IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : The cube 2 Volgende pagina
XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 14-02-2003 21:29 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik zag net in de videotheek dat The cube 2 uit is op DVD. Heeft iemand um al gezien? Ik ben er zeer benieuwd naar, The cube 1 vind ik namelijk een brilliante film. Nu maar afwachten of deze opvolger de moeite ook waard is.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 14-02-2003 21:32 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

vast niet de moeite waard, maar ik zag idd ook vandaag een reclame voor deel 2, toch maar ff checken voor de zekerheid



No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 14-02-2003 21:33 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2003 21:29 schreef XnegativeX het volgende:
Ik zag net in de videotheek dat The cube 2 uit is op DVD. Heeft iemand um al gezien? Ik ben er zeer benieuwd naar, The cube 1 vind ik namelijk een brilliante film. Nu maar afwachten of deze opvolger de moeite ook waard is.


Ik vraag me af waar deze dan over moet gaan.
Ik kan me zo niet voortellen hoe ze verder willen, na deel 1.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 14-02-2003 21:33 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

ik heb hem gezien
Het principe is hetzelfde als 1 al vind ik dat de karakters minder persoonlijkheid hebben als in deel 1

Het is veel met optische illusie, wel het kijken waard

Vooral dat mysterieuze van die cube blijven ze goed aanhouden...


Don't touch me. I'm evil.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 14-02-2003 21:35 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2003 21:33 schreef Rammoth het volgende:
ik heb hem gezien
Het principe is hetzelfde als 1 al vind ik dat de karakters minder persoonlijkheid hebben als in deel 1

Het is veel met optische illusie, wel het kijken waard

Vooral dat mysterieuze van die cube blijven ze goed aanhouden...


'T is dus gewoon weer hetzelfde principe?

En gebeurt er nog iets met die gozer die het in deel 1 haalt?


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 14-02-2003 21:35 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2003 21:33 schreef No Nonsense het volgende:
Ik vraag me af waar deze dan over moet gaan.
Ik kan me zo niet voortellen hoe ze verder willen, na deel 1.


Het is gewoon hetzelfde, mensen worden weer in de cube gestopt... dit maal de hypercube, ze houden een soort van experimenten, verder kom je er weer niks over te weten


Don't touch me. I'm evil.


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 14-02-2003 21:37 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2003 21:35 schreef No Nonsense het volgende:
'T is dus gewoon weer hetzelfde principe?

En gebeurt er nog iets met die gozer die het in deel 1 haalt?


Nope, je ziet niks terug van deel 1, maar het zou met gemak zelf een deel 1 kunnen zijn want er word helemaal niks naar deel 1 verwezen


Don't touch me. I'm evil.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 14-02-2003 21:38 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2003 21:37 schreef Rammoth het volgende:
Nope, je ziet niks terug van deel 1, maar het zou met gemak zelf een deel 1 kunnen zijn want er word helemaal niks naar deel 1 verwezen


En wat is het verschil tussen The Cube en The Hypercube?


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 14-02-2003 21:40 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2003 21:38 schreef No Nonsense het volgende:
En wat is het verschil tussen The Cube en The Hypercube?


Cube maakte gebruik van vallen, hypercube van onrealisme, optische illusie...

best leuk gedaan


Don't touch me. I'm evil.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 14-02-2003 21:43 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2003 21:40 schreef Rammoth het volgende:
Cube maakte gebruik van vallen, hypercube van onrealisme, optische illusie...

best leuk gedaan


Ah, kijk eens aan.
Mijn interesse is hierbij gewekt, ik zal 'm is kijken.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 14-02-2003 21:46 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

cube 1 is echt brilliante film. ben wel hel benieuwd hoe die tweede er dan uit ziet.... moet ook weer niet te veel vant goede worden


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 14-02-2003 23:48 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

hij is meesterlijk, er is duidelijk meer geld geweest deze keer... want er zijn veel mooie special effects aanwezig.
Verhaal is het zelfde maar dit keer zien we degeen die eruit komt ook buiten de Cube nog even... het plot is geniaal en ook de clou op het einde is meesterlijk, ik durf zelfs te beweren dat deze beter is! let ook eens op de muziek die zeker het niveau van de eerste benadert.


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 15-02-2003 12:36 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Hmmm, dat klinkt allemaal beter dan ik verwacht had. Misschien toch maar eens gaan kijken dan.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 15-02-2003 23:10 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

ik vond 1 heel goed maar 2 viel toch wat tegen. de karakters ontwikkelden zich niet echt goed


Metal
Usericon van Metal
Posted 16-02-2003 19:40 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2003 23:10 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
ik vond 1 heel goed maar 2 viel toch wat tegen. de karakters ontwikkelden zich niet echt goed

Ben van hetzelfde gedacht maar is toch zeker de moeite om eens te bekijken.


After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-02-2003 19:41 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik heb deel 1 stoned gekeken, dus snapte er werkelijk helemaal geen snars van.
Eens kijken of het met deel 2 wel lukt.


ryn
God-forsaken?
Usericon van ryn
Posted 17-02-2003 16:47 by ryn Wijzig reactieProfiel van rynQuote dit berichthttp://www.myspace.com/rienus

quote:
Op 14 februari 2003 21:37 schreef Rammoth het volgende:
Nope, je ziet niks terug van deel 1, maar het zou met gemak zelf een deel 1 kunnen zijn want er word helemaal niks naar deel 1 verwezen


er zit wel degelijk een verwijzing in: "the last cube had rules" zegt die brillemans op een gegeven moment:
en aangezien de kamers in cube1 regels hadden
is dit een kraakvrije verwijzing


the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com


Helena
Usericon van Helena
Posted 17-02-2003 17:10 by Helena Wijzig reactieProfiel van HelenaQuote dit bericht

Ik ben benieuwd! Deel 1 vond ik al erg gaaf


I practice reversed alchemy: I turn money into crap


Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 17-02-2003 17:21 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

Hmm ik moet nog steeds deel 1 zien


Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)


Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 17-02-2003 19:31 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

Ik heb m zondag gezien..
Super gave film vond ik het..
En dat terwijl ik deel 1 niet eens gezien heb.. Al hoorde ik van de mensen die er bij zaten dat deel 2 minder bruut was..

Maar in 2 zitten wel leuke optische zooi stukjes..
En als je er bij nadenkt zie je dingen die in het begin gebeuren, later weer gebeuren..

[Dit bericht is gewijzigd door Filthgrinderr op 17-02-2003 19:41]


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 17-02-2003 23:41 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2003 16:47 schreef ryn het volgende:
er zit wel degelijk een verwijzing in: "the last cube had rules" zegt die brillemans op een gegeven moment:
en aangezien de kamers in cube1 regels hadden
is dit een kraakvrije verwijzing



teveel vrije tijd?


Don't touch me. I'm evil.


Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 18-02-2003 0:38 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

Te crappy...
Misschien alleen goed, wat zeg ik, redelijk als je deel 1 hebt gemist...

[Dit bericht is gewijzigd door Muilkorfje op 18-02-2003 0:38]


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 18-02-2003 1:43 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Misschien dat de "rotatie" van de kubussen wat beter te begrijpen is als je kwantun mechanica studeert... maar ik vond deel 1 een realistischere en daardoor leukere film.



Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 18-02-2003 2:24 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Heh, ik wist niet eens dat er een deel 2 was, maar ik ben benieuwd

NP: Def Leppard - Rocket


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 24-02-2003 9:48 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

nee..niet aan te raden..wat een rotfilm zeg! Die neger die iedereen afmaakt en dan een mongool die het als enige red..dat was trouwens wel lachen..


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 24-02-2003 9:50 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 24 februari 2003 9:48 schreef Morgil het volgende:
nee..niet aan te raden..wat een rotfilm zeg! Die neger die iedereen afmaakt en dan een mongool die het als enige red..dat was trouwens wel lachen..


't Is een autist.. Groot verschil..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen