IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : The cube 2 Vorige pagina
Zenial
Usericon van Zenial
Posted 14-01-2004 11:18 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 14 januari 2004 2:28 schreef Rammoth het volgende:
Cube Ø is in productie.

Gaaf! Ik hoop dat ie NOG slechter is dan deel 2! Wordt ie misschien zo slecht dat je er nog om kan lachen...


Zenial


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 14-01-2004 11:37 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2003 21:29 schreef XnegativeX het volgende:
Ik zag net in de videotheek dat The cube 2 uit is op DVD. Heeft iemand um al gezien? Ik ben er zeer benieuwd naar, The cube 1 vind ik namelijk een brilliante film. Nu maar afwachten of deze opvolger de moeite ook waard is.


hij valt wel mee, maar een afkooksel van Cube1.


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 19-12-2004 17:11 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

cube zero bijna uit

www.uncubed.com


Don't touch me. I'm evil.


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 20-01-2005 21:38 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

Ik had het al in "gekeken films" topic gepost en post het hier ook nog maar een keertje:

Net Cube Zero.

Wat een kutfilm.
Iedereen die in Cube de geheimzinnigheid waardeerd raad ik ten zeerste af ook maar 1 blik op deze film te werpen. ALLES word uitgelegd en alles aan elkaar geplakt speelt er zich zo'n half uur van de anderhalf uur af in de kubus zelf, voor de rest alleen maar rond 2 bewakers die alles in de gaten houden en dan dingen uit beginnen te vogelen. 15 van die 30 minuten in de kubus word alles dat je je dan eventueel nog een HEEL klein beetje afvroeg voorgekauwd en alles dat de rest van de film je duidelijk probeerd te maken nog even samengevat.

Het acteerwerk is afschuwelijk slecht. Cube heeft nooit bekend gestaan om zijn goede acteurs, maar dit is toch wel HEEL erg slecht. Ikzelf vond dit niet echt storend, maar kan me voorstellen dat sommige mensen zich hier wel aan irriteren.

Ook het plot is totaal niet verbazingwekkend of iets. Het is iets dat jij en ik hadden kunnen verzinnen zonder al te veel moeite besteden aan een verhaal, laat staan eventuele onverwachte wendingen.

Cube 1 vond ik geweldig
Cube 2 vond ik tegenvallen, maar desondanks vermakelijk
Cube Zero vond ik een rampenfilm. Ikzelf vond het geen vervelende zit, wel een vervelend geheel. De film heeft op geen enkel punt een indruk achter gelaten.

Don't say I didn't warn you


Don't touch me. I'm evil.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-01-2005 13:45 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Dacht ik al zo'n beetje. Bij deel 2 kreeg ik aan het eind al zwaar de indruk dat men eigenlijk totaal niet wist waar het heen ging. 'Tis net de Matrix; deel 1 is top en zet een geweldig idee neer met gave mogelijkheden en ruimte tot napraten; deel 2 is, buiten de special effects, vooral waarig en lijkt een opzet te maken naar een ultieme uitleg, maar je voelt al dat het heel fout kan gaan; en deel 3 zuigt bagger en doet de hele zooi als een slap maandagmiddag-verzinseltje in mekaar donderen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ryn
God-forsaken?
Usericon van ryn
Posted 22-01-2005 0:15 by ryn Wijzig reactieProfiel van rynQuote dit berichthttp://www.myspace.com/rienus

ik vond 2 echt wel vetter kwa thematiek dan 1! en maakt bovendien het hoe en waarom van the cube alleen maar vager! naar mijn mening dan...


the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 22-01-2005 0:18 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 22 januari 2005 0:15 schreef ryn het volgende:
ik vond 2 echt wel vetter kwa thematiek dan 1! en maakt bovendien het hoe en waarom van the cube alleen maar vager! naar mijn mening dan...


Begin wel erg nieuwsgierig te raken! The Cube is al een vage film en uiterst interessant! Toch maar eens even bekijken! Ik heb namelijk gehoord dat het 2e deel een veel mindere versie is dan het origineel!



Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 22-01-2005 6:14 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2005 0:18 schreef Carnagath het volgende:
Begin wel erg nieuwsgierig te raken! The Cube is al een vage film en uiterst interessant! Toch maar eens even bekijken! Ik heb namelijk gehoord dat het 2e deel een veel mindere versie is dan het origineel!


Probeer hoe dan ook maar zo ver mogelijk bij Cube 3(zero) vandaan te blijven


Don't touch me. I'm evil.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 22-01-2005 7:10 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Hahah, is ie zo erg dan?



Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 09-02-2005 13:47 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Ik was zelf niet echt onder de indruk van Cube 2, het idee is hetzelfde, de karakters waren naar mijn gevoel nog eendimensionaler (en extremer daarin, wat bij mij weer tot irritaties leidt), en tsja, dat kleine beetje uitleg dat er wordt gegeven doet voor mij meer afbreuk aan het mysterie dan dat het toevoegt aan het plot.

Dat gezegd, als je alle veranderingen weg zou laten zou de film helemaal overbodig zijn, en hij is op zich wel leuk, vooral als je deel 1 nog niet gezien hebt.

Ik heb net even op IMDb gekeken en daar zijn de meningen over Cube Zero erg sterk verdeeld. Ik ben op zich blij dat ze hetzelfde geintje iet wéér flikken, maar ik kan me inderdad voorstellen dat het resultaat opok eigenlijk gewoon overbodig is. Lijkt me in ieder geval leuk om die ook eens een keer te kijken, ik ben nu wel nieuwsgierig


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


valfar
Usericon van valfar
Posted 09-02-2005 13:54 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

De gedachte achter het verhaal van Cube 1 was echt ontzettend gaaf/orgineel. Cube 2 was meer gewoon een kijk film, waar je niet echt bij hoeft na te denken. Cube zero heb ik nog niet gezien, ik weet niet eens of ik dat wel wil.

[Dit bericht is gewijzigd door valfar op 09-02-2005 13:54]



Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 09-02-2005 13:56 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

cube 1 is de enige leuke v/d 3.



invictis
Usericon van invictis
Posted 09-02-2005 13:59 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

cube 1 onlangs gezien, maar de hele hype om de film heen gaf mij dus veel te hoge verwachtingen ...viel dus tegen naar mijn inziens


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


valfar
Usericon van valfar
Posted 09-02-2005 14:05 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 9 februari 2005 13:59 schreef invictis het volgende:
cube 1 onlangs gezien, maar de hele hype om de film heen gaf mij dus veel te hoge verwachtingen ...viel dus tegen naar mijn inziens


Ja, de film zelf is ook niet heel veel. Maar het is nogal een erg truee antichrist film De Cube stelt het leven voor: Ze weten niet hoe ze er komen, ze weten niet waarom ze er zijn, en ze weten niet hoelang ze te leven hebben, maar 1 ding is zeker, ze gaan ooit dood als ze er niet uitkomen. En ik vind het opzich wel jammer dat ze er levend uitkomen, de film was veel genialer geweest als ze allemaal doodgingen. Maar wat blijkt, er is gewoon helemaal geen reden waarom ze daar zijn. Geen hoger persoon die ze daar heeft gezet voor een of andere reden. Gewoon voor de zomaar, en dat wil de film ons vertellen. Dat we niet zo moeten gissen over waar we vandaan komen en wat de zin is van het leven. Dat vind ik er zo geniaal aan.



invictis
Usericon van invictis
Posted 09-02-2005 14:08 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

uhm ja was idd beter geweest als ze allemaal de pijp uit waren gegaan, ik had meer zoiets van ; in 1 box gepleurd met wat boobytraps en de illusie geven dat het een huge complex is dmv wat kleurenfilters, dus uh neh..not my kind of Biatch..
geef mij dan maar Saw


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 09-02-2005 17:03 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2005 14:05 schreef valfar het volgende:
Ja, de film zelf is ook niet heel veel. Maar het is nogal een erg truee antichrist film De Cube stelt het leven voor: Ze weten niet hoe ze er komen, ze weten niet waarom ze er zijn, en ze weten niet hoelang ze te leven hebben, maar 1 ding is zeker, ze gaan ooit dood als ze er niet uitkomen. En ik vind het opzich wel jammer dat ze er levend uitkomen, de film was veel genialer geweest als ze allemaal doodgingen. Maar wat blijkt, er is gewoon helemaal geen reden waarom ze daar zijn. Geen hoger persoon die ze daar heeft gezet voor een of andere reden. Gewoon voor de zomaar, en dat wil de film ons vertellen. Dat we niet zo moeten gissen over waar we vandaan komen en wat de zin is van het leven. Dat vind ik er zo geniaal aan.


Als je de andere delen kijkt dan is er wel degelijk een rede waarom ze daar zitten


"This one is older than shit, heavier than time!"


ijzerenelfje
Usericon van ijzerenelfje
Posted 10-02-2005 11:07 by ijzerenelfje Wijzig reactieProfiel van ijzerenelfjeQuote dit bericht

ik heb the cube 2 niet gezien maar zo te horen is het einde niet echt leuk deel 1 vond ik wel goed hoe op het laatst [SPOILER]

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 10-02-2005 11:18]


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 10-02-2005 11:08 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 10 februari 2005 11:07 schreef ijzerenelfje het volgende:
[spoiler]


EN BEDANKT!!! Ik had hem nog niet gezien

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 10-02-2005 11:19]


Bruce Banner


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 10-02-2005 11:16 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2005 11:08 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
EN BEDANKT!!! Ik had hem nog niet gezien


hahaha
Ik niet waarom je dit topic dan leest?


ijzerenelfje
Usericon van ijzerenelfje
Posted 10-02-2005 12:24 by ijzerenelfje Wijzig reactieProfiel van ijzerenelfjeQuote dit bericht

omdat ik deel 2 nog niet had en heb gezien


ijzerenelfje
Usericon van ijzerenelfje
Posted 10-02-2005 12:28 by ijzerenelfje Wijzig reactieProfiel van ijzerenelfjeQuote dit bericht

en omdat ik hier nieuw ben dus ben ik gewoon wat aan het klote


kreft
Usericon van kreft
Posted 10-02-2005 13:15 by kreft Wijzig reactieProfiel van kreftQuote dit bericht

Aangezien ik Cube 2 als eerst zag, en ik geen idee had wat voor film het was, amuseerde ik me kostelijk.
Daarna deel 1 gezien, ook erg gaaf.
Maar toen ik gisteren Cube Zero keek ergerde ik me kostelijk, mat een matige kutfilm, onorigineel, totaal niet spannend en voorspelbaar, onlogische dialogen tussen personen, etc.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 10-02-2005 13:18 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 10 februari 2005 12:28 schreef ijzerenelfje het volgende:
en omdat ik hier nieuw ben dus ben ik gewoon wat aan het klote


zou je voortaan de edit-knop kunnen gebruiken, in plaats van 2 posts achter elkaar te maken?
===> dat is 'm!

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 10-02-2005 13:18]


Bruce Banner


Côte d'Aver
Usericon van Côte d'Aver
Posted 22-03-2005 2:10 by Côte d'Aver Wijzig reactieProfiel van Côte d'AverQuote dit berichthttp://www.braindead-fest.nl

Cube 1 was GAAF
Cube 2 was minder
Cube 0 ZUIGT!!!!


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen