IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Vakantie Noorwegen Vorige pagina | Volgende pagina
Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 02-08-2004 19:43 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2004 19:35 schreef Hub de Gallier het volgende:
Erg mooie fotoos
Kan niet wachten tot april,dan ga ik ook weer


Lijkt me een mooie tijd om te gaan, wil het weleens zien met wat meer sneeuw!


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 02-08-2004 20:26 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik ben in juni geweest:

Aan een meer in het Setesdal

De Briksdalsbreen (gletsjer)


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 02-08-2004 21:00 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Teringtyfus,machtig land


spelfout weggehaald...


Sloeber
Zoembas
Usericon van Sloeber
Posted 02-08-2004 23:36 by Sloeber Wijzig reactieProfiel van SloeberQuote dit berichthttp://home.planet.nl/~fuzzbass

Hee, de Briksdalbre, daar heb ik op gelopen! We stonden aan het campinkje langs de weg ernaartoe en keken recht vanuit de tent op de gletsjer:



Achter de tent zie je nog net het hoofd van Jezebel.


Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal)


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 03-08-2004 11:37 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 03-08-2004 11:38]


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Skull
Usericon van Skull
Posted 09-08-2004 1:54 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

Ben gister teruggekomen. Zowel in Noorwegen als Zweden en Denemarken geweest... geweldig!

Alleen bestaat de geweldige metalscene daar voornamelijk uit homo's en prutsers, zo lijkt het wel wat een aanfluiting


- Mutatis mutandis -


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 09-08-2004 14:28 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

De "nieuwe" lichting blackmetal fans is idd een aanfluiting haha (uitzonderingen daargelaten....maar dat is in wel meerdere landen en niet alleen in Scandinavie).


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 09-08-2004 14:44 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2004 1:54 schreef Skull het volgende:
Ben gister teruggekomen. Zowel in Noorwegen als Zweden en Denemarken geweest... geweldig!

Alleen bestaat de geweldige metalscene daar voornamelijk uit homo's en prutsers, zo lijkt het wel wat een aanfluiting

Klinkt bijna alsof je speciaal voor de metalscene naar die landen bent geweest.
Je hebt wel meer gezien dan dat hoop ik.


Skull
Usericon van Skull
Posted 10-08-2004 13:35 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

quote:
Op 9 augustus 2004 14:44 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Klinkt bijna alsof je speciaal voor de metalscene naar die landen bent geweest.
Je hebt wel meer gezien dan dat hoop ik.

Gelukkig wel
Via Kopenhagen naar Gothenburg, van daar naar Arvika (wildcamperen). Door naar Noorwegen, Lillehammer. Tot slot naar Oslo, en weer terug over Kopenhagen. Veel musea gezien, systembolagets (zeg maar: drankapotheek), terrasjes gepakt die veel te duur waren, Olympische bouwsels aanschouwd, veel muggen doodgeslagen en heel veel mooie scandinavische schonen gezien etc. etc.


- Mutatis mutandis -


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 10-08-2004 13:44 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2004 13:35 schreef Skull het volgende:
Gelukkig wel
Via Kopenhagen naar Gothenburg, van daar naar Arvika (wildcamperen). Door naar Noorwegen, Lillehammer. Tot slot naar Oslo, en weer terug over Kopenhagen. Veel musea gezien, systembolagets (zeg maar: drankapotheek), terrasjes gepakt die veel te duur waren, Olympische bouwsels aanschouwd, veel muggen doodgeslagen en heel veel mooie scandinavische schonen gezien etc. etc.


Lillehammer ben ik ook geweest. Grappig dat ze daar schansspringen in de zomer op een vochtige kunstgras ondergrond. Misschien ook voor de toeristen gedaan.
Vanuit Oslo vertrokken en na Lillehammer via diverse plaatsen naar Bergen gegaan.
Ik was met een reisgenoot van 2,05 m en die bleek perfect voer voor muggen te zijn. Ik had dus nergens last van.


Skull
Usericon van Skull
Posted 10-08-2004 13:56 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

quote:
Op 10 augustus 2004 13:44 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Lillehammer ben ik ook geweest. Grappig dat ze daar schansspringen in de zomer op een vochtige kunstgras ondergrond. Misschien ook voor de toeristen gedaan.
Vanuit Oslo vertrokken en na Lillehammer via diverse plaatsen naar Bergen gegaan.
Ik was met een reisgenoot van 2,05 m en die bleek perfect voer voor muggen te zijn. Ik had dus nergens last van.

En er kwam idd net een mannetje naar beneden zweven toen we aankwamen! Wel een geweldig mooi uitzicht heb je daarboven. Jammer dat het toen begon te regenen
Van muggen heb ik zelf niet zoveel last gehad, de rest die mee waren wel. Ik heb ze op een gegeven moment ook maar gewoon opgegeten als ze weer es in m'n eten vlogen.


- Mutatis mutandis -


Inquisitor Of Satan
Eulaliaaa!
Usericon van Inquisitor Of Satan
Posted 22-08-2004 12:47 by Inquisitor Of Satan Wijzig reactieProfiel van Inquisitor Of SatanQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Hidden-In-a-Fog/

Ik ben er deze zomer ook geweest, was erg leuk!
We deden een huttenrondreis, dus ben ik in allerlei plaatsen geweest, oa Bergen, Oslo, Lillehammer en ook daar bij de Briksdalbre.
We hadden erg mooi weer, zo goed als geen regen


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 22-08-2004 12:52 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2004 12:47 schreef Inquisitor Of Satan het volgende:
Ik ben er deze zomer ook geweest, was erg leuk!
We deden een huttenrondreis, dus ben ik in allerlei plaatsen geweest, oa Bergen, Oslo, Lillehammer en ook daar bij de Briksdalbre.
We hadden erg mooi weer, zo goed als geen regen

Zelfs in Bergen geen regen!?


Inquisitor Of Satan
Eulaliaaa!
Usericon van Inquisitor Of Satan
Posted 22-08-2004 12:55 by Inquisitor Of Satan Wijzig reactieProfiel van Inquisitor Of SatanQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Hidden-In-a-Fog/

quote:
Op 22 augustus 2004 12:52 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Zelfs in Bergen geen regen!?


In Bergen een heel klein beetje, maar toen zaten we net te eten in een restaurant, verder was het ook daar droog.


natassja
Usericon van natassja
Posted 22-08-2004 12:57 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

ik zou wel naar noorwegen willen maar dan wel voor langere tijd

ik haat haasten en om dan alles te gaan zien in een week of 2 lijkt me niks

hou ziezo niet van op vakantie gaan


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 22-08-2004 12:57 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2004 12:55 schreef Inquisitor Of Satan het volgende:
In Bergen een heel klein beetje, maar toen zaten we net te eten in een restaurant, verder was het ook daar droog.

Uitzonderlijk. Heb je geluk gehad. De paraplu-automaten in het centrum staan daar niet voor niets.
Zelf drie dagen in Bergen geweest en alle dagen regen. Maar wel leuke stad verder.

[Dit bericht is gewijzigd door RrroooaaarrR op 22-08-2004 12:58]


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 22-08-2004 17:00 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2004 12:57 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Uitzonderlijk. Heb je geluk gehad. De paraplu-automaten in het centrum staan daar niet voor niets.
Zelf drie dagen in Bergen geweest en alle dagen regen. Maar wel leuke stad verder.


Ik heb een maand gestudeerd in Bergen en er waren ca. 6 dagen met regen. Dat is uitzonderlijk weinig, zeker als je ervan uitgaat dat het er gemiddeld 250 dagen per jaar regent.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 22-08-2004 19:59 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2004 12:57 schreef natassja het volgende:
Ik zou wel naar Noorwegen willen, maar dan wel voor langere tijd

Ik haat haasten en om dan alles te gaan zien in een week of 2 lijkt me niks.

Hou zowiezo niet van op vakantie te gaan

Dan ga je toch gewoon niet


F*ck hippies


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 30-08-2007 22:52 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht



Lysefjord.

Ik wil ook

Oh wacht, ik ga ook


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 30-08-2007 22:57 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2004 12:57 schreef natassja het volgende:
ik zou wel naar noorwegen willen maar dan wel voor langere tijd

ik haat haasten en om dan alles te gaan zien in een week of 2 lijkt me niks

hou ziezo niet van op vakantie gaan



Waarom zou je alles in een keer willen zien? Dat is zelfs als je langer gaat niet haalbaar (tenzij je alles vanuit een autoruit wilt bezichtigen), of je moet er echt maanden heen gaan.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 31-08-2007 10:38 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

En zelfs dan zie je nog niet alles. Ben nu 18 keer naar Noorwegen geweest en heb pas een klein stukje gezien....wil je echt veel van het land zien dan is een vakantie geen optie maar moet je er gaan wonen en alle vrije tijd benutten om rond te gaan reizen.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 31-08-2007 11:19 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Hier nog wat foto's van mijn vakantie in Noorwegen (12 tm 25 augustus)





Mooi uitzicht


Uitzicht tijdens de eerste wandeling over het Lysefjord (bij Kjerag)




Nabij de Voringvossen-watervallen


De Voringvossen-watervallen


Tijdens het mountainbiken in Geilo


Het Borgund Stavkerkje


Bootje in het Eidfjord


De stad Bergen


Stavanger


De Prekestolen






[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 31-08-2007 11:20]


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 31-08-2007 11:34 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2007 11:19 schreef MetalJan het volgende:
Hier nog wat foto's van mijn vakantie in Noorwegen (12 tm 25 augustus)



Geweldige foto's!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 01-09-2007 11:49 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Thanks!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-09-2007 11:55 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

@MetalJan

Cool trouwens dat je na de 'klim' richting prekestolen nog de moeite hebt genomen om op die nog hogere rots te klimmen, geeft wel een gaaf uitzicht over het plateau van bovenaf! Mijn vriendin (hier ook wel bekend onder de naam Cadaveria) was redelijk heftig door haar enkels gegaan op de heenweg, dus wij zijn niet meer hoger geklommen.

NB: Weet iemand trouwens waar in Noorwegen er nog meer en of hogere van dit soort kliffen zijn? Naar ik gehoord heb is de Prekestolen 600 meter loodrecht naar beneden, de Kjerag (iets verderop) 1000 meter maar niet loodrecht en zou er bij de Trollstigvegen (omgeving Geiranger) ook ergens een uitzichtpunt van zo'n 1000 meter zijn, maar weet niet of die wel of niet loodrecht naar beneden gaat. De weg omhoog schijnt in ieder geval erg spectaculair te zijn; haarspeldbochten!!!



Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen