IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Brand bij concert Great White! Vorige pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-02-2003 16:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ach nee joh, das niet boeiend genoeg voor de rest van de wereld.

Dan lijkt het net of Amerika niet het alles overheersende en bepalende land is wat ze denken dat ze zijn


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 24-02-2003 17:09 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2003 16:50 schreef Jenje het volgende:
Ach nee joh, das niet boeiend genoeg voor de rest van de wereld.

Dan lijkt het net of Amerika niet het alles overheersende en bepalende land is wat ze denken dat ze zijn
Daar hebben ook helemaal geen geld meer voor...


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 24-02-2003 19:18 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

hmm dat was dus great white, dacht dat het in flames was joh


Kankerlul


the beast
Figuurzagen en anders niets.
Usericon van the beast
Posted 24-03-2003 17:46 by the beast Wijzig reactieProfiel van the beastQuote dit bericht

goed, wie waren de great white ook al weer en hebben ze ook een bekend liedje ofzo?

ik vraag me af of ze in de us ook aandacht op de diverse tv stations hebben besteed aan de brand in volendam ( je weet wel 'de dag dat de paling-sound gerookte paling-sound werd' ).


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 28-03-2003 10:48 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Ze gaan weer optreden.. 29 april kruipen ze voor 't eerst weer op 't podium..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


danny666
Usericon van danny666
Posted 09-05-2003 23:45 by danny666 Wijzig reactieProfiel van danny666Quote dit bericht

Over die brand met Great White....
Ik heb dat nooit zo begrepen hoor, bandjes met vuurwerk enzo.
Zegt genoeg over de muzikale kwaliteiten van zo'n band lijkt mij....Een ECHT kick ass band heeft die bullshit toch zoiezo niet nodig???? Verder wel lullig enzo.
Maar je ziet het: spelen met vuur doet AUW!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-05-2003 9:28 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Wie heeft het nu weer over nodig? als je het geld hebt kan het gewon de shw net nog iets leuker maken. (als je van vuurwerk houdt)


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 10-05-2003 11:01 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

Rammstein maakt vette muziek en het vuurwerk geeft nog net ff dat extra industrial tintje

[Dit bericht is gewijzigd door Markam op 10-05-2003 11:01]



Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen