IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Mindview Vorige pagina | Volgende pagina
XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 26-05-2003 17:21 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

D'r schijnen trouwens leuke mensen te werken bij de Mindview. Ik ben er benieuwd naar het Within temptation interview.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 26-05-2003 17:38 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Jaja, ik weet dat ik leuk ben


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 26-05-2003 17:43 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 26 februari 2003 14:08 schreef Asherah het volgende:
Ik denk dat true metalheads gewoon puur uit principe over alle metalboekskes moeten zagen, dont worry


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Plop
Usericon van Plop
Posted 04-06-2003 13:33 by Plop Wijzig reactieProfiel van PlopQuote dit bericht

Nog 15 dagen en dan verschijnt Mindview 100.
Die wordt echt mega bangelijk.....


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-06-2003 10:24 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 4 juni 2003 13:33 schreef Plop het volgende:
Nog 15 dagen en dan verschijnt Mindview 100.
Die wordt echt mega bangelijk.....
Peter?



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-06-2003 12:21 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 25 maart 2003 13:47 schreef Sharteel het volgende:
Wegens de crisis in de mzuiekwereld ...


Crisis? What crisis?



Ik vind het trouwens jammer dat de Mindview niet meer verdeeld wordt onder de Plato's; waar ligt ie tegenwoordig in Utrecht?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 08-06-2003 12:25 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik zie hem bijna nergens meer in Nederland. Zwaar kloten is dat.

Offtopic: Waarom gebruiken nieuwelingen de smilie altijd in een context waar hij nergens op slaat?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 12-06-2003 20:54 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Echt geweldig, ik werk in een wat hippere kledingwinkel, maar sinds ik er werk ligt er nu altijd een Mindview op het tafeltje voor de pashokjes! Echt super gewoon, je ziet die mensen kijken van wat is dat nou? (corpse paint) whahaha


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-06-2003 21:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2003 17:38 schreef Asherah het volgende:
Jaja, ik weet dat ik leuk ben
Bij ZM werken er leukere ....


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 12-06-2003 21:20 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 12 juni 2003 20:54 schreef Vintersorg het volgende:
Echt geweldig, ik werk in een wat hippere kledingwinkel, maar sinds ik er werk ligt er nu altijd een Mindview op het tafeltje voor de pashokjes! Echt super gewoon, je ziet die mensen kijken van wat is dat nou? (corpse paint) whahaha

ik weet al wat er zaterdag tussen de telegraven licht op mijn werk


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 12-06-2003 22:38 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 21:00 schreef Jenje het volgende:
Bij ZM werken er leukere ....




Plop
Usericon van Plop
Posted 20-06-2003 15:26 by Plop Wijzig reactieProfiel van PlopQuote dit bericht

Hij is er, Mindview 100, de uitgave waarmee we onze eerste tien jaar afsluiten.<br>
Maar liefst 100 pagina's leesplezier en dat allemaal helemaal gratis. <br>
Meer dan 50 interviews en artikels, meer dan 250 cd-reviews en een superwedstrijd.
Vanaf zaterdag namiddag verkrijgbaar in de vaste Mindview verdeelpunten in Vlaanderen en in de loop van de komende week ook in de Nederlandse verdeelpunten<br><br>
In Mindview 100 vind je interviews met Nicko McBRain, Type O Negative, Sepultura, Brainstorm, Agent Steel, Killer, Convict, Dimension Seven, Ancient Rites, Mindstab, Katatonia, Nasum, Graveworm, Slayer, Battlelore, Death Angel, Royal Hunt, Callenish Circle, Within Temptation, Peter Evrard, Herman Schueremans, Peter van Geel en nog veel veel meer......<br><br>
Alvast veel leesplezier


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 20-06-2003 18:15 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 15:26 schreef Plop het volgende:
Hij is er, Mindview 100, de uitgave waarmee we onze eerste tien jaar afsluiten.<br>
Maar liefst 100 pagina's leesplezier en dat allemaal helemaal gratis. <br>
Meer dan 50 interviews en artikels, meer dan 250 cd-reviews en een superwedstrijd.
Vanaf zaterdag namiddag verkrijgbaar in de vaste Mindview verdeelpunten in Vlaanderen en in de loop van de komende week ook in de Nederlandse verdeelpunten<br><br>
In Mindview 100 vind je interviews met Nicko McBRain, Type O Negative, Sepultura, Brainstorm, Agent Steel, Killer, Convict, Dimension Seven, Ancient Rites, Mindstab, Katatonia, Nasum, Graveworm, Slayer, Battlelore, Death Angel, Royal Hunt, Callenish Circle, Within Temptation, Peter Evrard, Herman Schueremans, Peter van Geel en nog veel veel meer......<br><br>
Alvast veel leesplezier


Peter van Geel de politicus?

Waar kan ik een van deze verdeelpunten vinden? Ik woon in Gelderland.

[Dit bericht is gewijzigd door Aeolus op 20-06-2003 18:26]


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


Plop
Usericon van Plop
Posted 20-06-2003 19:51 by Plop Wijzig reactieProfiel van PlopQuote dit bericht

Ga eens kijken in de dichtsbijzijnde Music Store


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 20-06-2003 20:13 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 19:51 schreef Plop het volgende:
Ga eens kijken in de dichtsbijzijnde Music Store


Zal eens gaan kijken waar ik er een kan vinden.


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


Plop
Usericon van Plop
Posted 20-06-2003 20:26 by Plop Wijzig reactieProfiel van PlopQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 18:15 schreef Aeolus het volgende:
Peter van Geel de politicus?


Neen de organisator van Graspop.... Is bij mijn weten (nog) geen politicus.


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 20-06-2003 22:32 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 20:26 schreef Plop het volgende:
Neen de organisator van Graspop.... Is bij mijn weten (nog) geen politicus.




Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-06-2003 0:46 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 20 juni 2003 15:26 schreef Plop het volgende:
Hij is er, Mindview 100, de uitgave waarmee we onze eerste tien jaar afsluiten.<br>
Maar liefst 100 pagina's leesplezier en dat allemaal helemaal gratis. <br>
Meer dan 50 interviews en artikels, meer dan 250 cd-reviews en een superwedstrijd.
Vanaf zaterdag namiddag verkrijgbaar in de vaste Mindview verdeelpunten in Vlaanderen en in de loop van de komende week ook in de Nederlandse verdeelpunten<br><br>
In Mindview 100 vind je interviews met Nicko McBRain, Type O Negative, Sepultura, Brainstorm, Agent Steel, Killer, Convict, Dimension Seven, Ancient Rites, Mindstab, Katatonia, Nasum, Graveworm, Slayer, Battlelore, Death Angel, Royal Hunt, Callenish Circle, Within Temptation, Peter Evrard, Herman Schueremans, Peter van Geel en nog veel veel meer......<br><br>
Alvast veel leesplezier


Gefeliciteerd !!! Wát een mijlpaal (zeker voor een gratis blad)


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 21-06-2003 0:54 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

hier in veenendaal is zelfs de winkel weg, waar hij zelfs daar al een tijdje niet meer lag.



Oud Vuil.


Lies
Usericon van Lies
Posted 21-06-2003 17:58 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Jee, 'k ben 'm vandaag gaan halen. Mooi werk! Ga mij binnenkort toch 'ns abonneren.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-06-2003 14:30 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 20 juni 2003 15:26 schreef Plop het volgende:
Hij is er, Mindview 100, de uitgave waarmee we onze eerste tien jaar afsluiten.<br>
Maar liefst 100 pagina's leesplezier en dat allemaal helemaal gratis. <br>
Meer dan 50 interviews en artikels, meer dan 250 cd-reviews en een superwedstrijd.
Vanaf zaterdag namiddag verkrijgbaar in de vaste Mindview verdeelpunten in Vlaanderen en in de loop van de komende week ook in de Nederlandse verdeelpunten<br><br>
In Mindview 100 vind je interviews met Nicko McBRain, Type O Negative, Sepultura, Brainstorm, Agent Steel, Killer, Convict, Dimension Seven, Ancient Rites, Mindstab, Katatonia, Nasum, Graveworm, Slayer, Battlelore, Death Angel, Royal Hunt, Callenish Circle, Within Temptation, Peter Evrard, Herman Schueremans, Peter van Geel en nog veel veel meer......<br><br>
Alvast veel leesplezier


Ik heb em eindelijk kunnen vinden ; afgezien van de bemoeilijkte verkrijgbaarheid niets dan lof over Mindview!!!!!!!!

Sharteel/Ann; wat zijn 'slettebotten' en wie/hoe had je gevraagd om te strippen?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-06-2003 14:31]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 29-06-2003 14:34 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Mindview, gefeliciteerd met het 100ste nummer .

Het blad zit weer goed in elkaar. Mooie interviews en goede reviews. Alleen jammer van Ajattara .

De profielen van de Mindview-medewerkers zijn ook erg informatief


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Kristof
metalfan.nl
Usericon van Kristof
Posted 29-06-2003 15:12 by Kristof Wijzig reactieProfiel van KristofQuote dit berichthttp://www.metalfan.nl

geweldig blad


Do androids dream of electric sheep?


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 30-06-2003 14:00 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 29 juni 2003 14:30 schreef Mutilator het volgende:
Ik heb em eindelijk kunnen vinden ; afgezien van de bemoeilijkte verkrijgbaarheid niets dan lof over Mindview!!!!!!!!

Sharteel/Ann; wat zijn 'slettebotten' en wie/hoe had je gevraagd om te strippen?



Mijn slettebotten zien er als volgt uit: hele hoge hakken, spannend leer en daarrond verstrengelde leren veters.. Je moet ze gezien hebben om te kunnen volgen.
En wie ik gevraagd heb om te strippen.. lol Gelukkig was die persoon op dat moment ook zo zat dat hij het niet meer weet.. Dus dat houdenwe lekker voor onszelf..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 30-06-2003 20:21 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

K ben een beetje laat met dit, maar gefeliciteerd met nummer 100 aan alle mV medewerkers hier op ZM (en de rest ook) , héhé, een vette kluif vol met boeiend leesvoer, ga zo door ik vernieuw alvast mijn abonnementje.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen