IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Lunar Aurora Vorige pagina | Volgende pagina
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 09-01-2007 15:28 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Je kunt toch de taal aanklikken?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 09-01-2007 15:31 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Nu zie ik het ja haha, lekker duidelijk weer, alles is zowat pikzwart.

Iig bedankt NecRobert.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-01-2007 13:44 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Hij lag/ligt bij de Boudisque voor 14 euro.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 22-01-2007 13:50 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Wat een enorme heerschplaat is Andacht toch. Volgens mij zal ie me nooit gaan vervelen. Misschien wel een van de meest sfeervolle bm platen ooit.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-01-2007 13:58 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ik kende LA nog niet voor ik Andacht hoorde dus het is misschien wat ongepast om te zeggen, maar het doet me soms wat aan <code> denken. Nou ja, in de snelle riffs met staccato gitaar en wat tegendraadsere bass in ieder geval. Verder valt het wel mee


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 21-02-2007 19:55 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Je had behoorlijk gelijk Robert, Andacht is echt een wereldplaat!


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Rotting Christ
Usericon van Rotting Christ
Posted 22-02-2007 16:02 by Rotting Christ Wijzig reactieProfiel van Rotting ChristQuote dit bericht

Geweldige band


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 05-03-2007 18:48 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

ben em nu ant luustr'n magnifieke plaat
wel een meerdere luisterbeurtplaat maar echt super.
Favoriete nummer is Findling wat een sfeer zeg, prachtig


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 08-03-2007 18:09 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Dit is zeker het beste album van LA, mooi op het hoogtepunt gestopt.

Bij de vorige platen zaten altijd wat nummers of een nummer tussen die me wat minder konden bekoren, op Andacht is het allemaal top.

Alles klopt aan de plaat, niets wat enigzins uit de toon valt.

Findling is zondermeer het beste nummer van de plaat, misschien wel hun beste nummer ooit, wat een melancholie in het nummer.

Hopelijk verschijnt Andacht ook nog op het zwarte goud, een must have.


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 08-03-2007 18:10 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Ontzettend gave band is dit, gister nog een girly shirt gekregen!


Het is de lichtinval ;')


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-03-2007 18:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

iemand de MOND tshirt overkopen/ruilen van mij?


signature


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 08-03-2007 20:36 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2007 18:12 schreef Hypnos het volgende:
iemand de MOND tshirt overkopen/ruilen van mij?


Plaatje en maat?


Op je knie en pijp voor genade!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-03-2007 20:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2007 20:36 schreef JuronymouS het volgende:
Plaatje en maat?


komt eraan!


signature


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 08-03-2007 20:43 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2007 20:39 schreef Hypnos het volgende:
komt eraan!


Mooi!


Op je knie en pijp voor genade!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-03-2007 20:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht





liefst ruilen

kheb em vorig jaar gekocht van Whyrd persoonlijk


signature


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 08-03-2007 20:52 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Ik switch wel even naar het andere topic waar dit shirt staat afgebeeld, zodat het hier weer over Lunar Aurora kan gaan. Andacht is trouwens een subliem album, wat een geweldige sfeer heeft die plaat!


Op je knie en pijp voor genade!


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 08-03-2007 21:29 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Welke maat is het sjirt?


Het is de lichtinval ;')


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-03-2007 21:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2007 21:29 schreef Kimmey het volgende:
Welke maat is het sjirt?


http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2411659/4#r2475814


signature


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-04-2007 14:37 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Er staat best een toffe track op de Cold Dimension site onder de bandnaam 'Doppelaxt'. Iemand enig idee wat dit is? Klinkt aardig LA achtig; En gaaf.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 24-04-2007 14:46 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Nee ken'k nie.

Check dan ook ff Mortuus Infradaemoni. Is band van o.a. Nathaniel (ex-LA). Erg kille bm!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-04-2007 14:49 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2007 14:46 schreef NecRobert het volgende:
Nee ken'k nie.

Check dan ook ff Mortuus Infradaemoni. Is band van o.a. Nathaniel (ex-LA). Erg kille bm!
Alsof die niet al maanden hier ligt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 24-04-2007 14:50 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2007 14:49 schreef kwelgeest het volgende:
Alsof die niet al maanden hier ligt.
Ach maar natuurlijk


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-04-2007 8:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

+1


signature


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-05-2007 18:23 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Iemand een idee waaruit het bonusmateriaal op de 'Weltenganger' re-release bestaat?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 04-05-2007 18:31 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Slechts één track. Hoop het volgende week te weten. CD is besteld.


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen