IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Lunar Aurora Volgende pagina
Ebullition
Usericon van Ebullition
Posted 21-02-2003 19:05 by Ebullition Wijzig reactieProfiel van EbullitionQuote dit berichthttp://www.metalprovider.com/ved_buens_ende

Om wat misverstanden te voorkomen en om niet te veel van het "pas aangeschaft" onderwerp af te wijken volgt nu hier in een aparte thread wat informatie over Lunar Aurora.

Lunar Aurora discography:
1995 - A Wandering Winterdram Beneath The Cold Moon (Demo, ltd. 100)
1996 - Auf Dunklen Schwingen (Friendship promo, ltd. ca. 20)
1996 - Auf Dunklen Schwingen (demo, ltd. 100)
1996 - Weltengänger
1998 - Seelenfeuer
1999 - Of Stargates and Bloodstained Celestial Spheres
2000 - Lunar Aurora / Secrets of the Moon (7" split, ltd. 500)*
2000 - Ars Moriendi
2002 - Der leer Thron (een nummer van LA)**

* Lunar Aurora's bijdrage aan deze split is "Auf Einer Wanderung". Dit nummer was opgenomen tijdes de Seelenfeuer sessies en heeft dus Nathanial nog achter het drumstel. De EP had al in 1998 gereleased moeten worden maar problemen hielden dit tegen.

** Het nummer "Der leere Thron" is special opgenomen voor de Wurzelgeister multiway split 2lp, die pas is uitgekomen op Ketzer records. Het nummer stamt uit February 2002 (en is dus niet uit de zelfde opname sessie als Ars Moriendi).

In de zomer van 2001 heeft Lunar Aurora het album "Elixer of Sorrow" opgenomen. Tijdens deze sessie hebben ze ook een extra nummer "Alone in the Dark" opgenomen wat ooit op een EP moest verschijnen, of dit ook nog gaat gebeuren is onduidelijk op dit moment.
Er waren eerst wat problemen rond de rechten (en daarom hield Ars Metalli deze releases tegen). Dit problem is nu opgelost omdat ze de rechten hebben gekregen van de mensen van de studio en volgens Wyrd, -een bandlid-, komt het album "Elixer of Sorrow" aan het einde van dit jaar uit.

In de zomer van 2002 hebben ze het album "Zyklus" opgenomen, dit album verschijnt over een aantal maanden op het Zwitserse label Kunsthall, er is nog geen exacte release date vastgesteld maar het album komt er wel aan! Dit album gaat meer in de stijl zijn van het nummer "Der leere Thron" is de verwachting.

LA is sinds eind 2002 bezig geweest met het opnemen van een nieuw nummer voor de split met Paysage d'Hiver. Het nummer & het artwork zijn nu af en Eternity Records verwacht dat de EP eind maart / begin april uit zal komen.

[Dit bericht is gewijzigd door Ebullition op 21-02-2003 19:06]


~ We are a virus with shoes


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 21-02-2003 23:26 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Schitterend, gewoonweg schitterend!


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 22-02-2003 1:06 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Ik heb Of Stargates and Bloodstained Celestial Spheres.

Dit is een band die heel veel luisterbeurten nodig heeft. Ben na 2(?) jaar nog steeds niet aan dat album gewend ..

[Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 22-02-2003 1:06]



impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 22-02-2003 15:51 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

voor zover ik band ken rulezzie, gave sfeer.


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 23-02-2003 0:00 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine




Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 23-02-2003 10:52 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Heb nu juist het nummer "Der leere Thron" gehoord op de Wurzelgeister DLP, verdomd goed

Enkel het "gatefold" artwork op die DLP valt mij zwaar tegen. Als je dan toch zo'n fantastisch stuk vinyl laat persen kan je beter wat meer moeite doen om er iets van te maken.

Onbegrijpelijk ...


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 23-02-2003 18:53 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Lunar Aurora is zaaaaaaaliiiiiiiiiiig

Dankzij Wolveken ken ik die band, hele gave band

Zelf heb ik de cd "Of Stargates and Bloodstained Celestial Spheres", wat een heerschplaat

Heel erg sferische warblack metal, heerlijk

Enkel jammer dat ze niet toeren


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-05-2003 16:36 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Heeft iemand al weer 's wat nieuws gehoord over deze band?
Er zou toch binnenkort een nieuw album verschijnen??


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 08-05-2003 19:07 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Voor zover ik weet komt het nieuwe album binnenkort uit bij Kunsthall (??), vinyl only. Weet even niet meer of het "Zyklus" of "Elixer of Sorrow" is.

Ebullition weet het zeker.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 10-05-2003 17:52 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Weltenganger was super
Seelenfeuer ook alleen produktie iets minder
Maar goed te vreten allebei


Thyran
Soul of Blasphemy
Usericon van Thyran
Posted 10-05-2003 20:12 by Thyran Wijzig reactieProfiel van ThyranQuote dit berichthttp://www.opgeroth.tk

hoe is ars moriendi?


I welcome you to a world pitch black


Ebullition
Usericon van Ebullition
Posted 11-05-2003 11:35 by Ebullition Wijzig reactieProfiel van EbullitionQuote dit berichthttp://www.metalprovider.com/ved_buens_ende

Zyklus zal worden gereleased door Kunsthall Productions in gelimiteerde oplage van 600 exemplaren.
De release-date hangt af van de finaciele situatie van het label, ze gaan eerste nog wat anders uitbrengen en daarna volgt de LP van Lunar Aurora.



~ We are a virus with shoes


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 11-05-2003 11:39 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2003 20:12 schreef Thyran het volgende:
hoe is ars moriendi?


Ik vind het duidelijk hun minste tot nu toe.


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 11-05-2003 11:59 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 11:39 schreef filosofem het volgende:
Ik vind het duidelijk hun minste tot nu toe.


Duidelijk? Volg de band al sinds hun debuut en vind het een steengoede plaat. Ietwat agressiever dan de voorganger maar evengoed smerig en verdomd donker.
Het nieuwe nummer op de Ketzer-DLP, de naam ontgaat me nu even, belooft ook erg veel ...


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 11-05-2003 12:11 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Hij doet me gewoon op de een of andere manier veel minder als de andere albums. Ik kan niet benoemen wat dat precies is.

Maar goed, zal m straks nog even opzetten. Kijken of ik het nu wel wat meer kan waarderen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 12-05-2003 10:50 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik vind de productie op Ars Moriendi echt zwaar klote!
Je moet echt heel goed luisteren om te horen wat ze precies spelen. Die gitaren zijn een grote ruis!

Eeuwige zonde.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 12-05-2003 16:15 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Dat is uiteindelijk ook waarom Ars Moriendi mij niet bevalt. Misschien staat er wel goede muziek om, maar als je het allemaal niet kunt horen, blijft er niet veel van de plaat over.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 12-05-2003 16:16 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2003 10:50 schreef NecRobert het volgende:
Ik vind de productie op Ars Moriendi echt zwaar klote!
Je moet echt heel goed luisteren om te horen wat ze precies spelen. Die gitaren zijn een grote ruis!

Eeuwige zonde.
; ik vind de productie perfect. lekker sferisch maar niet zo gelikt


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 12-05-2003 16:19 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Zal wel aan mij liggen maar ik vind de productie van Ars Moriendi de beste die ze tot nu toe gehad hebben. Trouwens ook hun beste album.

[Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 12-05-2003 16:20]


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 12-05-2003 16:34 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2003 16:16 schreef impaled succubus het volgende:
; ik vind de productie perfect. lekker sferisch maar niet zo gelikt

Ja, niet gelikt is ie zeker, maar ik vind 'm eerder niet gelukt.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 05-08-2003 0:14 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

horen de foto's in weltenganger beschreven?


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 05-08-2003 0:22 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Veel tegenstrijdigheden


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 05-08-2003 0:22 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2003 0:22 schreef wladimir het volgende:
Veel tegenstrijdigheden


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-08-2003 0:24 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2003 10:50 schreef NecRobert het volgende:
Ik vind de productie op Ars Moriendi echt zwaar klote!
Je moet echt heel goed luisteren om te horen wat ze precies spelen. Die gitaren zijn een grote ruis!

Ja, natuurlijk moet je heel goed luisteren, jesus fucking christ, sinds wanneer is er iets mis met heel goed luisteren .


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 05-08-2003 0:25 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2003 0:22 schreef impaled succubus het volgende:

Heb het over de meningen..
(--> Ars Moriendi )


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 05-08-2003 0:27 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2003 0:25 schreef wladimir het volgende:
Heb het over de meningen..
(--> Ars Moriendi )
complexe plaat dan verschillen de meningen snel.
kijk bv ook maar naar abigor.


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen