IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Lunar Aurora Vorige pagina | Volgende pagina
Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 17-12-2004 9:55 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Zyklus, het nieuwe album, is absoluut geniaal geworden. Plaat van het jaar voor mij en beste Lunar Aurora tot nu toe. Onbeschrijfelijk dit ...


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 17-12-2004 11:59 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Fuck ja, die is al uit. Ik ben nog maar net bekomen van Elixir of Sorrow...Ik ga 'm meteen bestellen!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 17-12-2004 15:54 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 17 december 2004 9:55 schreef Wolveken het volgende:
Zyklus, het nieuwe album, is absoluut geniaal geworden. Plaat van het jaar voor mij en beste Lunar Aurora tot nu toe. Onbeschrijfelijk dit ...

Verdomme, jij doet me steeds watertanden naar de laatste Lunar Aurora , maar ik zal hem zeker eens beluisteren


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 17-12-2004 15:57 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

waar is de nieuwe te bestellen?


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 17-12-2004 17:40 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2004 15:57 schreef Digerdoden het volgende:
waar is de nieuwe te bestellen?
www.thr.cjb.net


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Phygor
Huiver ende beef
Usericon van Phygor
Posted 17-12-2004 17:54 by Phygor Wijzig reactieProfiel van PhygorQuote dit bericht

Het is dus gewoon een goede band? Ik zag echt het afgelopen jaar gigantisch veel 2de hands cds van hun liggen, overal en nergens, dus ik nam aan dat het kut was. Zal dan maar snel eens wat aanschaffen.


Penumbra hoards ye, God of revulsion


mark19
Usericon van mark19
Posted 17-12-2004 18:25 by mark19 Profiel van mark19Quote dit bericht

Wel gave band. Eindelijk een band die hun keyboard partijen er zo inmixen dat ze niet te veel overheersen. Gitaren zijn ook gaaf, gave riffs...


[Dit bericht is gemodereerd door Beli Mawr op 17-12-2004 18:29]


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 17-12-2004 20:26 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2004 17:54 schreef Phygor het volgende:
Het is dus gewoon een goede band? Ik zag echt het afgelopen jaar gigantisch veel 2de hands cds van hun liggen, overal en nergens, dus ik nam aan dat het kut was. Zal dan maar snel eens wat aanschaffen.
Ik vind persoonlijk Lunar Aurora een vd beste bands ooit. Geen een CD van hun valt tegen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 17-12-2004 22:53 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2004 20:26 schreef kwelgeest het volgende:
Ik vind persoonlijk Lunar Aurora een vd beste bands ooit. Geen een CD van hun valt tegen.


En volgend jaar spelen ze in de GVH, als mr. Whyrhd eindelijk klaar is met de opnames.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-12-2004 11:30 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2004 22:53 schreef Gangrad het volgende:
En volgend jaar spelen ze in de GVH, als mr. Whyrhd eindelijk klaar is met de opnames.
Heeeeerschh!!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 13-01-2005 23:48 by A. Wijzig reactieProfiel van A.Quote dit bericht

quote:
Op 17 december 2004 9:55 schreef Wolveken het volgende:
Zyklus, het nieuwe album, is absoluut geniaal geworden. Plaat van het jaar voor mij en beste Lunar Aurora tot nu toe. Onbeschrijfelijk dit ...


Helemaal mee eens!


Welcome to the Atrocity Exhibition


A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 13-01-2005 23:50 by A. Wijzig reactieProfiel van A.Quote dit bericht

Ik las ergens iets over een re-release van Elixer of Sorrow (inclusief een beter geluid)? Weet iemand hier iets meer over?


Welcome to the Atrocity Exhibition


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 14-01-2005 9:28 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2005 23:50 schreef A. het volgende:
Ik las ergens iets over een re-release van Elixer of Sorrow (inclusief een beter geluid)? Weet iemand hier iets meer over?


Is helemaal geen re-release. Was misverstand van die persoon denk ik omdat Total Holocaust nog exemplaren liggen had. Voor de rest niet zo makkelijk meer te vinden.

En die schijf heeft toch absoluut geen beter geluid nodig


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 14-01-2005 9:44 by A. Wijzig reactieProfiel van A.Quote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2005 9:28 schreef Wolveken het volgende:
Is helemaal geen re-release. Was misverstand van die persoon denk ik omdat Total Holocaust nog exemplaren liggen had. Voor de rest niet zo makkelijk meer te vinden.

En die schijf heeft toch absoluut geen beter geluid nodig


Ok. Dan gaan we 'm maar eens bestellen.


Welcome to the Atrocity Exhibition


enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 14-01-2005 9:45 by enlil Wijzig reactieProfiel van enlilQuote dit bericht

Elixir of sorrow klinkt erg goed
Heb ook net een oudere cd van hen binnen (of stargates and bloodstained celestial spheres) en dat klinkt ook al helemaal geweldig



Signature


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 14-01-2005 10:01 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2005 9:44 schreef A. het volgende:
Ok. Dan gaan we 'm maar eens bestellen.


Ow, wacht, ik had het over Bloodstained, Celestial, ...

Vergissing van mijn kant.

Volgens hun webstek wordt Ars Moriendi wel gere-released.


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 14-01-2005 10:49 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Lunar Aurora bewijst met Zyklus maar weer dat ze een van de meest geloofwaardige black metalbands zijn van deze planeet. Ik volg de band al vanaf Weltenganger en elke plaat straalt weer een onbeschrijflijk duister sfeertje uit. De toetsen zijn steeds meer verdrongen naar de achtergrond, maar elke plaat is typisch Lunar Aurora. Een uiterst herkenbare stijl en sound en daarom een verschrikkelijk originele band. 1000 x Hulde voor deze Duitsers (en dat zeg ik niet vaak )


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 14-01-2005 10:53 by A. Wijzig reactieProfiel van A.Quote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2005 10:01 schreef Wolveken het volgende:
Ow, wacht, ik had het over Bloodstained, Celestial, ...

Vergissing van mijn kant.

Volgens hun webstek wordt Ars Moriendi wel gere-released.


Ok. Maar even afwachten dan


Welcome to the Atrocity Exhibition


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-01-2005 16:22 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik vind Zyklus toch iets te rustig.


Edit: A is dislectisch.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 14-01-2005 16:23]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 14-01-2005 16:22 by A. Wijzig reactieProfiel van A.Quote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2005 16:22 schreef kwelgeest het volgende:
Ik vind Zyklus tocht iets te rustig.


Tocht is inderdaad niet prettig


Welcome to the Atrocity Exhibition


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 15-01-2005 22:56 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 17 december 2004 9:55 schreef Wolveken het volgende:
Zyklus, het nieuwe album, is absoluut geniaal geworden. Plaat van het jaar voor mij en beste Lunar Aurora tot nu toe. Onbeschrijfelijk dit ...

Idd, die schijf is meesterlijk, weer de typische LA stijl


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 18-01-2005 15:05 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2005 16:22 schreef kwelgeest het volgende:
Ik vind Zyklus toch iets te rustig.



Bwoh, je kan moeilijk onmiddellijk van leer trekken bij het ochtend en middag ritueel. Eens de avond eraan komt zijn ze weer koortsachtig als weleer. Vrij logisch album vind ik.

Daarnaast hebben ze voldoende razende nummers in hun discografie. Dit vergroot alleen maar de diversiteit.

Ik denk dat ik deze albums in mijn graf meeneem. Geniaal gewoon ...


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 18-01-2005 15:06 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Waarom ken ik dit niet....


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-01-2005 15:08 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2005 15:06 schreef BurZum het volgende:
Waarom ken ik dit niet....
Omdat je geen smaak hebt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 18-01-2005 15:13 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Godver, nou heb je me, hehe.

Maarja, ik moet het maar onder ogen zien


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen