IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Mammoet mogelijk gekloond Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-02-2003 20:56 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=26018

japanse wetenschap willen een Mammoet klonen. Lukt ze niet denk ik. en als het wel lukt wat dan..? voer voor discussie lijkt me.


Fire
Usericon van Fire
Posted 08-02-2003 4:23 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

ga dan vliegende dino's kloonen



wladimir
Usericon van wladimir
Posted 08-02-2003 11:23 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

meer eten.


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 08-02-2003 11:47 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Mammoet burgers !!!!!

Ergens wel zinloos om een mammoet te kweken, er zijn zooooooveel bedreigde dier soorten, en wat gaan we doen ??? Een Mammoet kweken

Trouwens die dieren horen in een hele andere omgeving te leven, ik denk met alle vervuilingen, en veranderingen in de natuur dat die mammoet binnen de korste keren dood ziek tot dood is.

En wat denk je van de ziektes die ze mee klonen ??? Dan hebben we er zo nog een epidemi bij.

Dit is vragen om moeilijk heden, en waarvoor ???

Wat hebben wij aan een mammoet in deze wereld ?



[Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 08-02-2003 12:15]


Wiegen Meister !


EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 08-02-2003 11:57 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Doet me wel een beetje aan Jurassic Park denken, maar of dit vooruitgang is


BLASTBEATS FOREVER


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 08-02-2003 12:06 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Geweldig! Nu kunnen we alle diersoorten dus zo vaak laten uitsterven als we zelf willen.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 08-02-2003 13:14 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

ziektes meeklonen?
Volgens mij mis je hier s_s.
Maar die mammoet kunnen ze wel op de noordpool zitten toch. Is daar ook weer wat meer fauna.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 08-02-2003 13:16 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

S_S, al brengt dat beest ziektes mee, het gebeurt toch in Japan, andere kant van de wereld, hebben wij misschien wel geen last van

Maar ja, best zinloos op zich om dat beest te klonen. Misschien handig om te onderzoeken hoe die beesten leefte, maar verder?


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 08-02-2003 13:17 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Ze gaan uit de dna van dat beest klonen geen virussen.


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 08-02-2003 13:19 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

Het is op zich geweldig! Maar ik vind niet dat wij als een soort God moeten gaan leven... Niets heeft het eeuwige leven dus als de tijd van de mammoet voorbij was, waarom zouden WIJ er dan voor zorgen dat dat beest weer terugkomt?

[Dit bericht is gewijzigd door Phantom Lord op 08-02-2003 13:19]


FREEZE


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 08-02-2003 13:24 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2003 13:17 schreef wladimir het volgende:
Ze gaan uit de dna van dat beest klonen geen virussen.

Maar stel dat er in dat DNA van dat beest een Virus zit?


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 08-02-2003 13:27 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2003 13:24 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Maar stel dat er in dat DNA van dat beest een Virus zit?

sinds wanneer kan dat?


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 08-02-2003 13:30 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2003 13:27 schreef wladimir het volgende:
sinds wanneer kan dat?

weet ik veel, heb er niet zoveel verstand van maar dat beest kant toch aan een ziekte gestorven zijn waardoor het in het DNA komt, of kan dat niet?


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 08-02-2003 13:31 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2003 13:30 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
weet ik veel, heb er niet zoveel verstand van maar dat beest kant toch aan een ziekte gestorven zijn waardoor het in het DNA komt, of kan dat niet?
Tuurlijk niet, neem je biologie boek is door.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 08-02-2003 13:32 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2003 13:31 schreef wladimir het volgende:
Tuurlijk niet, neem je biologie boek is door.

heb geen biologie meer


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 08-02-2003 13:32 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2003 13:31 schreef wladimir het volgende:
Tuurlijk niet, neem je biologie boek is door.

Moordlustige Hamster heeft geen biologie meer ... Ik daarin tegen wel, en inderdaad: een virus kan niet zo maar in het DNA van een beest komen... tenzij dat DNA is gemuteerd, dan kan het wel weer


FREEZE


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-02-2003 13:40 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2003 11:47 schreef Shadow_Smile het volgende:
En wat denk je van de ziektes die ze mee klonen ??? Dan hebben we er zo nog een epidemie bij.

Dat mag ik hopen!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 08-02-2003 13:58 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

hmpff, ik graaf ze liever op


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Mrtn
Usericon van Mrtn
Posted 12-02-2003 10:53 by Mrtn Wijzig reactieProfiel van MrtnQuote dit bericht

Dit is leven creeren om het vervolgens op te sluiten..


Bill Watterson (Calvin & Hobbes): I hope some historian will confirm that I was the first cartoonist to use the word "booger" in a newspaper comic strip.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-02-2003 10:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik zou het wel vette humor vinden als ze een virus 'wakker' maken dat gewoon een flink deel van de mensheid afmaakt. Dat zal ze leren stelletje prutsers


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 12-02-2003 11:03 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

mjah wat zal ik dr over zeggen.. ookal zou je het er niet mee eens zijn, je kunt er toch lekker niets ana doen. dus... laat maar gaan zouk zeggen


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-02-2003 11:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

LOslaten dat beest


Mordon
and don't deny your life's a living hell...
Usericon van Mordon
Posted 12-02-2003 11:09 by Mordon Wijzig reactieProfiel van MordonQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2003 10:59 schreef Jenje het volgende:
Ik zou het wel vette humor vinden als ze een virus 'wakker' maken dat gewoon een flink deel van de mensheid afmaakt. Dat zal ze leren stelletje prutsers


a la "de beproeving" of "the stand"van stephen king :D

wat een gave idee-en...


sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I...


SleepwalkeR
come read my epitaph
Usericon van SleepwalkeR
Posted 12-02-2003 11:11 by SleepwalkeR Wijzig reactieProfiel van SleepwalkeRQuote dit bericht

jah loslopende mammoet is wel hip, doe ook maar weer een sabeltandtijger ofzo erbij


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 12-02-2003 11:38 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Dit is weer typisch zoiets dat totaal niet nodig is, maar puur om een daad te stellen, "kijk eens wat wij kunnen!".

Leave the long-lost past alone! En doe iets beters met dat geld en die kennis.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 12-02-2003 12:23 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

en wat komt hierna? De uitgestorven dodo klonen? Dino's?


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen