IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : jonge metalheads Volgende pagina
Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 05-02-2003 16:42 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

ey k heb even een vraag.. zouden jullie naar een concert gaan van een band waar de leden 15 jaar oud van zijn?..nee nee geen nu-metal poep.. death/trash/black eigen nummers!


wuust robuust


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 05-02-2003 16:43 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

nee, natuurlijk niet!

al die jonge pikkies, tss, die kunnen echt niet spelen


Meulen35
Vic Rattlehead
Usericon van Meulen35
Posted 05-02-2003 16:44 by Meulen35 Wijzig reactieProfiel van Meulen35Quote dit berichthttp://www.chat4all.nl/members/strangewings

quote:
Op 5 februari 2003 16:42 schreef Morbidaeth het volgende:
ey k heb even een vraag.. zouden jullie naar een concert gaan van een band waar de leden 15 jaar oud van zijn?..nee nee geen nu-metal poep.. death/trash/black eigen nummers!


doel je ergens op


The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense


Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 05-02-2003 16:49 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

mjah nou.. k wou ff wat reacties horen aangezien ik in de band Eternal Despair drum, ff kijke wat de reacties waren..We zijn allen 15 jaar oud, maar hebben wel spel ervaring van minstens 3 jaar.Ik drum nu 10 jaar vanaf mijn 5e, dubbel bass kit.We gaan zeer binnenkort demo opnemen en we hebben een aanbieding gekregen van een label.T-shirts zijn in de maak van ons.

Ik zou zeggen wacht tot je iets gehoord hebt, je kunt wel makkelijk beoordelen dat we niet kunnen spelen maar je hebt ons niet gehoord.. ach jah.. we zien wel


wuust robuust


Meulen35
Vic Rattlehead
Usericon van Meulen35
Posted 05-02-2003 16:50 by Meulen35 Wijzig reactieProfiel van Meulen35Quote dit berichthttp://www.chat4all.nl/members/strangewings

dat dacht ik al !!... zet es een nummer op i-net en we zullen wel zien dan (sinas)


The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 05-02-2003 16:51 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ik ga niet naar een concert van een band waarvan ik nog nooit gehoord heb. Als t goede muziek is boeit het me niet of de leden 3 of 80 jaar oud zijn...


Zenial


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 05-02-2003 16:51 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Staan er MP3's op Uwer website?

Hoe vroeger je met metal begint, hoe beter


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 05-02-2003 16:51 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Tja, ik vind gewoon dat gastjes onder de 18 geen band moeten beginnen, dat is standaard kut.


okay, het is nu al niet grappig meer
Zolang je muziek goed zit, wat maakt je leeftijd dan uit? HAKKEN!

je moet alleen geen CoF nichtenzooi gaan spelen.


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 05-02-2003 16:51 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2003 16:51 schreef Zenial het volgende:
Als t goede muziek is boeit het me niet of de leden 3 of 80 jaar oud zijn...
exact!

[Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 05-02-2003 16:52]


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 05-02-2003 16:51 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Al was de drummer een gorilla en zat de zanger ook bij de Jostiband.. als de muziek maar goed is, daar gaat het om.
quote:
Op 5 februari 2003 16:49 schreef Morbidaeth het volgende:
We gaan zeer binnenkort demo opnemen. Ik zou zeggen wacht tot je iets gehoord hebt
Zie de frontpage voor een adres waar je je demo heen kunt sturen, zou ik zeggen. Review gegarandeerd!


I'm not being rude. You're just insignificant.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 05-02-2003 16:53 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 5 februari 2003 16:51 schreef helmet het volgende:
Al was de drummer een gorilla en zat de zanger ook bij de Jostiband.. als de muziek maar goed is, daar gaat het om.

Nou als ze een gorilla als drummer hadden zou ik zowizo komen kijken!!


Zenial


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 05-02-2003 16:54 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

damn, dat is goede publicatie!

ik ga er is over na denken...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 05-02-2003 16:58 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2003 16:54 schreef aerodis het volgende:
damn, dat is goede publicatie!

ik ga er is over na denken...


Wil je graag afgefikt worden met je poserbandje Aerobed


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 05-02-2003 16:59 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Daar maak ik me geen zorgen over!


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 05-02-2003 16:59 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Beetje serieus graag mensen!


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 05-02-2003 16:59 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Ik ben serieus! Ik ben ook een jonge kansarme metalhead met een bandje, vol met posers. dus ik dacht, ik neem een aap als drummer


Orion
Usericon van Orion
Posted 05-02-2003 17:06 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

en deze jonge metalhead ken nergens een band vinden die hem kwa muziek aanspreekt.
kom op THRASH bands.
nog een bassist nodig give me a call of mail


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 05-02-2003 17:08 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ja, ik heb dus nog voor een OLD SCHOOL thrash/speed metal band een bassist en een drummer nodig ...

Maar dan wel á la kreator, sacred reich, sodom, destruction, living death, acid etc

Waar woont u ?


Ik, Wil Schuurman


Orion
Usericon van Orion
Posted 05-02-2003 17:10 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

Friesland (ik weet het nou al dat het niks word)


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Usericon van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Posted 05-02-2003 17:11 by ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ Wijzig reactieProfiel van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡Quote dit bericht

Hummz,
wij (Terdor) zijn ook nog bassist nodig...
en oefenruimte voor death metal band...
We hebben al veel geregeld alleen oefenruimte is redelijk moeilijk te vinden...
we zitten in omgeving Dedemsvaart, Balkbrug, Nieuwleusen, Zwolle


Nabua Vonveilla


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 05-02-2003 17:12 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Friesland ...

Hmm, brabant is een beetje ver weg, niet ?


Ze zijn hier echt niet te vinden, mensen van mijn leeftijd hier luisteren óf naar breezerrommel. En als ze naar metal luisteren is het wel die galrommel als nightwish, maiden (niets op tegen, maar verder komen ze niet) etcetera


Ik, Wil Schuurman


Orion
Usericon van Orion
Posted 05-02-2003 17:13 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ik zou heel graag i neen thrash band wille basse.
ik heb al aanboden gehad van death metal bands,maar ik hou totaal niet van death


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Usericon van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Posted 05-02-2003 17:14 by ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ Wijzig reactieProfiel van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡Quote dit bericht

wat is er mis met een lekkere pot death grind?


Nabua Vonveilla


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 05-02-2003 17:14 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Alleen 1e wave death metal is leuk (dus thrashy riffs) maar bands als cannibal corpse of nog erger - technische death/grind - weiger ik ook ...



Ik, Wil Schuurman


Orion
Usericon van Orion
Posted 05-02-2003 17:15 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2003 17:12 schreef Snagger het volgende:
Friesland ...

Hmm, brabant is een beetje ver weg, niet ?


Ze zijn hier echt niet te vinden, mensen van mijn leeftijd hier luisteren óf naar breezerrommel. En als ze naar metal luisteren is het wel die galrommel als nightwish, maiden (niets op tegen, maar verder komen ze niet) etcetera


ja hoor weer in brabant ik woon daar pas volgend jaar op mezelf omg tilburg/eindhoven
ik weet al 100% dat ik hier in de omgeveing nooit echt iets vind daar baal i kwel heel erg van.
ik zou zo graag muziek wille maken nu kom ik alleen niet verder dan mijn kamer en muziekschool


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 05-02-2003 17:16 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

als bassist zou het toch niet zo moelijk moeten zijn om aan de bak te komen ?
...

hmm, hier in den haag zijn er talloze bands op zoek


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen