IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Game probleem Vorige pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-07-2010 13:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

say w00t?

wasda?


signature


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 19-07-2010 13:11 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Wat? MagicDisc of Windows XP?


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-07-2010 18:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

omg


win7 op ... NT


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 20-07-2010 19:03 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Wie gebruikt er nou nog NT?


 


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 20-07-2010 19:11 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Gewoon Windows 7 dus, dat het op NT gebaseerd is doet er niet toe.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 20-07-2010 19:19 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Dus waarom over iets prehistorisch als NT lullen?



 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-07-2010 19:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

omdat ik die foutmelding krijg

niet ondersteund door NT


kan ik ergens '98 downloaden?


signature


Argh
Usericon van Argh
Posted 20-07-2010 19:29 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Wanneer neem je eens een degelijke computer/internet cursus Hypnos?


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-07-2010 19:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

pfff, ik wil gewoon Carmageddon II spelen,

ik kan nu al mounten, installeren , nu nog spelen

ik heb er zelfs een xtra pc voor staan,
wat moet ik GVD nog allemaal doen


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-07-2010 19:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

evolutie suckt!


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-07-2010 19:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ok, heb ik dat Dosbox, wat meot ik daar nu mee???


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-07-2010 20:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

aaaargh

een vette cd voor wie mij opgestart krijgt!!!


signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-07-2010 20:08 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

In win98 kun je toch gewoon een dosscherm krijgen?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 20-07-2010 20:13 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

WTF, ik krijg Dosbox zelfs onder linux gestart! Hypnos is the noobest of noobs!


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-07-2010 20:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2010 20:08 schreef De Tegenpartij het volgende:
In win98 kun je toch gewoon een dosscherm krijgen?


jaja, maar ik kreeg de exe niet gestart

ondertussen is het gelukt

aan geen geluid


signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-07-2010 20:26 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 20 juli 2010 20:20 schreef Hypnos het volgende:


aan geen geluid


Dat moest je in die tijd zelf instellen, dus een geluidskaart kiezen etc. Staat me tenminste nog bij.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 20-07-2010 21:50 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

Ik had ook dosbox, maar die heb ik er ook weer van af gepleurd, aleen 1 spel pakte hij, de spellen die ik per se wou spelen wilden niet
Ik heb trouwens nog steeds XP..zou daar het probleem liggen

[Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 20-07-2010 21:50]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-07-2010 22:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2010 20:26 schreef De Tegenpartij het volgende:
Dat moest je in die tijd zelf instellen, dus een geluidskaart kiezen etc. Staat me tenminste nog bij.


HOE DOE JE DAT,


signature


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 20-07-2010 22:03 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

Vrouwen

*zucht*


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 20-07-2010 22:05 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

Hypnos is een vrouw?!?


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 20-07-2010 22:05 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

Aan zijn posts te zien wel ja


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-07-2010 22:06 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ja, sjeez, dat weet ik zo ook niet meer. Het was een dosmenu, waar je ook het video gedeelte kon instellen, dus ega, vga enzo.

Je gebruikt dus xp?

Ik vond wel dit:

Part 6: Sound Blaster madness

Getting sound to work properly in games can be one of the most annoying problems in XP. Windows XP tries to emulate DOS sound automatically, using the following settings: A220 I5 D1 T3 P330. If a game (or its setup program) is asking for sound card info, that is what you should enter.

However, I've found that this rarely works. A better solution is to download VDMSound, a Sound Blaster emulator specifically made for Windows XP/2000. (VDMSound will NOT work in Windows 9x or ME!) Download and install the software found on that site. Then when you want to play the game, either create a shortcut using VDMSound as described in the game docs, or, just right click on a game, and choose the option to run it with VDMS. Hopefully, you'll hear sound!

Note that sometimes the only way to get a game working is to turn off sound. It can kinda suck to play a game without sound, but its better than nothing. Often there is a "SETUP.EXE" or "CONFIG.EXE" (or something similar) file that comes with a game that allows you to select your sound options. Use this program to turn sound off and see if that allows you to run the game.


http://www.dosgames.com/xphints.php


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 21-07-2010 19:09 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Hij is dus bezig met Windows 7, maar hij kan de XP-compatibility (sp?) modus misschien gebruiken voor Carmageddon 2


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-07-2010 19:19 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen