IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Kan iemand mij melodieuze black/death metalbands aanraden Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-05-2003 11:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Die Apokalyptischen Reiter


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 28-05-2003 11:47 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

das pas een kutband..

maarja..

jij had toch geen smaak aan alle andere topics te zien...


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-05-2003 12:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht



irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 28-05-2003 12:28 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

grappig, we hebben dezelfde reactie op elkaar posts...


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


verwoesting
Usericon van verwoesting
Posted 28-05-2003 12:38 by verwoesting Wijzig reactieProfiel van verwoestingQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

melodieuze black death
dawn: nier solen gar niper for evogher
necropolis



Furious black death metal http://www.sammath.nl


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 28-05-2003 12:41 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 10:40 schreef Immortella het volgende:
*tjees, waar mensen zich al niet druk om kunnen maken* ... Ik zou EToS niet met WT willen vergelijken,
waar doe ik dat dan? dat heb ik ff gemist.
quote:
maar je hebt gelijk als je zegt dat het ook geen death/black is...
Nou, wat moet ik nu doen??? Op mijn knieen en roepen: "Sorry dat ik iemand een melodieuze band heb aangeraden terwijl hij vroeg om een melodieuze death/black band!!!"...
Nou bij deze dan!!!
ja


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 28-05-2003 12:51 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 12:41 schreef impaled succubus het volgende:
waar doe ik dat dan? dat heb ik ff gemist.ja


Hmmzz, nu ben je zeker wel tevreden he... Een meisje die voor je op de knieën gaat (nee niet op díe manier), om toe te geven dat je gelijk hebt...
Aarrggh!


..."Hate can only create more hate"...


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 28-05-2003 13:24 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 12:51 schreef Immortella het volgende:
Hmmzz, nu ben je zeker wel tevreden he... Een meisje die voor je op de knieën gaat (nee niet op díe manier), om toe te geven dat je gelijk hebt...
Aarrggh!
ja er gaat echt een nieuwe demensie voor me open


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 28-05-2003 13:25 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 13:24 schreef impaled succubus het volgende:
ja er gaat echt een nieuwe demensie voor me open

Het is dementie of dimensie... je mag kiezen


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 28-05-2003 14:58 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 13:25 schreef Iron Maiden het volgende:
Het is dementie of dimensie... je mag kiezen


Go Impaled!! Dan ga ik nu moeilijk doen over je dyslexie ok???


..."Hate can only create more hate"...


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 28-05-2003 15:41 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Melodieuze death/doom die staat als een huis:

Het Poolse April Ethereal, album "advent", zwaar aan te raden.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 28-05-2003 15:55 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 15:41 schreef Gunman het volgende:
Melodieuze death/doom die staat als een huis:

Het Poolse April Ethereal, album "advent", zwaar aan te raden.


NEE NEE NEE, je mag geen DOOM noemen, want daar vroeg hij namelijk niet naar!!!!!!!!
Zo, anders gaat Impaled Succubus weer moeilijk doen...


..."Hate can only create more hate"...


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 28-05-2003 16:01 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

On-topic stelletje kut idioten!

Stormlord - gemixte stijlen melodieuze black.
Ram-zet - ook gemixt melodieuze black/death


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 28-05-2003 16:02 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Aeternus?


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 28-05-2003 16:05 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 15:55 schreef Immortella het volgende:
NEE NEE NEE, je mag geen DOOM noemen, want daar vroeg hij namelijk niet naar!!!!!!!!
Zo, anders gaat Impaled Succubus weer moeilijk doen...

Dat DOOM was waarschijnlijk wat overhaast, daarvoor gaat het veels te snel


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-05-2003 16:10 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 11:28 schreef Jenje het volgende:
Die Apokalyptischen Reiter

yep, een echte superband

verder: sear bliss


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 28-05-2003 16:17 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Ook wel het proberen waard:

-het Finse Ninnghizhidda, Melodieuze black)
-Furia, epische black/death uit Franrijk


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Sater
Usericon van Sater
Posted 30-05-2003 15:39 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 10:29 schreef ilyc het volgende:
Maar Ordo Draconis is Nederlands en speelt CoF-esque muziek, is het niet (nog nooit gehoord namelijk)? 't Is wel een Skaldic Art band
Vindsval is meer .. tja, vikingmetal


Ik vind Ordo Draconis stukken beter dan CoF, maar het lijkt er wel een beetje op.
Trouwens, je hoeft toch niet in twee dezelfde soort bands te zingen?


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 29-07-2003 11:21 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

Salacious Gods, Grinroth


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 29-07-2003 12:05 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 15:55 schreef Immortella het volgende:
NEE NEE NEE, je mag geen DOOM noemen, want daar vroeg hij namelijk niet naar!!!!!!!!
Zo, anders gaat Impaled Succubus weer moeilijk doen...
inderdaad , wie zei er doom, steek dat doom in je reed dit is een black/death topic, grrrrrrrrrrrrrr


maar ik blijf erbij dat aeternus dark is. En ja het album: and so the night became is erg blackie.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 29-07-2003 12:08 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

At the gates
Dissection
Amon Amarth



DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 29-07-2003 12:34 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Luciferion komt binnenkort met een nieuwe....kopeuh!!


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 29-07-2003 12:36 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2003 12:08 schreef Tormented soul het volgende:
At the gates
Dissection
Amon Amarth


stonde er al vrij ergens tussen.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 29-07-2003 12:38 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

hmm dat waren egwoon de eerste die in me op kwamen


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 29-07-2003 13:05 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Melodieuze death metal? Godverdomme, dat is een totale TEGENSTELLING. True death metal hoort N O O I T melodieus te zijn, doch DIABOLISCH, DUISTER en GEWELDDADIG!!! (uit: Death metallic Bible version 6.66).

Weet dan, o-eikelhoofd dat dit topic heeft aangevangen, dat In flames geen death metal is, nooit zal worden.

Voor TRUE death metal: Massacre, Defiled, Vital Remains, The Haunted, Bloodshed, Lucifer, Cerebus, Malignancy, Deranged, Krisiun, Abhorrence, Nephasth, Excommunion, Morbid Angel, Deicide, Malovolent Creation, Altar, Vader, Behemoth, Nile, Coffin Texts, Agiel, Council of the Fallen, Hate Eternal, God Dethroned, Ravager, Exmortem, Nunslaughter..


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen