IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Carnaval!!! Vorige pagina | Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 05-03-2003 19:26 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2003 19:23 schreef Zenial het volgende:
Hehehe oh als ik jou een eikel vind ben ik echt wel zo aardig om je dat even te melden, daarvoor ga ik mijn bek niet houden. Verder had ik de rest van je verhaal wel doorgelezen (ook al probeer ik dat meestal niet te doen om mezelf de irritatie te besparen) en vond ik de zin "En dan maar stoer staan roepen op de straathoek dat ze zoveel zuipen.Stelletje sukkels " ook wel heel erg typisch. Dit doe jij bijna elke keer op ZM als ik helaas weer een post van je onder ogen krijg...

We hebben op dit forum een ONZIN topic en daar gaat het helemaal niet om het stoer zijn.Ik had wel een beetje meer intelligentie verwacht!En wat betreft de quote welke je gebruikt,blijkbaar weet je niet eens waar ik het over heb anders had je niet zo gereageerd.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 05-03-2003 19:26 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 5 maart 2003 19:16 schreef Hub de Gallier het volgende:
Aan Zenial: en bij meerdere topics heb je alleen maar dom afkrakend commentaar en het werd tijd dat iemand dat eens tegen jou zegt.Probeer eens een keer NORMAAL te antwoorden/posten op een topic!

Sja als je een normaal antwoord verdient zal ik dat ook zeker wel geven, maar af en toe wordt de irritatie mij te veel en krijg je dat ook te horen...


Zenial


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 05-03-2003 19:29 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2003 19:26 schreef Zenial het volgende:
Sja als je een normaal antwoord verdient zal ik dat ook zeker wel geven, maar af en toe wordt de irritatie mij te veel en krijg je dat ook te horen...

Behoorlijk zwak als je meteen zo gaat reageren dan op een post.Trouwens,als je toch weet dat ik "irritant" post,dan lees niet wat ik schrijf.Hoef je je ook niet te ergeren!


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


wild cat
Catch me if I fall
Usericon van wild cat
Posted 05-03-2003 19:32 by wild cat Wijzig reactieProfiel van wild catQuote dit bericht

alstublieft vecht uw geschillen toch ergens anders uit..Hier mag toch iedereen ZIJN o-f HAAR eigen mening kwijt niet???


Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 05-03-2003 19:36 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2003 19:32 schreef wild cat het volgende:
alstublieft vecht uw geschillen toch ergens anders uit..Hier mag toch iedereen ZIJN o-f HAAR eigen mening kwijt niet???

Helemaal mee eens

(maar laten we dan ook ALLEMAAL zo volwassen zijn en niet gaan schelden zonder ergens enig idee van te hebben).


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 05-03-2003 19:37 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 5 maart 2003 19:29 schreef Hub de Gallier het volgende:
Behoorlijk zwak als je meteen zo gaat reageren dan op een post.Trouwens,als je toch weet dat ik "irritant" post,dan lees niet wat ik schrijf.Hoef je je ook niet te ergeren!

Ik zal mijn best weer gaan doen! Ben ook erg blij dat het meeste van die zooi tegenwoordig in het tjokkefoll topic staat!


Zenial


Orion
Usericon van Orion
Posted 05-03-2003 19:38 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

gewoon in het noorden gaan woonen ook geen gezeik (dus geen carnaval )


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


wild cat
Catch me if I fall
Usericon van wild cat
Posted 05-03-2003 19:42 by wild cat Wijzig reactieProfiel van wild catQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2003 19:38 schreef Orion het volgende:
gewoon in het noorden gaan woonen ook geen gezeik (dus geen carnaval )
voila had het niet beter kunnen zeggen!!


Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not.


Orion
Usericon van Orion
Posted 05-03-2003 19:43 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht



Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 05-03-2003 19:46 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

quote:
Op 5 maart 2003 19:38 schreef Orion het volgende:
gewoon in het noorden gaan woonen ook geen gezeik (dus geen carnaval )



Woon je tussen tukkers friezen en de rest van die shit..... na...... no thnx !!!! Hadden ze van mij ook allang mogen verbannen hahahahahahaha.............


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 05-03-2003 20:44 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2003 19:05 schreef wild cat het volgende:
Ik lust geen enkel bier maar nu hebben ze me daar in maastricht toch geen 'sjoes' of zoiets leren drinken...enne ikke ben verkocht! Jammie!!!!


Geen enkel bier? Sjoes is donker bier met "normaal" bier in een glas . *vraagt zich af wat het verschil met "half-um" is*


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 05-03-2003 20:45 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Carnaval is dit jaar helemaal aan mij voorbij gegaan, niks van gemerkt behalve een nieuws-item op radio 1 vanochtend.
Lekker rustig dus.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


wild cat
Catch me if I fall
Usericon van wild cat
Posted 05-03-2003 21:32 by wild cat Wijzig reactieProfiel van wild catQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2003 20:44 schreef TNightmare het volgende:
Geen enkel bier? Sjoes is donker bier met "normaal" bier in een glas . *vraagt zich af wat het verschil met "half-um" is*
Ja ik had daar nooit van gehoord joh, in Belgiƫ kennen ze dat niet. Nu heeft mijn 'schoonfamilie' mij dat aangesmeerd omdat ik alleen maar spa aan het drinken was. Zo van 'probeer dat even, is wat zoeter' En ik was verkocht hoor!

[Dit bericht is gewijzigd door wild cat op 05-03-2003 21:33]


Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not.


WXena
Usericon van WXena
Posted 08-03-2003 1:59 by WXena Wijzig reactieProfiel van WXenaQuote dit bericht

Ik heb carnaval in Maastricht gevierd, ik heb daar namelijk 6 jaar gewoond. Helaas maar 1 dagje, maar dat is gewoon heel leuk.
Geweldig wat je daar allemaal op straat ziet lopen!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-03-2003 2:23 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Carnaval...feest van voornamelijk hypocriete debielen

...of gaat men daarna ook een dikke maand vasten zoals het hoort want daar is het 'feest' voor bedoeld.

Maar dat doen ze dan weer niet; hypocriete decadente flapdrollen met hun kermismuziek



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


WXena
Usericon van WXena
Posted 08-03-2003 2:47 by WXena Wijzig reactieProfiel van WXenaQuote dit bericht

and I try not to be too narrow-minded ; )


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 08-03-2003 2:56 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Pure terreur. En vooral om dan aan bier te komen met die pleurisdrukte.


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 08-03-2003 3:15 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

k heb gewoon carnaval gevierd in altstadt in eindhoven, daar werd niks speciaals gedaan voor carnaval mbt muziek, voor de rest was het eigenlijk een gewone zaterdag daaro, alleen was ik met mn maat de enige die NIET verkleed was. Dat viel blijkbaar nogal op

Kvond het eigenlijk zowieso wel meevallen met de "gekte" in eindhoven, maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk....


Follow the freezing moon...


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 08-03-2003 9:07 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Komt omdat Eindhoven niet in Limbourgh ligt.


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 08-03-2003 9:34 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

quote:
Op 8 maart 2003 2:23 schreef Mutilator het volgende:
Carnaval...feest van voornamelijk hypocriete debielen

...of gaat men daarna ook een dikke maand vasten zoals het hoort want daar is het 'feest' voor bedoeld.

Maar dat doen ze dan weer niet; hypocriete decadente flapdrollen met hun kermismuziek




Zielig figuur...........


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 08-03-2003 9:43 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 8 maart 2003 9:34 schreef Triple-Dan het volgende:
Zielig figuur...........


Hij heeft toch gelijk! Het is toch een katholiek feest, waarna gevast wordt! Voor velen is het een dom zuipfestijn met debiele muziek op de achtergrond...sja..pure volksverlakkerij.


Don't blush when I rip you open


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 08-03-2003 10:56 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Man zo zinn zoveel muzieksoorten waar ik een pesthekel aan heb.. als je een hekel hebt aan carnaval reageer hier dan niet........


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 08-03-2003 10:59 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Dit is toch een discussie-forum! Ik word echt moe van die dooddoener 'als je het niet aanstaat reageer dan niet'

Wat wil je dan? 1000 post onder elkaar hoe leuk carnaval is?


Don't blush when I rip you open


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 08-03-2003 11:38 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

tja jullie holanders zullen het wel nooit begrijpen


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 08-03-2003 14:53 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2003 9:43 schreef JaneDoe het volgende:
Hij heeft toch gelijk! Het is toch een katholiek feest, waarna gevast wordt! Voor velen is het een dom zuipfestijn met debiele muziek op de achtergrond...sja..pure volksverlakkerij.


20e/21e eeuw: katholicisme gaat dood, traditie gaat over in volksvermaak.

Vasten . Sommige ouders laten hun kindertjes idd enkele weken snoepjes in een trommeltje bewaren, maar verder dan dat gaat niemand meer.


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen