IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De \"dit is/zijn mn favoriete quotes\" post!!! Vorige pagina | Volgende pagina
Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 11-12-2006 16:31 by Onslaught Profiel van Onslaught

quote:
Op 11 december 2006 16:16 schreef Vikingblood het volgende:
Wees blij dat ie niet verzopen is!!!!!

Anders hadden ze met een aquarium rond gelopen


die kon ik maar die is idd ook wel vet!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-12-2006 16:32 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 11 december 2006 16:30 schreef Onslaught het volgende:
Volgens mij gaan we een beetje offtoppic...maar het is bewezen dat die knul heeft bestaan...en dat er een man was die jezus heette en zei riep dat ie het lam van god was klinkt niet echt als een fabel ook..
wat ie DEED...dat lijkt mij wel erg sterk...over water lopen ,blinden laten zien,manken laten lopen enz enz.
En volgens het oude testament..mogen gelovigen niet eens beelden maken van alles wat zich in de hemel en de aarde daaronder begeeft..dus iedere gelovige met een kruisje om zit al fout.

Bewezen dat Jezus leefde? Nooit van gehoord ... waar zijn zijn botten dan?


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 11-12-2006 16:33 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 11 december 2006 16:32 schreef Jenje het volgende:
Bewezen dat Jezus leefde? Nooit van gehoord ... waar zijn zijn botten dan?


zie frikandellen en hamburgers topic


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 11-12-2006 16:33 by Onslaught Profiel van Onslaught

quote:
Op 11 december 2006 16:25 schreef Jenje het volgende:
Ach aangezien het jezus verhaal ouder is zijn de feiten ook verder verdraaid, er zal altijd wel een kern van waarheid inzitten ... maar kind krijgen zonder neuken, daar geloof ik niet in ... en tja, dat was het begin dus dan is de rest een soort slechte Lord of the rings Imho ..


Haha ja idd...maar gelovige geloven ook dat die griet maagd was...al was er een god...en die heeft maria dat kind gegeven....dan is geloven dat een getrouwd paar geen sex heeft wel erg achterlijk...maja dat vind ik dan weer van al het geloof..
Jammer dat er geen topic over bestaat...anders had ik nog wel een paar mooie tegenstrijdigheden of meningen van gelovigen die onderuit te halen zijn.


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 11-12-2006 16:34 by Onslaught Profiel van Onslaught

quote:
Op 11 december 2006 16:32 schreef Jenje het volgende:
Bewezen dat Jezus leefde? Nooit van gehoord ... waar zijn zijn botten dan?


Mja ik weet niet precies hoe en waar ze dat bewezen hebben...maar het is wel bewezen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-12-2006 16:37 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 11 december 2006 16:34 schreef Onslaught het volgende:
Mja ik weet niet precies hoe en waar ze dat bewezen hebben...maar het is wel bewezen.
... let me guess, het stond in de bijbel?


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 11-12-2006 16:42 by Onslaught Profiel van Onslaught

quote:
Op 11 december 2006 16:37 schreef Jenje het volgende:
... let me guess, het stond in de bijbel?


Haha nee er is wel even meer studie gedaan naar het bestaan van Jezus dan alleen maar kijken wat er in de bijbel staat.
Ik heb er een keer een docu van gevolgd op discovery waar ze zijn graf hadden ontdekt..met daarin een stoffelijk overschot en een lijkwade waar zijn gezicht als het ware in was gekleeft...
Maar goed dat is al weer 4 jaar geleden dat ik dat zag...maar het kwam erop neer dat ze bewezen hadden dat ie had geleefd.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 11-12-2006 16:50 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 11 december 2006 16:30 schreef Onslaught het volgende:
wat ie DEED...dat lijkt mij wel erg sterk...


Ik denk dat zijn volgelingen dat ook erg sterk vonden. Anders bleven ze er niet zo over doorpraten


Zenial


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-12-2006 16:51 by Snaack Profiel van Snaack

Tenzij zijn bloedlijn aantoonbaar voortgezet is, is het wetenschappelijk gezien onmogelijk zijn fysieke bestaan te bewijzen. (DNA..)

De meningen daarover lopen echter uiteen, alhoewel door de Da Vinci code hype de mythe dat Jezus en Maria Magdalena zich voortgeplant hebben populair is geworden..

En dan nog. Misschien ben ik wel een nakomeling van Jezus. De burgelijke stand is pas in de 19e eeuw ingevoerd.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-12-2006 16:52 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 11 december 2006 16:37 schreef Jenje het volgende:
... let me guess, het stond in de bijbel?


Het bestaan van Jezus, een joodse oproerkraaier is wel goed door de Romeinen gedocumenteerd.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 11-12-2006 17:11 by Onslaught Profiel van Onslaught

quote:
Op 11 december 2006 16:51 schreef Snaack het volgende:
Tenzij zijn bloedlijn aantoonbaar voortgezet is, is het wetenschappelijk gezien onmogelijk zijn fysieke bestaan te bewijzen. (DNA..)

De meningen daarover lopen echter uiteen, alhoewel door de Da Vinci code hype de mythe dat Jezus en Maria Magdalena zich voortgeplant hebben populair is geworden..

En dan nog. Misschien ben ik wel een nakomeling van Jezus. De burgelijke stand is pas in de 19e eeuw ingevoerd.


Ja dat is ook wel zo...maar het is niet echt ongeloofwaardig dat ie bestaan zou hebben...alleen kan ie niet echt snugger zijn geweest.wie zo slim is als word beweerd gaat niet lopen roepen dat ie het kind van god is....lijkt mij


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 11-12-2006 17:12 by Onslaught Profiel van Onslaught

quote:
Op 11 december 2006 16:52 schreef Chelman het volgende:
Het bestaan van Jezus, een joodse oproerkraaier is wel goed door de Romeinen gedocumenteerd.



Als je weet hoeveel gelovigen weigeren aan te nemen dat die knul joods was...dat is het jammere van vele gelovigen...ze spreken over een bijbel of koran maar hebben geen idee wat er in staat.


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 11-12-2006 17:13 by Onslaught Profiel van Onslaught

quote:
Op 11 december 2006 16:50 schreef Zenial het volgende:

Ik denk dat zijn volgelingen dat ook erg sterk vonden. Anders bleven ze er niet zo over doorpraten


Wat ik alleen al sterk vind,is dat als hij echt van water,wijn kon maken dat mensen m dan nog dood wilden...dan zeg je als keizer zijnde toch´hier heb je een emmer water...jij werkt voortaan voor mij´??


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-12-2006 17:15 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 11 december 2006 17:11 schreef Onslaught het volgende:
Ja dat is ook wel zo...maar het is niet echt ongeloofwaardig dat ie bestaan zou hebben...


Het is simpel. Het is niet te bewijzen dat hij bestaan of juist niet bestaan heeft. Ik vind het, gezien de mythevorming, echter wel aannemelijk..

Voor vrijwel elke mythe, volksverhaal, heeft een persoon model gestaan. Zelfs James Bond

quote:
alleen kan ie niet echt snugger zijn geweest.wie zo slim is als word beweerd gaat niet lopen roepen dat ie het kind van god is....lijkt mij


Je moet hem geen eigenschappen uit de mythe toedichten.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-12-2006 17:16 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 11 december 2006 17:12 schreef Onslaught het volgende:
Als je weet hoeveel gelovigen weigeren aan te nemen dat die knul joods was...dat is het jammere van vele gelovigen...ze spreken over een bijbel of koran maar hebben geen idee wat er in staat.


Euh...er is geen enkele Christen die het jodendom van Jezus weerspreekt. Tenminste, niet wat zijn ethniciteit betreft. Wat zijn geloof betreft, bracht hij natuurlijk een nieuw geloof (Christendom) waardoor hij vaak nie als jood per sé gezien wordt.

Dat zijn echter twee verschillende zaken.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-12-2006 17:17 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 11 december 2006 16:25 schreef Jenje het volgende:
Ach aangezien het jezus verhaal ouder is zijn de feiten ook verder verdraaid, er zal altijd wel een kern van waarheid inzitten ... maar kind krijgen zonder neuken, daar geloof ik niet in ... en tja, dat was het begin dus dan is de rest een soort slechte Lord of the rings Imho ..
Van god gekregen he, dat riekt naar K.I.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-12-2006 17:17 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

idd, en zo waren er nog veel meer oproerkraaiers waaronder johannes. helemaal niet zo moeilijk om te geloven dat er wazige figuren(al dan niet onder invloed) zijn geweest die mensen geinspireerd hebben. toevallig is er bij jezus wel erg veel aanhang gekomen.

bewijzen omtrent jezus naast de romeinse geschriften stellen niet zoveel voor, stel je vind een schedel op de kruisigings plek dan is dat nou niet echt bijzonder omdat daar heel veel criminelen zijn verhangen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-12-2006 17:19 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Stel je vind botten, dan is de herrijzenis een leugen (The Body)


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 11-12-2006 17:38 by Onslaught Profiel van Onslaught

quote:
Op 11 december 2006 17:16 schreef Chelman het volgende:
Euh...er is geen enkele Christen die het jodendom van Jezus weerspreekt. Tenminste, niet wat zijn ethniciteit betreft. Wat zijn geloof betreft, bracht hij natuurlijk een nieuw geloof (Christendom) waardoor hij vaak nie als jood per sé gezien wordt.

Dat zijn echter twee verschillende zaken.


Ik heb er genoeg gesproken die beweren dat jezus géén jood was...maja er zijn ook genoeg gelovigen die beweren dat god de aarde in 7 dagen schiep.


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 11-12-2006 17:38 by Onslaught Profiel van Onslaught

quote:
Op 11 december 2006 17:19 schreef Jenje het volgende:
Stel je vind botten, dan is de herrijzenis een leugen (The Body)



Dan gaat het hele christendom op zn kop...


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 11-12-2006 17:40 by Onslaught Profiel van Onslaught

quote:
Op 11 december 2006 17:15 schreef Snaack het volgende:
Het is simpel. Het is niet te bewijzen dat hij bestaan of juist niet bestaan heeft. Ik vind het, gezien de mythevorming, echter wel aannemelijk..

Voor vrijwel elke mythe, volksverhaal, heeft een persoon model gestaan. Zelfs James Bond



Je moet hem geen eigenschappen uit de mythe toedichten.



James bond??....wie dan?

En ik zeg dat ALS hij zo snugger was...dat ie dan beter wat anders had kunnen roepen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-12-2006 17:41 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 11 december 2006 17:38 schreef Onslaught het volgende:
Ik heb er genoeg gesproken die beweren dat jezus géén jood was...maja er zijn ook genoeg gelovigen die beweren dat god de aarde in 7 dagen schiep.
Als je het ziet als aardse dagen is het een beetje kort ja


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 11-12-2006 17:41 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 11 december 2006 17:40 schreef Onslaught het volgende:
James bond??....wie dan?

En ik zeg dat ALS hij zo snugger was...dat ie dan beter wat anders had kunnen roepen.


En dat is een favoriete quote?



Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 11-12-2006 17:43 by Onslaught Profiel van Onslaught

quote:
Op 11 december 2006 17:41 schreef spectre het volgende:
Als je het ziet als aardse dagen is het een beetje kort ja


Ja buiten het feit dat het er zes waren omdat hij 1 rustdag had..de sabbat.


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 11-12-2006 17:46 by Onslaught Profiel van Onslaught

quote:
Op 11 december 2006 17:41 schreef blonde rockgod het volgende:
En dat is een favoriete quote?



Nee maar het gaat al een tijdje niet ontopic

Ok hier een dan:

`het verschil tussen ontwetendheid en onverschilligheid??....geen idee en het kan me ook niks schelen´



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen