IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Vakantie Noorwegen Vorige pagina | Volgende pagina
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 25-05-2004 10:06 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 8:24 schreef metalmook het volgende:
Laatste 2 weken van de zomervakantie ga ik ook naar noorwegen samen met mijn vriendin, iig naar het Hole in the Sky festival en het afscheidsconcert van Windir...
Wil ik ook heen!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 25-05-2004 10:08 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

zeg robert, zou jij niet al die kant op gaan afgelopen zaterdag???

weet je zeker dat je niet een kijkje komt nemen in Stockholm???


I Find That I Am Not There...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-05-2004 10:18 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

rvanderholst, woon jij in noorwegen (sorry voor de persoonljk vraag) zoja, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Ik zou dat ook best wel willen.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 25-05-2004 10:20 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Nope, Zweden..... ik werk in Stockholm.

zie hier: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=746970&page=1



I Find That I Am Not There...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-05-2004 10:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

klopt het dat studenten in Zweden ouder zijn als hier? heb ik, wel eesn gehoord (en hou oude is een gemiddelde promovendi ?)


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 25-05-2004 10:47 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Das waar, de zweedse studenten doen gemiddeld langer over hun studies, werken soms tussen de studie periodes door of gaan naar het buitenland.

Ik denk dat de gemiddelde promovendi hier 28 is als ze beginnen. ik ben het guppie van het lab.... he he ik be begonnen met mijn PhD studie in de biomedische wetenschappen toen ik 23 was.


I Find That I Am Not There...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-05-2004 10:50 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2004 10:47 schreef rvanderholst het volgende:
Das waar, de zweedse studenten doen gemiddeld langer over hun studies, werken soms tussen de studie periodes door of gaan naar het buitenland.

Ik denk dat de gemiddelde promovendi hier 28 is als ze beginnen. ik ben het guppie van het lab.... he he ik be begonnen met mijn PhD studie in de biomedische wetenschappen toen ik 23 was.


nou cool. Ik hoop serieus te kunnen gaan werken in scandinavië nadat ik mijn promotie heb gehaald. ik heb al een basiskursus zweeds gevolgd en ga binnekort verder met het leren van deze taal (en beter gezegd eerst ophalen aangezien alles is weggezakt).
wez ullenw el zien en anders ga ik vaak op vakantie naar deze mooie landen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 25-05-2004 13:24 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2004 10:08 schreef rvanderholst het volgende:
zeg robert, zou jij niet al die kant op gaan afgelopen zaterdag???

weet je zeker dat je niet een kijkje komt nemen in Stockholm???

Ik ga komende zaterdag die kant op.
Het is eigenlijk niet de bedoeling dat we langs Stockholm komen. We gaan nl waarschijnlijk terug over Oslo - Göteborg - Malmö. Is dus een beetje uit de richting.
Misschien hebben we nog tijd over voor een stedentripje naar Stockholm (lijkt me niet echt haalbaar btw ).


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 20-06-2004 23:46 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

Denk dat dit wel een goed topic is voor mijn vraag.

Van 20 juli tot ongeveer 1 augustus ga ik naar Noorwegen, omgeving Bergen, aangezien er in Noorwegen per inwoner toch wel redelijk veel kwalitatief goede black metal bands zijn vroeg ik me af of iemand enig idee heeft of er daar in de buurt ook concerten worden gehouden, of dat iemand een site weet waar je zo iets op kan opzoeken?



Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 20-06-2004 23:53 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

nvm

[Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 20-06-2004 23:54]


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 21-06-2004 2:46 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2004 23:46 schreef Aeolus het volgende:
Denk dat dit wel een goed topic is voor mijn vraag.

Van 20 juli tot ongeveer 1 augustus ga ik naar Noorwegen, omgeving Bergen, aangezien er in Noorwegen per inwoner toch wel redelijk veel kwalitatief goede black metal bands zijn vroeg ik me af of iemand enig idee heeft of er daar in de buurt ook concerten worden gehouden, of dat iemand een site weet waar je zo iets op kan opzoeken?


Ik was dus zo'n 3 weken geleden in Bergen en daar ben ik een biertje gaan halen bij Garage. Hier worden ook regelmatig concerten gehouden. Een week later was er bv een Deicide/Akercocke/In Aeternum/Mystic Circle- optreden.
Maar hou deze site maar in de gaten:
http://www.garage.no

PS: let vooral eens op de stift-tekeningen aan de muur: allerlei kleien portretjes van bezoekers en van plaatselijke bands (Immortal, Hades Almighty, Enslaved, Aeternus, etc.) Echt heerschend!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 21-06-2004 7:49 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 8:24 schreef metalmook het volgende:
Laatste 2 weken van de zomervakantie ga ik ook naar noorwegen samen met mijn vriendin, iig naar het Hole in the Sky festival en het afscheidsconcert van Windir...
Jezus heers


F*ck hippies


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 21-06-2004 10:49 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2004 2:46 schreef NecRobert het volgende:
Ik was dus zo'n 3 weken geleden in Bergen en daar ben ik een biertje gaan halen bij Garage. Hier worden ook regelmatig concerten gehouden. Een week later was er bv een Deicide/Akercocke/In Aeternum/Mystic Circle- optreden.
Maar hou deze site maar in de gaten:
http://www.garage.no

PS: let vooral eens op de stift-tekeningen aan de muur: allerlei kleien portretjes van bezoekers en van plaatselijke bands (Immortal, Hades Almighty, Enslaved, Aeternus, etc.) Echt heerschend!


Dankjewel!

Ga zeker een bezoekje brengen aan de Garage, moet alleen wel even sparen als ik veel bier wil drinken.


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 21-06-2004 12:51 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2004 10:49 schreef Aeolus het volgende:
Dankjewel!

Ga zeker een bezoekje brengen aan de Garage, moet alleen wel even sparen als ik veel bier wil drinken.
zou ik maar doen ja. Mijn duurste rondje was ook in Garage (maar dan in Oslo). 1 halve liter bier voor moi, 1 wit wijntje voor m'n vriendin en 1 pakje sigaretten: ahum...22 EURO!!
Het pakje sigaretten bleek leuk 10 euro te kosten , een halve liter bier is ongeveer 6 euro.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 21-06-2004 17:15 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Hulen is een grotere zaal in Bergen waar ook veel metalconcerten worden gehouden...tegenwoordig meer dan in Gargage.
Voor concerten moet je kijken op www.heavymetal.no waar je alle concerten vind vermeld die er plaatsvinden daarboven.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 21-06-2004 19:19 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ben trouwens in Oslo ff naar het adres gelopen waar vroeger Helvete, het winkeltje van wijlen Euronymous, zat. Stelde achteraf niks voor, is gewoon een saaie kapperszaak nu, maar ach, uit historisch/nostalgisch oogpunt leuk om er geweest te zijn.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 21-06-2004 19:21 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

oh ja voor de liefhebbers, ik ga binnenkort denk ik wel ff een paar heerschende foto's plaatsen van het Noorse landschap!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 21-06-2004 20:24 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2004 17:15 schreef Hub de Gallier het volgende:
Hulen is een grotere zaal in Bergen waar ook veel metalconcerten worden gehouden...tegenwoordig meer dan in Gargage.
Voor concerten moet je kijken op www.heavymetal.no waar je alle concerten vind vermeld die er plaatsvinden daarboven.


Enslaved
Fredag 20.08

In Hulen, ben er dan helaas niet meer.

bedankt voor de info, al snap ik niet veel van die heavymetal.no site.


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 22-06-2004 0:34 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2004 23:46 schreef Aeolus het volgende:
Denk dat dit wel een goed topic is voor mijn vraag.

Van 20 juli tot ongeveer 1 augustus ga ik naar Noorwegen, omgeving Bergen, aangezien er in Noorwegen per inwoner toch wel redelijk veel kwalitatief goede black metal bands zijn vroeg ik me af of iemand enig idee heeft of er daar in de buurt ook concerten worden gehouden, of dat iemand een site weet waar je zo iets op kan opzoeken?




Ik zit die periode ook in Bergen, maar dan om te studeren. Kom gerust eens langs voor een


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 22-06-2004 11:36 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2004 0:34 schreef Gangrad het volgende:
Ik zit die periode ook in Bergen, maar dan om te studeren. Kom gerust eens langs voor een


Hou het in mn gedachten, bedankt.

Weet jij toevallig of er dan nog concerten zijn daar in de buurt?


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 22-06-2004 19:12 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Er zijn die periode helemaal geen concerten volgens mij. je kunt even kijken op heavymetal.no en dan bij 'arrangementer'.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 22-06-2004 19:24 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2004 20:24 schreef Aeolus het volgende:
Enslaved
Fredag 20.08

In Hulen, ben er dan helaas niet meer.

bedankt voor de info, al snap ik niet veel van die heavymetal.no site.
Aargh, vetrek dan net de 19e naar Zweden


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 22-06-2004 20:54 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2004 19:12 schreef Gangrad het volgende:
Er zijn die periode helemaal geen concerten volgens mij. je kunt even kijken op heavymetal.no en dan bij 'arrangementer'.


Ken alleen dit:

Susperia Slottsfjellsfestival, Tolvsrød 17.07.2004

En daar wil ik niet eens heen.


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 02-08-2004 17:24 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

Wat een mooi land.

Ben er twee weken geweest en het was prachtig, hier twee foto's:





Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 02-08-2004 19:35 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Erg mooie fotoos
Kan niet wachten tot april,dan ga ik ook weer


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen