:04 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

En nu dat Blackfield nog op de kop zien te tikken. Ben heel erg benieuwd wat voor kunststukje Steven Wilson er nu weer van gemaakt heeft.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen