IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Niet normaal die Large flikkers!!! [afzetterij via mailorder/marktplaats etc.] Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-02-2003 12:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2003 12:28 schreef Demogorgon het volgende:
jah ik weet het. ik bredoel... ik heb gewoon al die mooie sieraden uit de large enzow. en jah alks die shirts en die girlies enzow...
veT mAn weEt Je


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 26-02-2003 12:30 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

quote:
Op 26 februari 2003 12:29 schreef Jenje het volgende:
veT mAn weEt Je
jAh ViNd Ik OoK


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-02-2003 12:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2003 12:30 schreef Demogorgon het volgende:
jAh ViNd Ik OoK
KauWgoMmETjhe ?


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 26-02-2003 12:31 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

OnTOpiC?!!!!!!!



I'm not being rude. You're just insignificant.


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 26-02-2003 12:31 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

quote:
Op 26 februari 2003 12:31 schreef Jenje het volgende:
KauWgoMmETjhe ?
HeB jE BuBbElGuM D@n?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-02-2003 12:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2003 12:31 schreef helmet het volgende:
OnTOpiC?!!!!!!!


Ja mAn ZekEr ok chill WeeT jE


campske666
Usericon van campske666
Posted 26-02-2003 12:52 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Het ergste is dan nog dat dat hitsig wicht dat vroeger die gothic kleedjes showde nu vervangen is door een paar lelijk magere krengen. wat een marketing fout van jewelste .


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-02-2003 13:11 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

nou, vanuit comercieel oogpunt niet

maar das niet underground he


Je moeder.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 26-02-2003 13:28 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Hehehe wat ik wel typisch vind aan die Large catalogus is dat als ik alle metal shirtjes, cds enzo heb doorgekeken, ik nog niet eens op de helft van het blad ben. Daarna komen al die waanzinnige ONZIN dingen als poppen, dure video's, rare posters enzo... hahaha... Ik snap niet wie daar nou ooit iets van besteld...


Zenial


campske666
Usericon van campske666
Posted 26-02-2003 13:30 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2003 13:28 schreef Zenial het volgende:
Hehehe wat ik wel typisch vind aan die Large catalogus is dat als ik alle metal shirtjes, cds enzo heb doorgekeken, ik nog niet eens op de helft van het blad ben. Daarna komen al die waanzinnige ONZIN dingen als poppen, dure video's, rare posters enzo... hahaha... Ik snap niet wie daar nou ooit iets van besteld...


blijkbaar is dat spul toch meer in trek dan een fatsoenlijk metal t-shirt/ poster, want ze zetten het er keer op keer terug in.
t zal wel veel gekocht worden door van die " alternatieve" pubertjes ofzo.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-02-2003 13:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2003 13:30 schreef campske666 het volgende:
blijkbaar is dat spul toch meer in trek dan een fatsoenlijk metal t-shirt/ poster, want ze zetten het er keer op keer terug in.
t zal wel veel gekocht worden door van die " alternatieve" pubertjes ofzo.

HEY
Ik puber al alng niet meer ...


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 26-02-2003 13:31 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Een paar van die mooie zwaarden is toch leuk voor je boven je bed


campske666
Usericon van campske666
Posted 26-02-2003 13:32 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2003 13:31 schreef Jenje het volgende:
HEY
Ik puber al alng niet meer ...


jij koopt dus van die gummy-beer posters en marilyn manson poppetjes nee ik aan


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-02-2003 13:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2003 13:32 schreef campske666 het volgende:
jij koopt dus van die gummy-beer posters en marilyn manson poppetjes nee ik aan

Ikke ???




Neeeee


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 26-02-2003 13:37 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Maar om even terug te komen op de originele post, als je af en toe op eBay kijkt, weet je dat er voor die oude Immortal Picture Discs veeeeel geld wordt betaald! Dus ik stond er wel behoorlijk van te kijken dat ze die nu ook bij de Large verkochten, maar ik was niet verbaasd over de prijs die ze ervoor vroegen. Relatief gezien zijn ze niet eens zo duur...


Zenial


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 26-02-2003 13:37 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2003 13:30 schreef campske666 het volgende:
blijkbaar is dat spul toch meer in trek dan een fatsoenlijk metal t-shirt/ poster, want ze zetten het er keer op keer terug in.
t zal wel veel gekocht worden door van die " alternatieve" pubertjes ofzo.


Juist, verschrikkelijk irritant vind ik het.
'K krijg dat blad een goed 7 a 8 jaar en in het begin stond dat ding gewoon vol met shirts en sweaters, nu zie je de shirts afdeling met ieder blad die je krijgt inkorten.
Nu in de laatste verkochten ze ook electronica.
Ik heb ook al is een mailtje gestuurd toen er weer zo'n "u besteld te weinig" brief bij zat maarja het zal hun een rotzorg zijn.
Als ze maar verkopen.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-02-2003 13:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja duh .. het is een bedrijf, die moeten winst maken anders kunnen ze er mee ophouden!

Face it : metal is geen moneymaker


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 26-02-2003 13:41 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2003 13:38 schreef Jenje het volgende:
Ja duh .. het is een bedrijf, die moeten winst maken anders kunnen ze er mee ophouden!

Face it : metal is geen moneymaker


Nee, ook nooit geweest.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


campske666
Usericon van campske666
Posted 26-02-2003 13:50 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2003 13:41 schreef No Nonsense het volgende:
Nee, ook nooit geweest.


Dat hele underground gedoe kan dan wel best stoer en true zijn, maar ondertussen is het dus wel fucking moeilijk om wat vette posters of shirts vast te krijgen.
Natuurlijk nog liever dat dan dat metal mode zou worden. Ik moet er niet aan denken dat alle " posers" morgen zouden gaan rondlopen met metal shirts, gewoon omdat het mode zou zijn


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 26-02-2003 13:53 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2003 13:50 schreef campske666 het volgende:
Dat hele underground gedoe kan dan wel best stoer en true zijn, maar ondertussen is het dus wel fucking moeilijk om wat vette posters of shirts vast te krijgen.
Natuurlijk nog liever dat dan dat metal mode zou worden. Ik moet er niet aan denken dat alle " posers" morgen zouden gaan rondlopen met metal shirts, gewoon omdat het mode zou zijn


Als je om je heen gekeken had de laatste tijd had je gezien dat (nu)metal al een aardig eind in de mode was, 't was in ieder geval een trend.
En d'r is niks mis met eens een beetje moeite te doen voor artikelen.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Neige
aargh
Usericon van Neige
Posted 26-02-2003 13:54 by Neige Wijzig reactieProfiel van NeigeQuote dit berichthttp://users.pandora.be/chiro_mariakerke

hèhè, ben gerustgesteld nu ik weet waarover het gaat: had eerst gelezen "niet normaal die lange flikkers"...


...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei


campske666
Usericon van campske666
Posted 26-02-2003 13:58 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2003 13:53 schreef No Nonsense het volgende:
Als je om je heen gekeken had de laatste tijd had je gezien dat (nu)metal al een aardig eind in de mode was, 't was in ieder geval een trend.
En d'r is niks mis met eens een beetje moeite te doen voor artikelen.


1. Nu-metal is geen metal, maar bucht
2. Ik doe niet graag moeite, voor niets, ben nogal leeg


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 26-02-2003 15:27 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Large heeft wel toffe aanbiedingen, als je goed zoekt, maar het zou handig zijn als ze die dingen ook voorradig hadden ,... en niet zo talmen als ze je wat moeten terugbetalen (was vroeger anders, maar ja)

m.a.w. Sinds kort probeer ik bestellen bij Large liever te vermijden.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 26-02-2003 15:30 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

het enige in de large wat ik interressant vond was die back in black backpatch, meer niet... maar om daar nu 3, 95 verzendkosten bovenop te gaan betalen...


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Orion
Usericon van Orion
Posted 26-02-2003 15:35 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

probleem van de large is dat ze dingen in dat blad hebben die ze niet eens hebben en ook niet aan te komen


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen