IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Limbonic Art is opgeheven Vorige pagina | Volgende pagina
Nibiru
Blaaskurkh
Usericon van Nibiru
Posted 09-02-2003 14:41 by Nibiru Wijzig reactieProfiel van NibiruQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2003 13:05 schreef Hub de Gallier het volgende:
Voor degenen die nog niks hebben van LA is de 4-cd box uitgebracht door Hammerheart een verplichte aanschaf.
De eerste 4 cd's,allen met bonus nummers en een mooi verzorgd cd boekje(A5 formaat)





HEEEEERSCH

Hebben ze die bij displeased?


"Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn."


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 09-02-2003 23:12 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 9 februari 2003 14:41 schreef Nibiru het volgende:
HEEEEERSCH

Hebben ze die bij displeased?


Ik denk dat ze hem nog wel hebben, ik heb hem er ook pas gekocht. Inderdaad erg cool, ook al had ik allevier die cds al ghehehehe


Zenial


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 10-02-2003 19:00 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2003 23:12 schreef Zenial het volgende:
Ik denk dat ze hem nog wel hebben, ik heb hem er ook pas gekocht. Inderdaad erg cool, ook al had ik allevier die cds al ghehehehe
Ik had zelf ook al alle cd's en alles op vinyl en ook de picture disc box dus dan ook maar de 4-cd box.Heeft me een flinke duit gekost alles bij elkaar


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Nibiru
Blaaskurkh
Usericon van Nibiru
Posted 10-02-2003 19:02 by Nibiru Wijzig reactieProfiel van NibiruQuote dit bericht

Ik ga hem ook maar bestellen denk ik...
Limbonic Art staat bij mij zonbeetje garant voor kwaliteit.


"Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn."


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 10-02-2003 19:46 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2003 21:11 schreef Rasputin het volgende:
"Euronymous is dead, Jesus lives"





true blessing white metal!!!!
http://www.unblack-zone.de/demoniciduth/


waarom is het plaatje weg


And my marlboro light


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 14-02-2003 20:19 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 6 februari 2003 22:07 schreef Paul het volgende:
Dat dimension f3h is wel een vage band ... maakt een soort mix van the kovenant en wat powermetal invloeden.... heel apart.


Een recensie van Dimension F3H
http://www.vampire-magazine.com/reviews.asp?id=1649



Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 14-02-2003 23:13 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2003 21:58 schreef Mortanius het volgende:
Hun nieuwe werk vond ik toch niet goed
:


None of us are saints - Albert Fish


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 14-02-2003 23:15 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

welke idioot post hier oner mijn naam???


None of us are saints - Albert Fish


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 14-02-2003 23:17 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

noem je dit posten???? een poging tot vind ik al erg positief



[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 14-02-2003 23:17]


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 14-02-2003 23:19 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2003 23:17 schreef Dwaallicht het volgende:
noem je dit posten???? een poging tot vind ik al erg positief




vindt het niet echt prettig als er hier dingen gepost worden onder mijn naam waar ik niks mee te maken heb.... en dat terwijl ik nu ook zelf online ben


None of us are saints - Albert Fish


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-02-2003 19:33 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Hmm jammer...Moon in the scorpio vind ik niet slecht; rest ken ik -nog- niet; kwestie van muzikale prioriteiten elders...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 15-02-2003 19:37 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

quote:
Op 14 februari 2003 23:19 schreef Arson het volgende:
vindt het niet echt prettig als er hier dingen gepost worden onder mijn naam waar ik niks mee te maken heb.... en dat terwijl ik nu ook zelf online ben

hmm, was die post in 't tekentopic wel van jou zelf?


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 17-02-2003 23:49 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Uit zeer betrouwbare bron heb ik kunnen vernemen dat Limbonic Art NIET gestopt is, ze doen nog voort.

[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 17-02-2003 23:49]


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-02-2003 18:43 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2003 23:49 schreef beli mawr het volgende:
Uit zeer betrouwbare bron heb ik kunnen vernemen dat Limbonic Art NIET gestopt is, ze doen nog voort.
Kun jij je bron vermelden?Of komt dit uit het voorlopige persbericht dat binnenkort rondgaat?

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 18-02-2003 18:44]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 18-02-2003 18:46 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 18 februari 2003 18:43 schreef Hub de Gallier het volgende:
Kun jij je bron vermelden?Of komt dit uit het voorlopige persbericht dat binnenkort rondgaat?

heb hem beloofd zijn naam niet te vernoemen, maar hij schrijft vaak met Damien, Morpheus, Legion, Hellhamer,...

Het is ene die ik wel op zijn woord neem.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-02-2003 18:48 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2003 18:46 schreef beli mawr het volgende:
heb hem beloofd zijn naam niet te vernoemen, maar hij schrijft vaak met Damien, Morpheus, Legion, Hellhamer,...

Het is ene die ik wel op zijn woord neem.
Zo zit ik ook met mijn bron.Ze gaan de geruchten in ieder geval voorlopig tegenspreken ivm financiele zaakjes!


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 18-02-2003 18:52 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 18 februari 2003 18:48 schreef Hub de Gallier het volgende:
Zo zit ik ook met mijn bron.Ze gaan de geruchten in ieder geval voorlopig tegenspreken ivm financiele zaakjes!

je weet toch zeker dat het niet om een grapje ging? Wat zou trouwens de reden zijn voor de split?


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-02-2003 19:03 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2003 18:52 schreef beli mawr het volgende:
je weet toch zeker dat het niet om een grapje ging? Wat zou trouwens de reden zijn voor de split?

Ik weet voor mezelf 100% zeker dat ik gelijk heb en ik weet ook precies waarom Morfeus nog niet bekend wil maken dat ze gesplit zijn.
Maar ja,momenteel gelooft toch niemand mij.
Het word wel duidelijk later!
Het is trouwens logisch van de band om de geruchten tegen te spreken.Iedereen met een beetje financieel inzicht moet dit toch kunnen zien


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 18-02-2003 21:50 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

ik weet het morpheus en deamon hebben een liefedes verhouding, maar dat vonden de jongens van dimension F3H niet leuk en nou hebben ze morpeus een ultimatum gesteld dat waarin ie moet kiezen tussen deamon of hun band en nu heeft deamon al contact op genomen met ricky lake, maar dat vond nocturnal art weer niet goed, slechte publiciteit...en...en....en.....



Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 18-02-2003 21:56 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2003 19:03 schreef Hub de Gallier het volgende:
Iedereen met een beetje financieel inzicht moet dit toch kunnen zien





hmmm, geen wonder dat ik altijd blut ben.


No meat is sweater


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 18-02-2003 22:08 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Voor iedereen die hub niet geloofde.


Ga naar www.limbonic.com (officieele site).
En klik op enter.
Dan kom je op de pagina en verschijnt een popup met het nieuws dat limbonic art gekapt is.

Conclusie: Hub had gelijk.

Gevolg: Bier voor hub.

[Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 18-02-2003 22:10]


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-02-2003 22:10 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2003 22:08 schreef Frietbal het volgende:
Voor iedereen die hub niet geloofde.


Ga naar www.limbonic.com (officiele site).
En klik op enter.
Dan kom je op de pagina en verschijnt een popup met het nieuws dat limbonic art gekapt is.

Conclusie: Hub had gelijk.

Gevolg: Bier voor hub.

Uiteraard heb ik gelijk,alleen wil niemand mij geloven.
Maar 1 ding: onthoud van wie jullie het eerst het nieuws horen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 18-02-2003 22:11 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

, nu is mijn week al direct verneukt, leuk


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 18-02-2003 22:11 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

een welgemeend excuses voor hub!


TJOKKEFOLL!!!!


No meat is sweater


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-02-2003 22:19 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2003 22:11 schreef Infaustus het volgende:
een welgemeend excuses voor hub!


TJOKKEFOLL!!!!


Het is niet opschepperig bedoeld als ik zeg dat ik genoeg betrouwbare bronnen heb in Noorwegen maar het zijn dus WEL betrouwbare bronnen
En zo weet ik ook dat er veel mensen mij niet geloven wat betreft het optreden van Darkthrone in Oslo.Misschien worden nu enkele meningen een beetje herzien.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen