IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Niet normaal die Large flikkers!!! [afzetterij via mailorder/marktplaats etc.] Vorige pagina | Volgende pagina
Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 18-11-2013 22:17 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 18 november 2013 22:16 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ja, dat gaat misschien weer wat te ver. Ik heb hem in ieder geval zelf nog een bericht gestuurd, reactie:

"hallo

bedankt voor de tip."

> Subject: Reactie: MAYHEM Black Metal CD & DVD Collectie.
> Date: Mon, 18 Nov 2013 22:12:44 +0100
>
> Reactie op uw advertentie 'MAYHEM Black Metal CD & DVD Collectie.'
>
> Verkoop van gekopieerd auteursrechtelijk beschermd materiaal mag niet. Zou deze advertentie maar weg halen.



Ook @ Mortis Rex.

Goed bezig AG! En idem voor MR inderdaad. Dan maar hopen dat het er over 2 weken niet in een andere vorm staat, hij zal toch van z'n stapel afval af willen lijkt me.

[Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 18-11-2013 22:17]


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 18-11-2013 22:17 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2013 22:17 schreef Haeresiarch Sr. het volgende:
Goed bezig AG! Dan maar hopen dat het er over 2 weken niet in een andere vorm staat, hij zal toch van z'n stapel afval af willen lijkt me.

Ja, goed punt.


I wish I was a butterfly


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 18-11-2013 22:18 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Tot over twee weken dan maar.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 18-11-2013 22:20 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

Je gaat 'm in de gaten houden?


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 18-11-2013 22:20 by _Thomas_ Wijzig reactieProfiel van _Thomas_Quote dit bericht

Genieten dit !


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 18-11-2013 22:21 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Ik zoek bijna dagelijks platen en bandjes op marktplaats... dus ontsnappen is ook bijna onmogelijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 18-11-2013 22:22]


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 18-11-2013 22:23 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

Goed bezig.


Silence
Usericon van Silence
Posted 18-11-2013 22:40 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2013 22:15 schreef Mortis Rex het volgende:
En weg


Mooi. Op eigen initiatief of er af gegooid? Vraag me af hoeveel meldingen er nodig zijn.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 18-11-2013 22:43 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Over afzetterij gesproken: is er nog niemand gevallen over de belachelijke prijzen die Discorder tegenwoordig hanteert, onder het mom van "ja maar, we moeten het merendeel van wat we aanbieden importeren uit het buitenland"?


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 18-11-2013 22:45 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ja. Disorder was al wel vaker aan de prijs, maar vanaf Discorder is het gewoon helemaal niet meer de moeite waard om in de gaten te houden.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 18-11-2013 22:59]


I wish I was a butterfly


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 18-11-2013 22:48 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com



Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 18-11-2013 22:52 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Dat bedoel ik dus. Heb ook wel eens longsleeves van € 79,- en hoodies van € 89,- in het overzicht zien staan. Dat je bandmerchandise überhaupt voor zo'n prijs aan durft te bieden...


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 18-11-2013 22:57 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 18 november 2013 22:40 schreef Silence het volgende:
Mooi. Op eigen initiatief of er af gegooid? Vraag me af hoeveel meldingen er nodig zijn.

Zelf, denk ik.


blackstar666
Usericon van blackstar666
Posted 19-11-2013 15:57 by blackstar666 Wijzig reactieProfiel van blackstar666Quote dit bericht

quote:
Op 18 november 2013 22:52 schreef Hexegot het volgende:
Dat bedoel ik dus. Heb ook wel eens longsleeves van € 79,- en hoodies van € 89,- in het overzicht zien staan. Dat je bandmerchandise überhaupt voor zo'n prijs aan durft te bieden...


aanbieden is één ding, maar waar ik altijd benieuwd naar ben is of er ook mensen dat dan daadwerkelijk kopen.



Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 19-11-2013 19:48 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 18 november 2013 22:43 schreef Hexegot het volgende:
de belachelijke prijzen die Discorder tegenwoordig hanteert, onder het mom van "ja maar, we moeten het merendeel van wat we aanbieden importeren uit het buitenland"?


Dat is een leugen; hun systeem is gelinked aan dat van groothandelaar Bertus (met als verschil dat discorder, door en door Joods als ze zijn, een bepaald percentage bovenop de prijzen heeft gedaan) en daar halen ze dus ook grotendeels hun spul vandaan. Reguliere platenzaken zijn tegenwoordig dus veel goedkoper dan discorder. Ik hoop dat dat kutbedrijf zsm failliet gaat iig.

Mensen die Lars heten (en actief zijn in metal) zijn sowieso niet te vertrouwen.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 19-11-2013 19:54 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 18 november 2013 22:16 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ja, dat gaat misschien weer wat te ver. Ik heb hem in ieder geval zelf nog een bericht gestuurd, reactie:

"hallo

bedankt voor de tip."

> Subject: Reactie: MAYHEM Black Metal CD & DVD Collectie.
> Date: Mon, 18 Nov 2013 22:12:44 +0100
>
> Reactie op uw advertentie 'MAYHEM Black Metal CD & DVD Collectie.'
>
> Verkoop van gekopieerd auteursrechtelijk beschermd materiaal mag niet. Zou deze advertentie maar weg halen.



Ook @ Mortis Rex.
Nu kan ik niet meer zien om welke releases het precies ging, jammer wel.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-11-2013 19:55 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Hmm, men mag toch vragen wat men wil? Bevalt de prijs niet, koop je het niet daar. Qua cdr's is het discutabel of het doorverkocht mag worden. Wel een gave actie om het op MP te zetten.


Boeiender


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 19-11-2013 19:59 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

GRINDBASHERS - E.P. Bachlaandays Revisited" exclusive handnumbered CD-R


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 19-11-2013 20:01 by _Thomas_ Wijzig reactieProfiel van _Thomas_Quote dit bericht

op marktplaats ? Link.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 19-11-2013 20:12 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2013 19:54 schreef bokkie666 het volgende:
Nu kan ik niet meer zien om welke releases het precies ging, jammer wel.

Ongeveer alles van Mayhem, inclusief bootlegs.

Maar wel dus allemaal CDr of DVDr, dus hoe dan ook illegaal.


I wish I was a butterfly


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 19-11-2013 20:17 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 19 november 2013 20:12 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ongeveer alles van Mayhem, inclusief bootlegs.

Maar wel dus allemaal CDr of DVDr, dus hoe dan ook illegaal.
Ja die bootlegs daar gaat het om, misschien waren er bij die ik nog niet heb. Heb ik ook allemaal illegaal hoor.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 19-11-2013 20:26 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Witte albums zijn toch per definitie ilegaal?



Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-11-2013 23:49 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 19 november 2013 19:59 schreef bokkie666 het volgende:
GRINDBASHERS - E.P. Bachlaandays Revisited" exclusive handnumbered CD-R


Ik zeg: Doen!

En ik wist niet dat er ook bootlegs bij zaten, die zijn sowieso illegaal, dus daar over janken is een beetje sneu.


Boeiender


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 12-12-2013 17:47 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

Ik had ook beter moeten weten. Bestel (en betaal) een paar weken geleden de reissue Storm of the lights bane PD van Dissection via discorder voor 31,99 euro. Krijg ik vandaag een email dat het product niet meer leverbaar is. Maar exact hetzelfde product staat op voorraad voor 50.98 euro. Even een mailtje leert mij dat ze het product niet meer voor de eerdere prijs kunnen leveren. . Nu even wat verkoop voorwaarden(consumentenbond) erheen gestuurd, moet wel lang wachten op antwoord...


wouter023


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 12-12-2013 18:37 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

mede daarom zijn er gelukkig ook genoeg betrouwbare en betaalbare alternatieven, alleen in nederland bijvoorbeeld al...


I am mine own redeemer...!


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen