IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Serieus WebCam Leed Vorige pagina | Volgende pagina
Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 27-02-2003 15:45 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

If the WebCam is not recognised by non-Creative Software e.g. Netmeeting, try the following:

Download and install the latest drivers and software (WebCam Control and WebCam Monitor) for the product
Check if there are any other Video Devices in the system e.g. Scanner, TV-Card, another WebCam or Video-Capture Card and if so, try to disable the other device in Start - Settings - Control Panel - System - Device Manager or in Start - Settings - Control Panel - Multimedia - Devices - Video Capture Devices as a test
Copy the contents of the \TWAIN_32 and \TWAIN folders (if present) to another location (to keep as a backup) and uninstall and reinstall the Creative WebCam driver and software especially if another imaging device (e.g. a scanner) is installed
Start WebCam Control and under Settings set the Camera to WDM mode. Then, close WebCam Control and try again to use the third party software. Alternatively, try the same but set the Camera to VFW Mode


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-02-2003 15:48 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht



Jezus.. wordt weer veel gekloot dus..


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 27-02-2003 15:49 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2003 15:48 schreef Snaack het volgende:


Jezus.. wordt weer veel gekloot dus..


beter dan niets...


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-02-2003 15:51 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2003 15:49 schreef Dunne_Hein het volgende:
beter dan niets...
yup..

computers kunnen soms zo dwarsliggen als je iets wilt doen

heb veel ervaring met SCSI-branders die het niet doen, videokaarten die niet herkend worden, bla bla


1
2
3
4
5
6
7
8
9
10




[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 27-02-2003 15:52]


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 27-02-2003 15:53 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

rustig maar snaackje


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 27-02-2003 15:53 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2003 15:51 schreef Snaack het volgende:
yup..

computers kunnen soms zo dwarsliggen als je iets wilt doen

heb veel ervaring met SCSI-branders die het niet doen, videokaarten die niet herkend worden, bla bla


1
2
3
4
5
6
7
8
9
10





Whahaha, het duurde bij mij meer dan een maand eer mijn scsi controller een beetje werkte

*barst in tranen uit nu ik er weer aan denk*


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-02-2003 15:55 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2003 15:53 schreef Dunne_Hein het volgende:
Whahaha, het duurde bij mij meer dan een maand eer mijn scsi controller een beetje werkte

*barst in tranen uit nu ik er weer aan denk*


Lotgenoot


Aroussa
I'm looking foreward to regretting this..
Usericon van Aroussa
Posted 27-02-2003 15:58 by Aroussa Wijzig reactieProfiel van AroussaQuote dit bericht

heb ik die nieuwe drivers geinstalleerd, doet ie het zelfs in het Creative prog niet meer!!!

ik geef't op

ik installeer vanavond de ouwe orginele drivers wel weer, en dan hoop ik maar dat ie't weer half doet.
En dan kan ik alsnog proberen wat Magere_Hein zei..

I'll keep you posted maar moet nu werken


Just because I don't care doesn't mean I don't understand.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 27-02-2003 16:05 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2003 15:55 schreef Snaack het volgende:
Lotgenoot


jammergenoeg wel




En dat terwijl hij het op een andere computer WEL deed en nog eens met de zelfde drivers ook (van de zelfde diskette)


I can't shoot straight unless I've had a pint!


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 27-02-2003 16:16 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Aroussa, welke Windows heb je?
Als je 95, 98, 2000 of XP hebt, moet je even in de veilige modus opstarten en nakijken of er geen dubbele drivers in het apparaatbeheer staan. verwijder daar de drivers voor je webcam, en probeer, nadat je opnieuw opgestart hebt in het mapje waar de ge-downloade drivers in staan een .inf te vinden.

Deze kan je gebruiken om weer de cam te installeren.


Dit slaat nergens op.


Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 27-02-2003 18:41 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

wat ook soms werkt is om eerst de drivers te installeren en dan pas je usbstekkertje er in te doen...


AgonY
Usericon van AgonY
Posted 27-02-2003 19:04 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

Verkoop hem


Aroussa
I'm looking foreward to regretting this..
Usericon van Aroussa
Posted 27-02-2003 22:06 by Aroussa Wijzig reactieProfiel van AroussaQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2003 16:16 schreef mörke het volgende:
Aroussa, welke Windows heb je?
Als je 95, 98, 2000 of XP hebt, moet je even in de veilige modus opstarten en nakijken of er geen dubbele drivers in het apparaatbeheer staan. verwijder daar de drivers voor je webcam, en probeer, nadat je opnieuw opgestart hebt in het mapje waar de ge-downloade drivers in staan een .inf te vinden.

Deze kan je gebruiken om weer de cam te installeren.

ik zal't proberen
quote:
Op 27 februari 2003 18:41 schreef Dreadfull_Hours het volgende:
wat ook soms werkt is om eerst de drivers te installeren en dan pas je usbstekkertje er in te doen...

maar hij vraagt om't stekkertje tijdens het installeren van de drivers.. ("sluit nu uw webcam aan en klik op OK" oid)


Just because I don't care doesn't mean I don't understand.


Aroussa
I'm looking foreward to regretting this..
Usericon van Aroussa
Posted 27-02-2003 23:03 by Aroussa Wijzig reactieProfiel van AroussaQuote dit bericht

SCHITTEREND

nu werkt ie helemaal niet meer!!!
kheb alle drivers al 10x ge-de-installeerd en weer opnieuw geinstalleerd en nou doet ie het zelfs in dat Creative progje niet meer!!! RAAAAAAAAGHG!! *WOEST*


Just because I don't care doesn't mean I don't understand.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 27-02-2003 23:06 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

[leedvermaak mode] welkom in de wondere wereld van de computer [/leedvermaak mode]


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-02-2003 23:35 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Tip: kijk er even een dag niet naar, dat werkt altijd


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 28-02-2003 2:08 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2003 23:06 schreef Dunne_Hein het volgende:
[leedvermaak mode] welkom in de wondere wereld van de computer [/leedvermaak mode]

HO!HO!HO!Ff...zij werkt met winDOS. Dusch:"welkom in de wondere wereld van winDOS"

*en zou het XtraPain zijn?*


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-02-2003 8:24 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2003 2:08 schreef MBMarduk het volgende:
HO!HO!HO!Ff...zij werkt met winDOS. Dusch:"welkom in de wondere wereld van winDOS"

*en zou het XtraPain zijn?*


Hmpf...

Irritante Linux-gebruiker



mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 28-02-2003 8:47 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

He MBmarduk... Gebruik jij Linux?

Nu ook? Als je ZM bekijkt?

Ziet dat er een beetje uit?


Dit slaat nergens op.


Aroussa
I'm looking foreward to regretting this..
Usericon van Aroussa
Posted 28-02-2003 10:05 by Aroussa Wijzig reactieProfiel van AroussaQuote dit bericht

ik ga vanavond een laatste poging wagen.. als ie dan nog niet werkt dan, dan, dan, dan..
dan ja dan laat ik hem nog even in de kast liggen tot ik een echte pc heb


Just because I don't care doesn't mean I don't understand.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 28-02-2003 10:12 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2003 8:47 schreef mörke het volgende:
He MBmarduk... Gebruik jij Linux?

Nu ook? Als je ZM bekijkt?

Ziet dat er een beetje uit?

Ja.
Ja,
Uhm, in mijn opinie wel.
Je hebt wel andere fonts (elke linux distributie heeft weer andere. Denk aan wel/niet-AA bijvoorbeeld.

//tadaa...





[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 28-02-2003 10:22]


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-02-2003 10:17 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2003 10:05 schreef Aroussa het volgende:
ik ga vanavond een laatste poging wagen.. als ie dan nog niet werkt dan, dan, dan, dan..
dan ja dan laat ik hem nog even in de kast liggen tot ik een echte pc heb


Kan je deze webcam niet omruilen voor een andere (lees goede )

Enne, woon jij in R'dam Noord toevallig? Als je avatar een foto van je hoofd is kom je mij erg bekend voor namelijk..


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 28-02-2003 10:17 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Vet! Ikke benieuwd...


Dit slaat nergens op.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 28-02-2003 10:33 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

nog eentje [213kB]


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 28-02-2003 12:32 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Mooi


Dit slaat nergens op.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen