IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Carnaval!!! Vorige pagina | Volgende pagina
streetfighter
Usericon van streetfighter
Posted 17-02-2004 1:18 by streetfighter Wijzig reactieProfiel van streetfighterQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2004 1:11 schreef helmet het volgende:
We hebben wel een carnagath, is dat wat?

Eh tja, leuk genoeg is hier midden tijdens carnaval altijd Metalfest in Tilburg.. is altijd erg 'leuk' om met een enorme groep metalheads de stad in te duiken op zoek naar eten... dat carnavallend volk weet dan echt niet hoe het moet reageren.


knorrend gat? op zoek naar eten? mijn god wat gebeurd daar(tja,tukkerboer hé?)


life sucks....sometimes


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 17-02-2004 1:19 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

Ach Carnaval..een slecht excuus voor het "normale" volk om zich drie dagen lam te zuipen..zelfs hier in deventer gaan ze carnaval vieren..het is verdorie iets voor onder de grote rivieren en niet hier


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


streetfighter
Usericon van streetfighter
Posted 17-02-2004 1:26 by streetfighter Wijzig reactieProfiel van streetfighterQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2004 1:19 schreef Borgia II het volgende:
Ach Carnaval..een slecht excuus voor het "normale" volk om zich drie dagen lam te zuipen..zelfs hier in deventer gaan ze carnaval vieren..het is verdorie iets voor onder de grote rivieren en niet hier


Nog een goede overstroming en deventer ligt ook onder(in)een grote rivier dus dan begint het gedonder pas goed!


life sucks....sometimes


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 17-02-2004 1:29 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2004 1:26 schreef streetfighter het volgende:
Nog een goede overstroming en deventer ligt ook onder(in)een grote rivier dus dan begint het gedonder pas goed!


Hmm..tijd om voor die tijd maar es over een emigratie na te denken


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Saitanic
Usericon van Saitanic
Posted 17-02-2004 3:28 by Saitanic Wijzig reactieProfiel van SaitanicQuote dit berichthttp://www.audioscrobbler.com/user/Saitanic/

Ik woon hier tegenover een carnavalscafe ....

En m'n slijter hier stukje verderop is veranderd in een carnavalswinkel paar maanden terug

dus carnaval ---->


Immorak
Pendragon
Usericon van Immorak
Posted 17-02-2004 7:49 by Immorak Wijzig reactieProfiel van ImmorakQuote dit bericht

Aarghh ik heb zon hekel aan carnaval hier is alles al omgetovert


Hailzz


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-02-2004 8:59 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Carnaval fucking heerscht!

Goed onderbouwd weet ik...maar het is gewoon altijd lachen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 17-02-2004 9:11 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2004 1:11 schreef helmet het volgende:

Eh tja, leuk genoeg is hier midden tijdens carnaval altijd Metalfest in Tilburg.. is altijd erg 'leuk' om met een enorme groep metalheads de stad in te duiken op zoek naar eten... dat carnavallend volk weet dan echt niet hoe het moet reageren.


Hebben wij vorig jaar inderdaad ook gedaan, wat best de moeite waard was overigens.


Waag eens een dansje!


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 17-02-2004 16:39 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 17 februari 2004 1:19 schreef Borgia II het volgende:
Ach Carnaval..een slecht excuus voor het "normale" volk om zich drie dagen lam te zuipen..zelfs hier in deventer gaan ze carnaval vieren..het is verdorie iets voor onder de grote rivieren en niet hier


Ach ja, verkleed je als debiel en ga 3 dagen zuipen.. Komt bekend voor, hier heet dat weekend..


Een kleine snol zit zo vol.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 17-02-2004 16:40 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

In principe vind ik carnaval wel stoer!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 17-02-2004 16:47 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 17 februari 2004 16:40 schreef Misanthrope het volgende:
In principe vind ik carnaval wel stoer!


Het zal wel komen dat ik zowel Drentsch, Gronings en Friesch(aargh) bloed door mijn aderen heb stromen maar dat hele Carnaval doet me geen ene fuck.... En de gedachte dat er overal van die kutcarnaval muziek is, en van die kutpolonaises.. Nee dank je,Dan nog liever een trouwerij van een vage nicht in een kroeg in Giet'n..


Een kleine snol zit zo vol.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 18-02-2004 18:17 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Gadverdamme...carnaval.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 18-02-2004 19:24 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

She Devil en ik gaan samen als Kiss Carnaval vieren in het limburgse Weert


LAI LAI HEI


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 18-02-2004 19:58 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

Hahaha, ik was van 't weekend in Maastricht, en de carnavalskrakers, fanfares en etalages met kostuums vlogen me al om de oren. M'n vriend ging voor school de schrijver van het carnavalslied van dit jaar voor Maastricht interviewen: een mega-eer, als ik hun mag geloven. Tja, carnaval is voor ons nuchtere Hollanders geloof ik iets te veel van 't goede, maar 'k vind 't wel erg grappig om 't allemaal te zien.

(typefoutje)

[Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 18-02-2004 20:43]


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


' '
Usericon van ' '
Posted 18-02-2004 20:37 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ik heb geen carnaval nodig om me lam te zuipen natuurlijk.


"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 18-02-2004 20:41 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

Tja ach..carnaval is het ultieme bewijs dan Noord brabant en Limburg niet echt bij Nederland horen


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 18-02-2004 20:42 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

pff carnaval nooit de lol er van ingezien. Vooral wanneer je haast hebt om de trein te halen en er nog veel dronkelui (verkleed als kip ) over straat lopen en je proberen tegen te houden. Nou ja zolang ze maar lol hebben ofo


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 18-02-2004 20:44 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2004 20:42 schreef Cadaveria het volgende:
pff carnaval nooit de lol er van ingezien. Vooral wanneer je haast hebt om de trein te halen en er nog veel dronkelui (verkleed als kip ) over straat lopen en je proberen tegen te houden. Nou ja zolang ze maar lol hebben ofo


Ach een paar goede kisten wil ook wel helpen


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 18-02-2004 20:59 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Zondag naar Morbid in Tilburg en dan eh terug naar huis op eh (as)woensdag 's avonds ofzo... CARNAVALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!

[edit]He verdomd ik heb dit topic zelf geopend vorig jaar, verrek...[/edit]

[edit]typo[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 18-02-2004 21:11]


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 18-02-2004 21:00 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2004 20:44 schreef Borgia II het volgende:
Ach een paar goede kisten wil ook wel helpen
Die hebben ze ook zeker wel gehad.hheh


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 18-02-2004 21:09 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2004 20:59 schreef Dargull het volgende:
Zaterdag naar Morbid in Tilburg en dan eh terug naar huis op eh (as)woensdag 's avonds ofzo... CARNAVALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!

[edit]He verdomd ik heb dit topic zelf geopend vorig jaar, verrek...[/edit]


1. Morbid Angel is op zondag
2. Woensdag avond is carnaval al afgelopen


Waag eens een dansje!


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 18-02-2004 21:11 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2004 21:09 schreef Morningrise het volgende:
1. Morbid Angel is op zondag
2. Woensdag avond is carnaval al afgelopen


oeps ik kan niet spellen ik bedoelde zonag, en ja op as-woensdag is het over maar het kost me een dag slapen om terug te kunnen na de carnaval


Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 18-02-2004 21:21 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2004 21:11 schreef Dargull het volgende:
oeps ik kan niet spellen ik bedoelde zonag, en ja op as-woensdag is het over maar het kost me een dag slapen om terug te kunnen na de carnaval


Aah, tuurlijk! Nu ja, veel plezier dan maar he :p Ik ga vrijdag carnaval vieren (kroegentocht???)Ik ben beniewd of het net zo gezellig wordt als vorig jaar (wat leer je toch altijd veel mensen kennen tijdens carnaval ) Zondag metalfest wordt ook gaaf, ik hoop wel op een kleine financiele bijdrage van mijn ouders, want met 3 euro kom je niet ver op metalfest


Waag eens een dansje!


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 18-02-2004 22:27 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik ga maandag t/m woensdag werken, kunnen andere mensen feesten. Mocht ik een andere dag ooit vrij willen hebben, dan kunnen de mensen die komende dagen Carnaval gaan vieren, dan mooi voor mij komen werken .

Wat zijn Carnavalsliedjes met Hollandse teksten trouwens ver-schrik-ke-lijk!
Eerste Carnaval die ik niet in Limburg meemaak. Carnavalsmuziek in Limburgs dialect is acceptabel, maar flikker aub een roteind op met die Hollandse meuk man.

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 18-02-2004 22:27]


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 19-02-2004 0:16 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Ik heb niks met carnaval. Dit jaar wordt er ook verhuisd, dus ik hoef ook niet mee


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen