IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Wereld Natuurfonds steunt de slachting op zeehondjes Vorige pagina
she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 24-02-2003 22:13 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

sow, ben me toch wel effe aan het bedenken of ik blijf doneren hoor !!!!


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Mrtn
Usericon van Mrtn
Posted 24-02-2003 23:17 by Mrtn Wijzig reactieProfiel van MrtnQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2003 22:13 schreef she_devil het volgende:
sow, ben me toch wel effe aan het bedenken of ik blijf doneren hoor !!!!


"Ik heb diep respect voor het WNF, maar dat 'jullie' voorstellen zeehonden als alternatief voor kabeljauw behoeft wat mij betreft uitleg. Verder wil ik u vragen u niet te veel te laten kennen als het gaat over 'hoe nu verder met' dhr Robert Rengeley. Ik neem aan dat deze persoon onderbouwingen heeft voor zijn reactie, welke voortkomen uit de organisatie en niet alleen uit hemzelf.
Het WNF spreekt zichzelf met deze uitlatingen wat mij betreft dusdanig tegen, dat er iets niet klopt in dit verhaal."


Bill Watterson (Calvin & Hobbes): I hope some historian will confirm that I was the first cartoonist to use the word "booger" in a newspaper comic strip.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-02-2003 0:04 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2003 20:09 schreef Sarjenka het volgende:
Zullen we dan voor het gemak ook maar wat overtollige mensen de kop inslaan??? Er zijn toch genoeg mensen op de wereld (zo'n 6 miljard als ik het goed heb); daar kunnen we er vast wel wat van missen.

Goed dat je het zegt; het is het volgende punt op de agenda van Dhr. Bush.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


campske666
Usericon van campske666
Posted 25-02-2003 10:10 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

k heb wel zin in een gevulde zeehondje met look-saus.

Kapitalism pisses me off


SQT
Usericon van SQT
Posted 25-02-2003 15:42 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Mijn woede hierover is niet te beschrijven. Klootzakken. Ik word steeds gekker van alle toestanden op deze wereld. Deze hypocriete, geldjagende, egoistische, achterbakse, misselijkmakende, walgelijke en illisionaire toestanden. Geld, aanzien en macht. Draait het daar nou om? Is dat nou wat telt? Stomme wereld. Stomme, stomme wereld..


SQT
Usericon van SQT
Posted 25-02-2003 16:07 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

WNF bezorgd om zeehondenjacht 25 februari 2003
Het Wereld Natuur Fonds is geen voorstander van de commerciele zeehondenjacht.

Veel mensen, ook de mensen van het Wereld Natuur Fonds zijn vol afschuw over de beelden van deze jacht, zoals die maandagavond in TROS-RADAR zijn getoond.

Het Wereld Natuur Fonds is blij dat Bont voor Dieren als dierwelzijnsorganisatie aandacht vraagt voor het dierenleed dat in dit gebied wordt veroorzaakt. Daar waar het Wereld Natuur Fonds zich in dit gebied sterk maakt voor beschermde zeereservaten voor de meest bedreigde walvissoorten. Beide organisaties hebben immers het beste voor als het gaat om de bescherming van kwetsbare soorten.

De beschuldiging van Bont voor Dieren dat het Wereld Natuur Fonds de Canadese overheid zou steunen in haar beleid rondom de zeehondenjacht is onterecht. Het Wereld Natuur Fonds heeft de Canadese overheid met nadruk gewezen op het belang van een gezond aantal zeehonden van ruim vijf miljoen in dit gebied. Het Wereld Natuur Fonds houdt dat ook nauwlettend in de gaten. Zolang er sprake is en blijft van zo'n omvangrijk aantal zeehonden in dit gebied, richt het Wereld Natuur Fonds zich in dit gebied op het realiseren van beschermde zeereservaten voor onder andere de meest bedreigde walvissoorten. Waarmee ook de andere planten- en diersoorten die leven in dit gebied, waaronder de zadelrob, uiteindelijk het meest geholpen zijn.



campske666
Usericon van campske666
Posted 25-02-2003 16:22 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

[quote]Op 25 februari 2003 15:42 schreef SQT het volgende:
Geld, aanzien en macht. Draait het daar nou om? Is dat nou wat telt? /[quote]


Tuurlijk is dat alles wat telt. Is er nog iets anders dan ?


infidelis
Usericon van infidelis
Posted 25-02-2003 16:52 by infidelis Wijzig reactieProfiel van infidelisQuote dit berichthttp://www.clanwalnoot.tk

ik heb hier geen woorden voor.. dit is echt erg


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen