IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Porcupine tree Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-09-2004 22:05 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik ook.

Helaas heeft niemand hem blijkbaar nog gehoord.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 07-09-2004 22:06 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Dan geef ik Soulseek maar een zwengel om het eens uit te checken. Ik ben eensch benieuwd...


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 13-09-2004 0:09 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Er zitten echt ware juweeltjes tussen dat Blackfield materiaal . Zeer waardevol, ik ga direct op zoek naar de CD.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-09-2004 0:12 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Check.

Ik heb hem een paar keer op eBay gezien tot nu toe. Hij schijnt hier in europa/vs nog niet uit te zijn, het zijn dus telkens Israelische prints. Ze waren meestal een beetje prijzig.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 13-09-2004 9:27 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Ik ben zelf min of meer verslaafd aan 'In Absentia' (vooral "Blackest Eyes" en "The Sound Of Muzak"; geweldige harmonieën!) - heeft iemand nog een tip voor andere goede Porcupine Tree-platen? (Ik ben te lui om alle acht pagina's van dit topic te gaan lezen...)


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 13-09-2004 9:42 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

www.porcupinetree.com

check de sound samples en beslis dan dat je ALLE cd's toch aan moet gaan schaffen!!!


I Find That I Am Not There...


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 13-09-2004 11:28 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Verrie verrie muts too expensive...


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 13-09-2004 11:43 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

DC++ ????


I Find That I Am Not There...


Sater
Usericon van Sater
Posted 13-09-2004 12:19 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Dat is toch geen aanschaffen man!


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 13-09-2004 12:29 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Inderdaad, en Porcupine Tree is nou precies zo'n band waar ik wél m'n geld aan uit wil geven...


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 13-09-2004 12:46 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2004 12:19 schreef Sater het volgende:
Dat is toch geen aanschaffen man!


tis maar een suggestie voor mensen met weinig geld....


I Find That I Am Not There...


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 13-09-2004 13:43 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 17 maart 2004 7:26 schreef Chelman het volgende:
Dusss.....wat vinden de damesc ende heeren PT fans van Blackfield? Ik heb er een nummer gehoord bij iemand maar het wist me nog net niet te boeien.



Ik ben er absoluut verliefd op.. Heb Wilson en Geffen nog geïnterviewd voor LOM vorige maand http://www.lordsofmetal.nl/showinterview.php?id=709&lang=nl


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 13-09-2004 13:44 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2004 13:43 schreef Sharteel het volgende:
Ik ben er absoluut verliefd op.. Heb Wilson en Geffen nog geïnterviewd voor LOM vorige maand http://www.lordsofmetal.nl/showinterview.php?id=709&lang=nl


Is er ergens muziek van te downloaden?

En dan bedoel ik dus niet met Kazaa of iets in die richting.


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 13-09-2004 13:45 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Ik geloof dat er wel soundclips staan op de blackfield site zelf.. Je zal ff moeten googlen, want ik ken het adres niet vanbuiten..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-09-2004 17:11 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Heb afgelopen vrijdag Blackfield gekocht en ik moet zeggen: GEWELDIG!! Heelijk melancholieke songs met dat typische Steven Wilson/PT geluid.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Sater
Usericon van Sater
Posted 13-09-2004 17:18 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2004 12:46 schreef rvanderholst het volgende:
tis maar een suggestie voor mensen met weinig geld....

Ja joh. Weet ik ook wel.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 13-09-2004 18:45 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2004 0:12 schreef Chelman het volgende:
Check.

Ik heb hem een paar keer op eBay gezien tot nu toe. Hij schijnt hier in europa/vs nog niet uit te zijn, het zijn dus telkens Israelische prints. Ze waren meestal een beetje prijzig.


Twee weken a drie weken geleden hadden ze hem hier anders al liggen. Erg gave cd overigens. Persoonlijk vind ik het nog een tikje beter dan Porcupine Tree. Alleen jammer van de korte speelduur.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 13-09-2004 18:47 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2004 13:45 schreef Sharteel het volgende:
Ik geloof dat er wel soundclips staan op de blackfield site zelf.. Je zal ff moeten googlen, want ik ken het adres niet vanbuiten..


Oke, bedankt!


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 26-10-2004 12:59 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik zie net dat er re-releases zijn van The Sky Moves Sideways en Signify (mischien meer, maar die lagen niet in de Kroese), elkk in de vorm van een 2CD digipack. Erg gaaf! Dat gata me geld kosten


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 26-10-2004 13:05 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ook Voyage 34 is opnieuw gereleased.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 26-10-2004 18:44 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

De laatste tijd ben ik het weer beginnen te luisteren, wát een muziek.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-10-2004 23:48 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 13 september 2004 13:44 schreef Schaep het volgende:
Is er ergens muziek van te downloaden?

En dan bedoel ik dus niet met Kazaa of iets in die richting.

op www.progarchives.com zijn wel wat mp3's te vinden(ook van andere goede bands)

Ik ken alleen In absentia, maar ik vond eerst de rustige nummers maar saai maar nu ben ik ze echt gaan waarderen ik ga toch ook maar eens het oudere werk beluisteren


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 27-10-2004 0:50 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Snotneus, ik zei net toch dat ik het weer aan het luisteren ben, dat betekend dat ik er muziek van heb.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-10-2004 0:52 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 27 oktober 2004 0:50 schreef Schaep het volgende:
Snotneus, ik zei net toch dat ik het weer aan het luisteren ben, dat betekend dat ik er muziek van heb.

misschien was je computer in de tussentijd gechrashed en was je muziek verloren gegaan

(en voor de andere mensen die naar die naar mp3's zoeken)


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 27-10-2004 0:57 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Hehe, het zou kunnen. Op de site van de band staan ook gewoon mp3's, vet mooie site.


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen