IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Vredesactiviste vernielt communicatieschotels Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-02-2003 22:42 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ik werk 42 uur in de week, minstens, en ik heb dan geen zin meer om de rest van Werkend Nederland een reden tot hoofdpijn te bezorgen. Tuurlijk heb je andere mensen die overal anders over denken en ook ik doe dingen die in de ogen van anderen weer compleet nutteloos zijn, maar hee, ieder zijn hobby's. Alleen ik financier helaas mijn eigen hobby's, niet "de burger".
En alles wat Bush nodig heeft, ligt allang in Saoedie Arabië en Turkije. Daar liggen nu al (en niet vergeten op Carriers in de Perzische Golf e.o.) meer dan genoeg kernwapens in alle soorten en maten om van zandbak Irak één grote glasvlakte te maken. Geloof mij maar.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 10-02-2003 22:48 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 10 februari 2003 22:42 schreef Greycloak het volgende:
Ik werk 42 uur in de week, minstens, en ik heb dan geen zin meer om de rest van Werkend Nederland een reden tot hoofdpijn te bezorgen. Tuurlijk heb je andere mensen die overal anders over denken en ook ik doe dingen die in de ogen van anderen weer compleet nutteloos zijn, maar hee, ieder zijn hobby's. Alleen ik financier helaas mijn eigen hobby's, niet "de burger".
Nou ja, ben ik het niet helemaal met je eens. Ik betaal me blauw opdat jij, om maar een voorbeeld te noemen, auto kunt rijden. Ik heb zelf geen auto, dus ik zie er niets van terug.

Of je het wel of niet verspilling van andermans geld vind ligt dus helemaal aan je eigen denkbeelden en je principes. Ik vind 't persoonlijk helemaal geen erge actie dus vind ik 't niet erg dat er een beetje van mijn belastinggeld heen gaat.

quote:
En alles wat Bush nodig heeft, ligt allang in Saoedie Arabië en Turkije. Daar liggen nu al (en niet vergeten op Carriers in de Perzische Golf e.o.) meer dan genoeg kernwapens in alle soorten en maten om van zandbak Irak één grote glasvlakte te maken. Geloof mij maar.
Mja, helaas blijft het bij een mogelijke (en zeer waarschijnlijke) escalatie niet alleen bij Irak...

En daarbuiten gaat 't nog meer om principes natuurlijk. Ik ben 't niet eens met een oorlog (door Bush), dus waarom zou ik het eens zijn met raketten van Bush in 'mijn' land? Ik kan wel een boze brief naar Bush gaan schrijven, maar in Amerika heb ik geen stem.. hier wel. Dus lijkt 't me handiger om m'n hart uit te gaan naar iets hier, dan iets in Amerika.

En nou zou ik er zelf nooit voor kiezen om zo iets als een communicatieschotel te vernielen, en ik keur 't ook zeer zeker niet goed, maar ik snap de rationale er achter wel.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-02-2003 22:57 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Off topic nog even over auto's: de automobilisten betalen hun eigen wegen, ooit gehoord van fietsbelasting? Ik ook nog niet.

Ik hoef het er ook niet mee eens te zijn met die bende in het Midden Oosten, die kernwapens liggen hier toch al vanaf vlak na WO 2 en al die tijd heeft nog nooit iemand ook maar ergens last gehad van opslag van die dingen waar dan ook ter wereld. Als iemand weet van ongelukken met opgeslagen kernwapens; informeer me, ik weet niet alles maar wel graag zoveel mogelijk. Verder was het waarschijnlijk de bedoeling van die kernwapens in Volkel dat ze ook door vliegtuigen van Volkel (onze jongens zeg maar) afgeworpen zouden moeten worden, en niet specifiek door yanks. Er liggen daar geen massavernietigingswapens in de zin van "stadvernietigers" maar kleine tactische wapens om oorlogsgebied mee onbruikbaar te maken, dus alleen voor "echte" (voor zover dat nog betekenis heeft tegenwoordig) oorlogsvoering.
Maar dan nog, kan iemand me vertellen wat dat wijf bereikt heeft voor haar, ongetwijfeld goede, zaak, wat een handtekeningactie niet had kunnen doen?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 14-02-2003 12:29 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

het zag er wel hilarisch uit, een vredesactivist die met geweld de boel loopt te slopen.


Immortal Pride


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-02-2003 18:09 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ja, de trein komt bijna structureel te laat en ik wil daar aandacht voor vragen. Wie doet er mee met treintje slopen?

Ik vraag me echt af of dat de manier is aandacht te vragen voor problemen hoor.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 15-02-2003 13:41 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Vredesactiviste die met geweld de boel probeerde te slopen?

, maarre dat heeft niks met vrede te maken, het is slechts materiaal... Dus aan die mevrouw


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-02-2003 13:44 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Een beetje dom, want wie hebben die communicatieschotels betaald?? Juist, het volk.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 15-02-2003 13:48 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

wie heeft die communicatie schotels aangeschaft? juist... NIET het volk


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 15-02-2003 14:23 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2003 13:48 schreef Phriar het volgende:
wie heeft die communicatie schotels aangeschaft? juist... NIET het volk


Maar het komt er dus op neer, je breekt je eigen spul kapot. Want er komt gewoon weer een nieuwe schotel van onze belasting centen.
Alhoewel aan het persoon te zien die die schotel heeft gemold zal die vast wel geen belasting betalen. Volgens mij gaat er ook een deel van onze belasting naar die schotelsloper


Immortal Pride


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 15-02-2003 18:27 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

maar het is spul dat misschien genoeg mensen niet eens aan wilden schaffen.. dat bedoel ik. 'k zou er geen problemen mee hebben als de jsf's een voor bewerkt worden bijvoorbeeld

[Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 15-02-2003 18:28]


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 15-02-2003 19:38 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ik vond het wel een strakke actie.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-02-2003 0:09 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2003 18:27 schreef Phriar het volgende:
maar het is spul dat misschien genoeg mensen niet eens aan wilden schaffen.. dat bedoel ik. 'k zou er geen problemen mee hebben als de jsf's een voor bewerkt worden bijvoorbeeld
Als jij dat niet wilt aanschaffen, dan ga jij toch lekker in een ander land wonen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 16-02-2003 0:12 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2003 22:48 schreef helmet het volgende:
Nou ja, ben ik het niet helemaal met je eens. Ik betaal me blauw opdat jij, om maar een voorbeeld te noemen, auto kunt rijden. Ik heb zelf geen auto, dus ik zie er niets van terug.


off topic flame mode : wie gaat er dan ook met de NS rijden.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-02-2003 3:55 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2003 18:27 schreef Phriar het volgende:
maar het is spul dat misschien genoeg mensen niet eens aan wilden schaffen.. dat bedoel ik. 'k zou er geen problemen mee hebben als de jsf's een voor bewerkt worden bijvoorbeeld
Heb je een baan? Zo ja, hoeveel meer belasting kán een mens betalen, en vind je het leuk? Het geld ben je al kwijt, en door dit soort domme (...) mag je het 2 keer uitgeven, leuk he? Had de regering ook iets leuks voor kunnen doen, maar ja, dat kan niet meer, er moeten nieuwe schotels komen en als het aan jou ligt nóg meer JSF's.
Ben je dom geboren of heb je het moeten leren?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 16-02-2003 22:50 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Dus ik moet in een ander land gaan wonen omdat ik vind dat de overheid geen kutvliegtuigjes van een paar miljard per stuk moet gaan aanschaffen?

Okay, ik geef toe ik liep wat te hard van stapel en ja ik werk en ik betaal ook wel belasting, ik weet dat het schijnheilig is te klagen als je het goed hebt maar ik vind het gewoon pure onzin dat de overheid tientallen miljarden uitgeeft aan wapentuig terwijl er genoeg dingen zijn (niet alleen in nederland maar ook in de rest van de wereld) die verbeterd kunnen worden met het geld dat nu in die kut-militarisatie gaat...

P.S. Ik ben niet dom geboren, net zo min als jij dat bent. Persoonlijk aan gaan vallen is wel zo onzinnig, ik ga jou ook niet af zitten zeiken alleen omdat ik nou een andere mening heb?



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-02-2003 23:10 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2003 22:50 schreef Phriar het volgende:
Dus ik moet in een ander land gaan wonen omdat ik vind dat de overheid geen kutvliegtuigjes van een paar miljard per stuk moet gaan aanschaffen?

Sorry voor mijn uitval, dat was niet helemaal de bedoeling.

Waar het mij om ging is dat die toestellen nu eenmaal komen, daar doe je niets meer aan. Maar als er weer zo'n nootje komt met een aantal apparaten bij zich om die op die JSF's te gaan testen (bijlen, mokers etc.) dan levert dat belachelijk hoge kosten op waar niemand, echt niemand wat aan heeft. Dat moet weer gefixt worden en wie mag er voor de kosten opdraaien?

Juist...

Nog even over die JSF's: bijna elke zichzelf respecterende PvdA kiezer was tegen de aanschaf van die dingen... Toch fijn dat een lief knap smoeltje (is ie niet werkelijk snoezig jongens en meisjes?) zoals Woutertje Bos (akoetsjiekoe-hoe!) deze enorme blunder bij de kiezer vergeten en vergeven weet te maken. Prachtig!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 17-02-2003 20:28 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Ik had gezien op teletekst dat belgische activisten een trein met amerikaans wapentuig gestopt hadden door zich vast te ketenen aan ut spoor en een sein te vernielen...


Vive la Resistance, hoe kleinschalig ook


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 17-02-2003 20:52 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Tegen geweld zijn door een vorm van geweld (vandalisme) toe te passen is dus niet de methode...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-02-2003 21:39 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2003 20:52 schreef Dargull het volgende:
Tegen geweld zijn door een vorm van geweld (vandalisme) toe te passen is dus niet de methode...
Dat zeg ik!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 17-02-2003 22:04 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 17 februari 2003 20:52 schreef Dargull het volgende:
Tegen geweld zijn door een vorm van geweld (vandalisme) toe te passen is dus niet de methode...


wel als het geweld excessief genoeg is


11.45: restate my assumptions


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-02-2003 22:10 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2003 22:04 schreef Styhn het volgende:
wel als het geweld excessief genoeg is
Heel goed! Dan hoop ik dat Saddam binnenkort een vorm van geweld gaat gebruiken tegen wie dan ook, dan zou een actie van de VS dus méér dan gerechtvaardigd zijn?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 18-02-2003 16:21 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Het vernielen van oorlogs tuig en het proberen te verstoren van het vervoer ervan is voor mij geen geweldpleging, ik vind dat iedereen af en toe wel eens hypocriet mag zijn (maar dan moeten ze het wel eerlijk toegeven )


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-02-2003 20:52 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Dingen stukmaken zorgt ervoor dat er meer aan dat soort onzin uitgegeven wordt. (Om het te fixen). Het is dus alles behalve een oplossing lijkt me zo. En mocht het al een oplossing zijn, dan is het er een op de korte termijn, en heb je er dus nix aan.
Het kan natuurlijk wel erg opluchtend werken


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 19-02-2003 15:54 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

als mensen nou zo goed waren dat ze alle guidance systems uit de raketten konden halen, dan hadden we weer wat leventjes gered, maar ja, die bases zijn toch iets beter beveiligd lijkt mij...

Maar dit soort protest moet er blijven imho


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 19-02-2003 16:11 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2003 15:54 schreef Phriar het volgende:
als mensen nou zo goed waren dat ze alle guidance systems uit de raketten konden halen, dan hadden we weer wat leventjes gered, maar ja, die bases zijn toch iets beter beveiligd lijkt mij...

Maar dit soort protest moet er blijven imho


Ja want het soort die dit soort dingen aanrichten zijn toch van die boom knuffelende uitkering trekkers en daar ik op

[Dit bericht is gewijzigd door Falkh op 19-02-2003 16:11]


Immortal Pride


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen