IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Vakantie Noorwegen Vorige pagina | Volgende pagina
R.
Usericon van R.
Posted 18-04-2008 6:38 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Nou mensen, ik ben voor een kleine twee weken richting Noorwegen en doe jullie de groetjes.



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 18-04-2008 11:04 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

trolsteigveien zijn we afgelopen jaar ook vlak bij geweest. Dat willen we volgend jaar ook verder gaan doen.
@jallo: Waarom is het inspiratieloos?? De reis daar naartoe is geweldig. Je maakt zoveel verschillende natuurtypen mee. Het lijkt mij ook een bijzondere ervaring dat je rond middennacht nog lekker in de zon kunt zitten. Maar ik moet ook zeggen dat het voor Valorian en mij dus niet om hét punt gaat maar dus meer om de reis.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-04-2008 17:58 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

De Noordkaap is inspiratieloos omdat het één groot opgezette uitgemolken touristische vakantie bestemming is. In die hele regio valt genoeg te zien maar bovenaan bij Noordkaap is het puur touristisch en overheersen de winkeltjes om toeristen uit te melken.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 18-04-2008 18:04 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

zojuist mijn overtocht geboekt Valt me alles mee!! 130 euro met boot daarbij inbegrepen en een slaapstoel! De trein iis echt spotgoedkoop!! Van Utrecht naar Kolding (Denemarken) kost een reis met slaapstoel maar 49 euro!!!!!! zonder korting!!!!!!!!

Woensdag avond vertrek ik dan eindelijk om 19.31 om donderdag avond om 0.00 uur in Kristiansand aan te komen


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-04-2008 18:12 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2008 18:04 schreef Cadaveria het volgende:
zojuist mijn overtocht geboekt Valt me alles mee!! 130 euro met boot daarbij inbegrepen en een slaapstoel! De trein iis echt spotgoedkoop!! Van Utrecht naar Kolding (Denemarken) kost een reis met slaapstoel maar 49 euro!!!!!! zonder korting!!!!!!!!

Woensdag avond vertrek ik dan eindelijk om 19.31 om donderdag avond om 0.00 uur in Kristiansand aan te komen
Mooi dat toch nog alles op z'n pootjes terecht is gekomen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 18-04-2008 18:15 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2008 18:12 schreef Hub de Gallier het volgende:
Mooi dat toch nog alles op z'n pootjes terecht is gekomen
nog ff kijken of te regelen valt dat ik kan worden opgehaalt anders trek ik Kristiansand wel ff in voor een pint of 2.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-04-2008 18:25 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Hehehe, Liesbeth's internationale kroegentocht


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 18-04-2008 18:27 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2008 18:25 schreef Hub de Gallier het volgende:
Hehehe, Liesbeth's internationale kroegentocht
ik heb in Hirtshals ook een paar uurtjes en dat Deense bier is ook prima te drinken :D


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Vinterlandet
Usericon van Vinterlandet
Posted 21-08-2008 20:52 by Vinterlandet Wijzig reactieProfiel van VinterlandetQuote dit bericht

Hmm ik vind het bier in Noorwegen nou niet zo ideaal, haha. Goedkoopste verblijfplaats is toch nog altijd bij vrienden. Net terug uit Noorwegen met mn ma dus dat was eigenlijk nog goedkopen aangezien ze betaalde
Van de winter weer naar noorwegen


Van de schande is bevrijd, hij die met walkuren rijd.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 21-08-2008 21:20 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Komende week woensdag ga ik naar Bergen, in september naar Sogndal en in december wederom naar Bergen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Vinterlandet
Usericon van Vinterlandet
Posted 21-08-2008 21:30 by Vinterlandet Wijzig reactieProfiel van VinterlandetQuote dit bericht

Ik was vorige week dinsdag nog in Bergen


Van de schande is bevrijd, hij die met walkuren rijd.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 21-08-2008 21:37 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik ga nu zelf kijken of er eventueel werk voor mij is en of ik een betaalbare (huur)woning kan vinden. Voel me daar meer thuis dan hier hehehe


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


MeisjeMetal
Usericon van MeisjeMetal
Posted 21-08-2008 21:44 by MeisjeMetal Wijzig reactieProfiel van MeisjeMetalQuote dit berichthttp://www.blackbunny.nl/mo0n

Howdy

Ik ben afgelopen 3 jaar steeds naar NOorwegen gegaan. Het is echt schitterend ^^ Ik raad je aan om zowiezo naar Oslo en Bergen te gaan. Zeker als je van metal houdt. Bovendien is de natuur rondom Bergen



Bier, Metal en Bloemetjes!


MeisjeMetal
Usericon van MeisjeMetal
Posted 21-08-2008 21:45 by MeisjeMetal Wijzig reactieProfiel van MeisjeMetalQuote dit berichthttp://www.blackbunny.nl/mo0n

quote:
Op 21 augustus 2008 21:37 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik ga nu zelf kijken of er eventueel werk voor mij is en of ik een betaalbare (huur)woning kan vinden. Voel me daar meer thuis dan hier hehehe


Ja ikke inderdaad ook.. ! Ik ga er volgend jaar studeren Kan echt niet wachten


Bier, Metal en Bloemetjes!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 21-08-2008 22:10 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2008 21:45 schreef MeisjeMetal het volgende:
Ja ikke inderdaad ook.. ! Ik ga er volgend jaar studeren Kan echt niet wachten
Waar? In Oslo? Bergen?


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


MeisjeMetal
Usericon van MeisjeMetal
Posted 21-08-2008 22:11 by MeisjeMetal Wijzig reactieProfiel van MeisjeMetalQuote dit berichthttp://www.blackbunny.nl/mo0n

quote:
Op 21 augustus 2008 22:10 schreef Hub de Gallier het volgende:
Waar? In Oslo? Bergen?


Oslo =)


Bier, Metal en Bloemetjes!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 21-08-2008 22:14 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Vind Oslo net zoals vele andere grote hoofdsteden vrij gezichtsloos om eerlijk te zijn. Geef mij maar het westen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


MeisjeMetal
Usericon van MeisjeMetal
Posted 21-08-2008 22:15 by MeisjeMetal Wijzig reactieProfiel van MeisjeMetalQuote dit berichthttp://www.blackbunny.nl/mo0n

quote:
Op 21 augustus 2008 22:14 schreef Hub de Gallier het volgende:
Vind Oslo net zoals vele andere grote hoofdsteden vrij gezichtsloos om eerlijk te zijn. Geef mij maar het westen


Oslo is inderdaad wat meer geciviliseerd. Wat dat betreft is Bergen mooier ja. Maar daar hebben ze geen goede universiteit dus tja.


Bier, Metal en Bloemetjes!


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 21-08-2008 22:21 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2008 22:14 schreef Hub de Gallier het volgende:
Vind Oslo net zoals vele andere grote hoofdsteden vrij gezichtsloos om eerlijk te zijn. Geef mij maar het westen


Paar jaar geleden ben ik in Skibotn geweest, vlakbij Tromso in de buurt, ook echt aan te raden, schitterende omgeving.
Sowieso overweeg ik ook nog steeds om te vertrekken uit Nederland en in Noorwegen (of een ander scandinavisch land) te gaan wonen.


an evil incarnation of DEATH!


MeisjeMetal
Usericon van MeisjeMetal
Posted 21-08-2008 22:23 by MeisjeMetal Wijzig reactieProfiel van MeisjeMetalQuote dit berichthttp://www.blackbunny.nl/mo0n

quote:
Op 21 augustus 2008 22:21 schreef Dark incarnation het volgende:
Paar jaar geleden ben ik in Skibotn geweest, vlakbij Tromso in de buurt, ook echt aan te raden, schitterende omgeving.
Sowieso overweeg ik ook nog steeds om te vertrekken uit Nederland en in Noorwegen (of een ander scandinavisch land) te gaan wonen.


Hier nog een. Lekker rustig Fijne mensen. Mooie natuur.


Bier, Metal en Bloemetjes!


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 21-08-2008 22:26 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2008 22:23 schreef MeisjeMetal het volgende:
Hier nog een. Lekker rustig Fijne mensen. Mooie natuur.



Exact mijn gedachte


an evil incarnation of DEATH!


MeisjeMetal
Usericon van MeisjeMetal
Posted 21-08-2008 22:28 by MeisjeMetal Wijzig reactieProfiel van MeisjeMetalQuote dit berichthttp://www.blackbunny.nl/mo0n

quote:
Op 21 augustus 2008 22:26 schreef Dark incarnation het volgende:
Exact mijn gedachte




Misschien eerst een jaartje backpacken.. Dan maar eens gaan kijken. Huizen zijn daar trouwens niet duur, heb gewoon eens even staan kijken. 200 000 heb je een huis waar je U tegen zegt.


Bier, Metal en Bloemetjes!


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 21-08-2008 22:30 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2008 22:28 schreef MeisjeMetal het volgende:


Misschien eerst een jaartje backpacken.. Dan maar eens gaan kijken. Huizen zijn daar trouwens niet duur, heb gewoon eens even staan kijken. 200 000 heb je een huis waar je U tegen zegt.



Zekers en vaak ook nog eens midden in de natuur, tussen de bergen en de schitterende meren. Al moet ik eerlijk zeggen dat er qua meren niets boven Finland gaat. Daar ben ik een paar weken geleden achter gekomen.


an evil incarnation of DEATH!


MeisjeMetal
Usericon van MeisjeMetal
Posted 21-08-2008 22:32 by MeisjeMetal Wijzig reactieProfiel van MeisjeMetalQuote dit berichthttp://www.blackbunny.nl/mo0n

quote:
Op 21 augustus 2008 22:30 schreef Dark incarnation het volgende:
Zekers en vaak ook nog eens midden in de natuur, tussen de bergen en de schitterende meren. Al moet ik eerlijk zeggen dat er qua meren niets boven Finland gaat. Daar ben ik een paar weken geleden achter gekomen.


Ik vind Finland niet tegenvallen wat betreft meren enzo, maar wat simpeler ofzo Maar ik vind wel dat van heel Scandinavie Noorwegen de mooiste natuur heeft. Ongerept.


Bier, Metal en Bloemetjes!


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 21-08-2008 22:38 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2008 22:32 schreef MeisjeMetal het volgende:
Ik vind Finland niet tegenvallen wat betreft meren enzo, maar wat simpeler ofzo Maar ik vind wel dat van heel Scandinavie Noorwegen de mooiste natuur heeft. Ongerept.




Sowieso ongerepter, Finland ziet er wat oppervlakkiger uit, ik denk dat je dat bedoeld.
Daar in tegen vind ik de sauna/meer/sauna/bier/meer/gin/sauna/meer ervaring uitermate prettig


an evil incarnation of DEATH!


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen