IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : #zwaremetalen Volgende pagina
Blubber
Usericon van Blubber
Posted 19-08-2001 12:41 by Blubber Wijzig reactieProfiel van BlubberQuote dit bericht

Er is sinds kort een IRC kanaal voor zwaremetalen.com geopend. Dat was al te lezen in deze forum post. Het is er niet echt druk, vandaar deze post. Iedereen kan er op chatten, ook al ben je geen nerd . Het is heel simpel. Ik zal de stappen hier nog een keer neerzetten:


1) Download een chatclient (programma) bijvoorbeeld: mIRC. Installeer het programma...

2) Als je mIRC opstart krijg je en venster te zien met de foto van de maker, deze klik je weg. (klik op het x'je).

3) Vervolgens zie je dit venster. Bij het selectie vakje IRC servers: kies je "Undernet".

4) Uit het vakje eronder kies je: Undernet, EU, NL, Haarlem. Als deze vol is kun je ook Diemen nemen.

5) Vul de gevraagde gegevens in (al dan niet eerlijk ). Je Nickname is de naam die iedereen ziet. Alternative is de nickname die gebruikt moet worden als je eerste keuze al bezet is.

6) Klik op OK. Daarna op de "connect" knop.

7) Je maakt dan verbinding, en krijg een venster te zien (mIRC Channels Folder). Onder "Enter name of channel to join" type je "#zwaremetalen". Ram op [enter].

8) Je kan nu chatten! De mensen met een @ voor hun naam zin channel operators (ops). Zij beheren het kanaal.


Ik hoop dat er nu meer mensen komen. Als je iets niet snapt kun je het natuurlijk hier vragen. Er lopen hier genoeg IRC nerds rond!





[Dit bericht is gewijzigd door Blubber op 19-08-2001 12:43]


Blubber
Usericon van Blubber
Posted 19-08-2001 12:43 by Blubber Wijzig reactieProfiel van BlubberQuote dit bericht

Oja, de users Cyroxic is een zogenaamde Bot. Hij zorgt ervoor dat het kanaal altijd open blijft. Het is gewoon een computer programmatje. Je kan er dus niet mee praten, wel tegen .


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 19-08-2001 12:46 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Toen ik mij gisteren zwaar verveelde heerste er een doodse stilte...


Dead things grow from deep inside...


Blubber
Usericon van Blubber
Posted 19-08-2001 13:34 by Blubber Wijzig reactieProfiel van BlubberQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2001 12:46 schreef SheRa het volgende:
Toen ik mij gisteren zwaar verveelde heerste er een doodse stilte...



Dat komt idd iets te vaak voor . Maar daar moet dus verandering in komen!


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 19-08-2001 13:36 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik kan d'r nu niet op helaas... maar zal vanavond nog eens kijken. En dan zal ik niet meteen weer weg gaan als er niemand is of wat zegt.


Dead things grow from deep inside...


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 19-08-2001 15:01 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

8 uur allemaal?
laten we gewoon iedere dag om 8 uur afspreken!


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 19-08-2001 15:11 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik kom pas om acht uur thuis... dus ik ben d'r wat later.


Dead things grow from deep inside...


AltMazter
Suicide, think about it.... consider it!
Usericon van AltMazter
Posted 19-08-2001 16:20 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

Ben ik er ook om 8 uur.


Forward into the light, forward into infinity!


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 19-08-2001 16:30 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ik zal het binnenkort(morgenavond waarschijn-lijk) ook es proberen!


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 19-08-2001 19:03 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2001 12:41 schreef Blubber het volgende:
Er is sinds kort een IRC kanaal voor zwaremetalen.com geopend. Dat was al te lezen in deze forum post. Het is er niet echt druk, vandaar deze post. Iedereen kan er op chatten, ook al ben je geen nerd . Het is heel simpel. Ik zal de stappen hier nog een keer neerzetten:


1) Download een chatclient (programma) bijvoorbeeld: mIRC. Installeer het programma...

2) Als je mIRC opstart krijg je en venster te zien met de foto van de maker, deze klik je weg. (klik op het x'je).

3) Vervolgens zie je dit venster. Bij het selectie vakje IRC servers: kies je "Undernet".

4) Uit het vakje eronder kies je: Undernet, EU, NL, Haarlem. Als deze vol is kun je ook Diemen nemen.

5) Vul de gevraagde gegevens in (al dan niet eerlijk ). Je Nickname is de naam die iedereen ziet. Alternative is de nickname die gebruikt moet worden als je eerste keuze al bezet is.

6) Klik op OK. Daarna op de "connect" knop.

7) Je maakt dan verbinding, en krijg een venster te zien (mIRC Channels Folder). Onder "Enter name of channel to join" type je "#zwaremetalen". Ram op [enter].

8) Je kan nu chatten! De mensen met een @ voor hun naam zin channel operators (ops). Zij beheren het kanaal.


Ik hoop dat er nu meer mensen komen. Als je iets niet snapt kun je het natuurlijk hier vragen. Er lopen hier genoeg IRC nerds rond!








Da's wel véél te ingewikkeld...!


Elanthia
Usericon van Elanthia
Posted 19-08-2001 19:49 by Elanthia Wijzig reactieProfiel van ElanthiaQuote dit berichthttp://htt

welnee, irc roelt! het is veel beter en sneller dan icq en al die zooi


BlackAngl
You live here often?
Usericon van BlackAngl
Posted 09-09-2001 1:47 by BlackAngl Wijzig reactieProfiel van BlackAnglQuote dit berichthttp://www.blackangel.nl

Zeg, ik zat dus vandaag tijdens een verveelde zaterdag avond te zoeken door de history van deze forum en kwam tot deze topic, maar #zwaremetalen bestaat niet meer op undernet. Misschien naar ander ircserver verhuist? weet iemand hier meer van?


In love with the terror that comes when the moon is full, and the angels have fallen in a world where dreams do come true, and pain is only a choice...


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 09-09-2001 11:13 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Huh Ik heb het gisteren geprobeerd en toen bestond het nog wel. Niet dat er iets te doen was maar dat is een ander verhaal.


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 09-09-2001 18:58 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

Botje gecrashed?


God hates us all ! God hates us all !


AltMazter
Suicide, think about it.... consider it!
Usericon van AltMazter
Posted 12-09-2001 21:58 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

Botje is offline geweest inderdaad... maar als er niemand komt hoeft hij ook niet aanwezig te zijn, imho.


Forward into the light, forward into infinity!


Edder
king from camelot
Usericon van Edder
Posted 04-11-2001 20:53 by Edder Wijzig reactieProfiel van EdderQuote dit berichthttp://www.edder.f2o.org

quote:
Op 19 augustus 2001 19:49 schreef Elanthia het volgende:
welnee, irc roelt! het is veel beter en sneller dan icq en al die zooi

irc heerscht zeer zeker...maar waar blijven jullie allemaal???


Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor!


Avondmist
Damien
Usericon van Avondmist
Posted 04-11-2001 23:35 by Avondmist Wijzig reactieProfiel van AvondmistQuote dit bericht

ik ben er sowieso de hele dag bijna en blubbah ook...


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 16-11-2001 9:55 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

ok, heb mirc ook eens geinstalleerd. Is idd verder geen moeilijke troep of zo, dus... En ik dank de topicstarter voor de duidelijke instructies!


Fire
Usericon van Fire
Posted 16-11-2001 10:47 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

En nu zien we weer hoe makkelijk het is
Dus komt allen!!



Fire
Usericon van Fire
Posted 18-11-2001 16:05 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Het is weer veel te rustig op #zwaremetalen en er zijn wel mensen online, dus komt allen op IRC (undernet) #zwaremetalen



Asherah
Usericon van Asherah
Posted 18-11-2001 16:07 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Jamaar, ik snap het nog steeds niet.


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 18-11-2001 16:11 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

ik maak nog liever een chat kanaal in yahoo mess aan dan dat ik mirc ga gebruiken, haat mirc.


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 18-11-2001 16:14 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

er is nu een zwaremtalen chat bij yahoo
staat onder muziek en dan user rooms
de naam van de chat is zwaremetalen forum

[Dit bericht is gewijzigd door linknl op 18-11-2001 16:14]


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 18-11-2001 20:31 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Nou moeten we niet zoveel verschillende chats gaan maken, dan zitten hier en daar steeds 2 of 3 mensen te chatten.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 18-11-2001 20:33 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2001 16:11 schreef linknl het volgende:
ik maak nog liever een chat kanaal in yahoo mess aan dan dat ik mirc ga gebruiken, haat mirc.
Yahoo zuigt het hardst van allemaal!


Fire
Usericon van Fire
Posted 21-11-2001 19:52 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Het zwaremetalen kanaal in IRC is nog steeds open, zie hierboven hoe je er kan komen



Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen