IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Aborym Vorige pagina | Volgende pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 20-03-2006 0:25 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Volgens mij is het nummer dat je kende voordat je het hele album hebt gehoord op voorhand al een voorkeursnummer. Hoe dan ook.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-03-2006 0:26 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Dat belooft dan wat voor de nieuwe Satyricon (not).


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 20-03-2006 0:27 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht



Argh
Usericon van Argh
Posted 20-03-2006 0:29 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2006 0:25 schreef WhiteRider het volgende:
Volgens mij is het nummer dat je kende voordat je het hele album hebt gehoord op voorhand al een voorkeursnummer. Hoe dan ook.


Ha geen idee, het album is ERG gevarieerd en a dog-eat-dog world is het traagste / meeslependste nr van de cd (op de "outro" track na dan) maar het zou kunnen, maar ach het is gewoon een fucking goed nr, klaar!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 07-04-2006 20:32 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Tering zeg, ik had het fout dat het geen "blijvertje" zou worden, wat een geweldig album. Heerlijk om black metal op deze manier te horen, wat een kille uitstraling zit er in die muziek zeg!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-04-2006 20:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

De nieuwe is echt super idd!
De sfeer is absoluut meeslepend tot en met
de vorige vond ik nogal hectisch, maar deze is massaal goed uitgebalanceerd. Een topper!


signature


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-05-2006 12:12 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Leuk schijfje, die nieuwe. Ik twijfel nog een beetje over de gladde productie hier en daar, maar denk ik dat uiteindelijk als pluspunt ga zien. Alles is zo goed hoorbaar, heers!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


The Chosen
Usericon van The Chosen
Posted 10-05-2006 17:48 by The Chosen Wijzig reactieProfiel van The ChosenQuote dit bericht

Mijn favoriet blijft toch nog Fire, walk with us. En dan vooral het nummer Here is no God S.T.A. Erg gave beat zit daaronder.


She Said Destroy in Black New York


R.
Usericon van R.
Posted 28-06-2006 12:53 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Weet iemand waar die "Suffer Catalyst" sample vandaan is?


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-07-2006 22:33 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2006 12:12 schreef ZelThoR het volgende:
Leuk schijfje, die nieuwe. Ik twijfel nog een beetje over de gladde productie hier en daar, maar denk ik dat uiteindelijk als pluspunt ga zien. Alles is zo goed hoorbaar, heers!
Ik moet er ook aan wennen.. De verhoudingen tussen de band en de vocals liggen heel anders dan op de vorige platen.. maar ik na een x aantal keer luisteren vind ik hem goed!!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 10-07-2006 12:00 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

meesterlijke shit.... echt meeeeesterlijk


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 10-07-2006 12:02 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2006 12:00 schreef Aaaarco het volgende:
meesterlijke shit.... echt meeeeesterlijk


+1


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-07-2006 12:39 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Dan ga ik hem vandaag nog 1 kans geven


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 10-07-2006 14:02 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Ik heb helemaal niets met deze muziek. Maar deze quote was gewoon gaaf!


quote:
Op 10 januari 2006 17:54 schreef Markam het volgende:
vage shit als ik al die reacties teruglees over de tikken in de cd. had namelijk juist te horen gekregen dat het de bedoeling was dat het oversloeg om de extra vaagheid van de muziek te benadrukken


Suck my piss


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 10-07-2006 14:38 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

en toch was het zo! haha, het zou me trouwens niets verbaast hebben als ze het er echt om gedaan hadden.
Vind die nieuwe minder dan zijn voorganger, die was net effe wat vager



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 10-05-2007 15:33 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Kwam net ergens op internet Generator (ofzo) tegen, maar die vind ik dan weer niks. Toch moest ik ineens denken aan Fire, Walk With Us! Die heb ik gelijk maar even de playz0rz0rz in gepropt, klinkt weer uitstekend, ook al heb ik 'm al 2849238 keer gedraaid.

Heers heers heers.

En damn, wat wil ik ze graag nog een keer live zien, met Attila weer.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 10-05-2007 15:35]


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-05-2007 15:36 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

"Chernobyl Generation', ja, gaaf nummertje.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 10-05-2007 15:39 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Generator is geweldig


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


R.
Usericon van R.
Posted 18-08-2008 1:23 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Zou hun nieuwe album nu niet uitkomen?


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 18-08-2008 19:30 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ja, dat vraag ik me nu ook al enkele maanden af

Hopelijk dan wel iets beter dan Generator


Faustian Spirit of the Earth


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 18-08-2008 21:21 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

er is niets beter dan generator


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


R.
Usericon van R.
Posted 18-08-2008 21:22 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Klopt, Generator was perfect.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 18-08-2008 21:23 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

With No Human Intervention vind ik een stuk beter, Generator is ook wel ok..


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 18-08-2008 21:26 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

no human intervention was meer dan oke, generator is de baas




In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 18-08-2008 21:28 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Zijn allebei gaaf eigenlijk.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen