IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Vakantie Noorwegen Vorige pagina | Volgende pagina
compfreak
Usericon van compfreak
Posted 21-08-2008 22:43 by compfreak Wijzig reactieProfiel van compfreakQuote dit bericht

al gepost dat er ontzettend veel muggen zijn ?


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 21-08-2008 22:45 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2008 22:43 schreef compfreak het volgende:
al gepost dat er ontzettend veel muggen zijn ?



Ligt eraan waar je heen gaat en wanneer je gaat


an evil incarnation of DEATH!


MeisjeMetal
Usericon van MeisjeMetal
Posted 22-08-2008 9:53 by MeisjeMetal Wijzig reactieProfiel van MeisjeMetalQuote dit berichthttp://www.blackbunny.nl/mo0n

quote:
Op 21 augustus 2008 22:38 schreef Dark incarnation het volgende:
Sowieso ongerepter, Finland ziet er wat oppervlakkiger uit, ik denk dat je dat bedoeld.
Daar in tegen vind ik de sauna/meer/sauna/bier/meer/gin/sauna/meer ervaring uitermate prettig


Whaha no argument there.
Al betaal je voor een redelijk bierje daar wel goud geld Maar wat kratten van thuis meeslepen


Bier, Metal en Bloemetjes!


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 22-08-2008 9:57 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

mwoa, ik vond de rpijzen wel meevallen...z owel in Noorwegen als in Finland..

goed, je betaald in de kroeg 1 tot 2 euro meer voor een pint, maar dat mag de pret immers niet drukken toch? dan drink je op eenavond gewoon 1 of 2 pints minder






Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


MeisjeMetal
Usericon van MeisjeMetal
Posted 22-08-2008 10:00 by MeisjeMetal Wijzig reactieProfiel van MeisjeMetalQuote dit berichthttp://www.blackbunny.nl/mo0n

quote:
Op 22 augustus 2008 9:57 schreef irritante klootzak het volgende:
mwoa, ik vond de rpijzen wel meevallen...z owel in Noorwegen als in Finland..

goed, je betaald in de kroeg 1 tot 2 euro meer voor een pint, maar dat mag de pret immers niet drukken toch? dan drink je op eenavond gewoon 1 of 2 pints minder







Nja als je het in de supermarkt haalt, valt het inderdaad wel mee. Maar kroegjes vind ik echt duur hoor..! Maarja, ze hebben in ieder geval een 'gezondere' bevolking door zoveel belasting. Zeggen ze.


Bier, Metal en Bloemetjes!


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 22-08-2008 10:01 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 22 augustus 2008 9:57 schreef irritante klootzak het volgende:
dan drink je op eenavond gewoon 1 of 2 pints minder






irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 22-08-2008 10:23 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2008 10:00 schreef MeisjeMetal het volgende:
Nja als je het in de supermarkt haalt, valt het inderdaad wel mee. Maar kroegjes vind ik echt duur hoor..! Maarja, ze hebben in ieder geval een 'gezondere' bevolking door zoveel belasting. Zeggen ze.


Ik had het over de kroegen

en als het te duur is, kan je altijd nog water nemen of een glaasje cola


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


MeisjeMetal
Usericon van MeisjeMetal
Posted 22-08-2008 10:27 by MeisjeMetal Wijzig reactieProfiel van MeisjeMetalQuote dit berichthttp://www.blackbunny.nl/mo0n

quote:
Op 22 augustus 2008 10:23 schreef irritante klootzak het volgende:
Ik had het over de kroegen

en als het te duur is, kan je altijd nog water nemen of een glaasje cola


Ja dat kan natuurlijk ook. Maar bier is wel lekker natuurlijk
Hmm nja misschien heb jij betere kroegen gezien als ik


Bier, Metal en Bloemetjes!


Vinterlandet
Usericon van Vinterlandet
Posted 22-08-2008 11:36 by Vinterlandet Wijzig reactieProfiel van VinterlandetQuote dit bericht

Hardangervidda;

Je kan je gewoon moeilijk voorstellen dat dit gewoon naast (ja zo'n 5 meter) van de snelweg is!


Van de schande is bevrijd, hij die met walkuren rijd.


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 22-08-2008 13:10 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

biertje (0.4 liter) kost al gauw 50 kronen.. met de huidige wisselkoers is dat iets meer dan 7 euro. "Uiteten" was ook best prijzig. BTW 25%.

Hardangervidda (maar dan wel van de weg af natuurlijk)


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 22-08-2008 16:30 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2008 10:00 schreef MeisjeMetal het volgende:
Nja als je het in de supermarkt haalt, valt het inderdaad wel mee. Maar kroegjes vind ik echt duur hoor..! Maarja, ze hebben in ieder geval een 'gezondere' bevolking door zoveel belasting. Zeggen ze.
nou, bier in de supermarkt valt ook niet echt mee hoor. Een sixpack halve liters van het goedkoopste merk is 129 kronen.. is niet minder dan 16 euro!!!!! Maar goed, de kroeg slaat natuurlijk alles. Hier in mijn omstreken kost een pint niet minder dan 55 kronen en is dus omgerekend 6.80 euro.
Maar het meest schokkende is dat een pakje peuken tegen de tien euro kost (97 kronen)
TOch is het er best leuk wonen hoor.

Ben wel erg benieuwd naar de foto's en reisverhalen van fietsmaniac M. Een tijd terug kreeg ik een sms van hem dat hij op de Noordkaap stond!

oh ja, voor de mensen die met de boot naar Noorwegen willen gaan, kijk op http://www.masterferries.com/
stuk goedkoper dan collorline o.i.d.

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 22-08-2008 16:31]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 22-08-2008 16:32 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2008 16:30 schreef Cadaveria het volgende:
nou, bier in de supermarkt valt ook niet echt mee hoor. Een sixpack halve liters van het goedkoopste merk is 129 kronen.. is niet minder dan 16 euro!!!!! Maar goed, de kroeg slaat natuurlijk alles. Hier in mijn omstreken kost een pint niet minder dan 55 kronen en is dus omgerekend 6.80 euro.
Maar het meest schokkende is dat een pakje peuken tegen de tien euro kost (97 kronen)
TOch is het er best leuk wonen hoor.

Ben wel erg benieuwd naar de foto's en reisverhalen van fietsmaniac M. Een tijd terug kreeg ik een sms van hem dat hij op de Noordkaap stond!


Lies!!
Ben je weer bij Juni?

Mijn bijdrage aan dit topic: Noorwegen is een fantastisch vakantieland, als je er op vakantie gaat WEET je toch ook wel dat het zo duur is? Gewoon simpelweg sparen!



moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 22-08-2008 20:08 by moon1976 Wijzig reactieProfiel van moon1976Quote dit berichthttp://www.myspace.com/anemoontje

Of geld lenen/krijgen natuurlijk

[Dit bericht is gewijzigd door moon1976 op 22-08-2008 20:10]


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


MeisjeMetal
Usericon van MeisjeMetal
Posted 22-08-2008 21:09 by MeisjeMetal Wijzig reactieProfiel van MeisjeMetalQuote dit berichthttp://www.blackbunny.nl/mo0n

Juist inderdaad. Je gaat er niet heen voor het goedkope bier..! Je weet het van te voren. En je kunt het ook meenemen of op de boot kopen (belastingvrij)


Bier, Metal en Bloemetjes!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 26-08-2008 19:16 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Meer foto's van mijn fietstocht... een aantal van de eerste paar dagen.

Huisje bij fjord:


Zuidkust:


Noordzee:


De missie:


Vuurtoren op de Zuidkaap:


Beekje:


Gravelpaadje:


Uitzicht bij gravelpaadje:


Gravelpaadje nogmaals:


Nog meer uitzicht:


Lysefjord:


Nog een keer Lysefjord:


Veel voorkomend straatbeeld:


Nog een veel voorkomend straatbeeld:


Stilleven met rotswand, water en groen:


Uitzicht met fjord en berk:


Dit was een kleine selectie van de eerste vier dagen. Dit is nog niets vergeleken met wat ik de rest van de vakantie zou tegenkomen...


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Olórin
Usericon van Olórin
Posted 26-08-2008 19:46 by Olórin Wijzig reactieProfiel van OlórinQuote dit bericht

Hardanger fjord:


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 26-08-2008 20:52 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

Het plan is een beetje opgevat om volgend jaar te gaan hiken, in Noorwegen. Heb ik wel zin in. dit jaar geschiedenis kijken in Rome volgend jaar lopen in de buitenlucht.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 05-09-2008 13:43 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2008 19:46 schreef Olórin het volgende:
Hardanger fjord:


Daar ben ik vorige week ook langs gekomen.
Mijn vakantie in Noorwegen. (vooral rond Haukli en Hardangerfjord deze plaatjes)
Allen genomen vanuit een rijdende bus:




Hole in the Sky in Bergen




Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


MeisjeMetal
Usericon van MeisjeMetal
Posted 05-09-2008 14:14 by MeisjeMetal Wijzig reactieProfiel van MeisjeMetalQuote dit berichthttp://www.blackbunny.nl/mo0n

Prachtige fotos mensen

Ben ook bij 'hole in the sky' in Bergen geweest!



Bier, Metal en Bloemetjes!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-09-2008 14:33 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

wat wonen we toch eigenlijk in een plat kutland, tijd voor wat aardbevngen en vulkanen hier!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 05-09-2008 17:19 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Volgende week vrijdag ga ik weer...ditmaal naar Sogndal


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-09-2008 15:03 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2008 17:19 schreef Hub de Gallier het volgende:
Volgende week vrijdag ga ik weer...ditmaal naar Sogndal
Foto's maken hoor! ik heb er veel foto's van gezien. Lijkt me een super mooi gebied daar! Mocht je toevallig langs Seljord - Vrådal moeten, sla dan links af bij Krossli en dan zit je zo in Fyresdal en dan staat de koffie klaar Alhoewel ik dit weekend in Seljord zit.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 10-09-2008 15:13 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

eind november weer een lang weekend Trondheim voor de Nidrosian Black Mass deel 2... Volgend jaar naar Bergen!



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 10-09-2008 15:21 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Liesje, wie weet kom ik naar je toe deze winter...


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-09-2008 15:26 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2008 15:13 schreef irritante klootzak het volgende:
eind november weer een lang weekend Trondheim voor de Nidrosian Black Mass deel 2... Volgend jaar naar Bergen!


Bergen vind ik zelf echt heel erg leuk. Volgend jaar maar eens flink sparen zodat ik wat meer van de omgeving rondom Bergen kan gaan zien.
Binnenkort gaat iemand mij meenemen op een trip rondom Oslo. Er schijnen daar ook mooie plekken te zijn. Ben benieuwd, foto's volgen. Ik hoor steeds vaker van de Noren zelf dat ze de omgeving hier in Fyresdal ook zeer mooi vinden en daar graag komen.

voor paddenstoelen liefhebbers:

Die groeien hier ontzettend veel omdat hier kalk wordt gestort tegen een of andere straling.




[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 10-09-2008 15:27]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen