IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Bush mag internet platleggen! Vorige pagina
Mrtn
Usericon van Mrtn
Posted 20-02-2003 23:21 by Mrtn Wijzig reactieProfiel van MrtnQuote dit bericht

Doe niet zo flauw..

Bush moet idd oplazeren met zn plannen & volgens mij is hij nog dommer dan -heu- tatjana.
Die gozer is het gezicht van een complete regering die dus achter hem staat.. dat is nog veel 'enger' dan alleen maar boes die onzin staat uit te kramen en zich er niet eens voor lijkt te schamen


Bill Watterson (Calvin & Hobbes): I hope some historian will confirm that I was the first cartoonist to use the word "booger" in a newspaper comic strip.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 20-02-2003 23:28 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 20 februari 2003 16:04 schreef Azagthoth het volgende:
dit betkent dat de rest van de wereld gerouteerd wordt door kleinere servertjes met minder bandbreedte ergo, alles wordt gigantisch traag...




oooh, dan gaat iedereen net zo snel als ik met m'n wanadoo cable, net goed, kan iedereen eens meemaken wat ik elke dag meemaak.

maar tis wel een bizar feit, maar het verbaasd me eigenlijk nix.


Oud Vuil.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 21-02-2003 9:27 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Verbaasd me niks, k'heb eerder al gelezen dat Bush in samenwerking met de FBI in de komende vijf/tien jaar wil gaan werken aan een systeem om "dissidenten" te bestrijden in de naam van oorlog tegen terrorisme, maar dan op internet... De FBI verwachtte dat ze over tien jaar of zo het hele internet konden censureren en afspeuren op iedereen die "anders" denkt (persoonlijk denk ik niet dat dat kan), maar het feit dat ze er serieus mee bezig zijn is al beangstigend genoeg imho...

[Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 21-02-2003 9:28]


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 21-02-2003 9:38 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Waarom is het dom dat Bush het WWW uit de lucht kan halen?
Dat is best slim van hem hoor!

Ik vindt het overigens een stuk angstaanjagender dat Amerika Nederland mag binnenvallen als er een vermeende terrorist in ons land zit.

Een tijdje zonder internet is een stuk minder erg als een M-16 op je gericht, zeg ik altijd maar..


Verliezers....


Dit slaat nergens op.


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 21-02-2003 9:44 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

Verdomme, ik zit nu op stage en zonder I net hou ik dat niet vol.

Bush


Immortal Pride


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 21-02-2003 10:30 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

oproepje:

wie stopt er een kogel in bush ze kop


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-02-2003 10:33 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2003 10:30 schreef Demogorgon het volgende:
oproepje:

wie stopt er een kogel in bush ze kop


Als jij me ticket betaald..

Ik zie me al bij de douane:
Beambte - Business or pleasure Sir?
SnaacK - Pleasure


KABLAM


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 21-02-2003 10:41 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

maareh, wie zegt dat die twee niet samen kunnen gaan?


Touché, pussycat!


Macabre
Usericon van Macabre
Posted 22-02-2003 19:22 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

[quote Snaack]Als jij me ticket betaald.. [/quote]

Joh, is dat alles? Goed, dan hebben we wel een deal. Ik betaal je vliegtuigticket en jij zorgt voor wapen, munitie, alibi, etc.

[Dit bericht is gewijzigd door Macabre op 22-02-2003 19:24]


If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!


StratoS
hail discortia!
Usericon van StratoS
Posted 04-03-2003 2:48 by StratoS Wijzig reactieProfiel van StratoSQuote dit berichthttp://www.stratos.mirrorz.com

mmm het internet platleggen.

ummm ben ik de eenigste die hier een probleem mee ziet.
hoe ga je dat in gods naam doen?

in een mega grote STEL dat het hem lukt.
(vanaf een of andere mega server in america mac adressen naar zichzelf gaan toewijzen?)

dan is (zoals al eerder is gezegt in dit topic trouwens) het even zorgen dat we america buitensluiten. (en dat hoeft dan ook maar op een aantal punten te gebeuren geloof ik, want zoals iemand anderes ook al zij het ineternet bestaat uit een aantal grote segmenten.)
en klaar is kees, bush heel 'zijn' internet down, ummm en wij missen een boel spam in onze mailbox?
of kunnen niet meer naar www.operawinfrey.com?



mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 04-03-2003 12:32 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Het worldwide web uitschakelen (dmv. een Amerikaanse wet), en daarmee ook meteen de wereldeconomie gigantische schade toebrengen is een terroristische aanval tegen de rest van de wereld. Make no mistake about it, daarmee zullen de Amerikanen vooral zichzelf pijndoen.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Metal
Usericon van Metal
Posted 04-03-2003 13:38 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

Bush mag alles man...zelfs bij mij thuis komen als hij LP's van S.D.I. mee heeft.
Heeft er iemand trouwens zijn e-mail adres?

[Dit bericht is gewijzigd door Metal op 04-03-2003 13:39]


After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 04-03-2003 14:23 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Vandaag heeft UPC iig mijn internetverbinding platgelegd... verschil van mening betreffende een openstaand bedrag...



Geen idee wanneer ik weer kan internetten (op dit moment zit ik bij m'n buurvrouw dus) )

en daarom doet mijn mooie avatar het dus ook niet...

[Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 04-03-2003 14:27]


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 04-03-2003 14:29 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2003 19:22 schreef Macabre het volgende:
Joh, is dat alles? Goed, dan hebben we wel een deal. Ik betaal je vliegtuigticket en jij zorgt voor wapen, munitie, alibi, etc.


Wapen = mijn blote handen
Munitie = bier en metal
Alibi = niet nodig.. ik offer me graag op om de wereld van die @$#@ flikker te verlossen

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 04-03-2003 14:30]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-03-2003 14:42 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2003 14:29 schreef Alibi = niet nodig.. ik offer me graag op om de wereld van die @$#@ flikker te verlossen


zoveel opofferingsgezindheid.. Ik word daar altijd emotioneel van.


Macabre
Usericon van Macabre
Posted 04-03-2003 21:09 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

Wat een nobel streven, om je op te offeren voor het welzijn van de rest van deze stink planeet.

Met je blote handen? Grootspraak is mooi, maar hoe wou je door die muur van bodyguard bavianen heen worstelen? Lijkt me een interessante uitdaging aangezien ze nogal "triggerhappy" zijn en daar helpt bier niet tegen. Maar goed, wat kost een beetje vliegticket? Doe ik er nog een fles wodka naar keuze bij... (mijn keuze!)

[Dit bericht is gewijzigd door Macabre op 04-03-2003 21:10]


If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-03-2003 12:52 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2003 15:23 schreef Paul het volgende:
Zo heeft geloof ik ook het ministerie van defensie in amerika het beheer over de helft van het aantal ip-adressen wat er is. Ook zo lekker overdreven en onnodig .


Ik denk dat, dat gewoon nog een overblijfsel is van het feit dat de amerikaanse defensie 'het Internet' toen ARPAnet geheten 'opgericht' hebben. Het idee was dat als de Russen een stad zouden platleggen dat ze dan nog via een andere route konden communiceren. Aangezien zij toen de enige gberuiker/eigenaar van het systeem waren is het niet zo vreemd dat ze toen bepaalde IP ranges voor zich in gebruiknamen. Al weet ik niet zeker of de toen gebruikte protocol al TCP/IP was.

Overigens zijn de VS wel 'geestelijk vader' van het Internet in zijn geheel. Waar ze geen 'geestelijk vader' van zijn, zijn de vele specifieke applicaties van het Internet die pas veel later ontstonden: WWW, NNTP, P2P, POP/SMTP en wat is er nog meer.

Chelman


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 10-03-2003 12:58 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2003 21:09 schreef Macabre het volgende:
Wat een nobel streven, om je op te offeren voor het welzijn van de rest van deze stink planeet.

Met je blote handen? Grootspraak is mooi, maar hoe wou je door die muur van bodyguard bavianen heen worstelen? Lijkt me een interessante uitdaging aangezien ze nogal "triggerhappy" zijn en daar helpt bier niet tegen. Maar goed, wat kost een beetje vliegticket? Doe ik er nog een fles wodka naar keuze bij... (mijn keuze!)

Congratulations Snaack, you have passed the audition!!


Touché, pussycat!


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen