IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Auteur:
Topic : Forum Functionaliteit Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 18-03-2008 16:27 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Dit leek me de meest geschikte plaats voor mijn vraag. Indien oneens: Waar kan ik hem wel stellen, mods?

Ik heb een vraagje ten aanzien van het bannen van mensen die reageren in het Klachtentopic / Schandpaaltopic of die boze woordjes gebruiken.

Is het toegestaan om een topic te openen met als naam iets als: "Reacties op het klachten en/of schandpaaltopic" om daar over zulke zaken in discussie te gaan of wordt dat ding dan gelijk dichtge..., uuuuuuuuuh, geknikkerd en kan ik me die moeite dus beter besparen?

Ik vind dat eigenlijk niet passen in bijvoorbeeld een phallus-topic of iets dergelijks omdat die doorgaans in "onzin" staan.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 18-03-2008 16:30 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Wacht daarvoor maar op een antwoord van de senior mods.
Ik ben bang dat zo`n topic al snel een lultopic word namelijk..


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 18-03-2008 16:32 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Hmm, dat zou dan weer extra bans opleveren hetgeen uiteraard niet gewenst is.

"Senior Mods"

Als de angst voor nog een lultopic trouwens een argument is kunnen we beter helemaal geen topics meer openen.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 18-03-2008 16:34]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 18-03-2008 16:37 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

De mods die al meer ervaring hebben..Ik kom net om de hoek kijken.

Bans niet, hij wordt simpelweg dichtgeknikkert.
Als jullie nu eens zelf zorgen dat zo`n soort topic bestaansrecht heeft en er dus geen lultopic van maken.
Dan maak je nog een kans.

m.a.w jij geeft je opmerking tegen een b.v Ban..wij beantwoorden die.
anders word het zo`n wellus nietus spelletje.

[Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 18-03-2008 16:39]


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 18-03-2008 17:54 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

gewoon iedereen bannen die op mods zeikt om het zeiken

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 18-03-2008 17:54]


Je moeder.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-03-2008 18:20 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ga's ontopic


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 18-03-2008 18:24 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

"nee jij"


Je moeder.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-03-2008 18:29 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht



Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 20-03-2008 10:41 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

oke er is al t een en ander over gevraagd maar toch..

ik zag net dat er gewoon een bbcode dinges voor youtube en google video is...

is er een kans dat zoiets ingebouwd gaat worden

dmv


kan je dan net als plaatjes ook heel youtube op zm zetten!...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-03-2008 10:50 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Mensen met privileges kunnen dat al.
Zoals ik het inschat hoef je daar dus verder niet om te vragen want die mogelijkheid gaan we toch niet krijgen.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 20-03-2008 10:55]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-03-2008 13:21 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Idd. Voor zover ik weet is er momenteel namelijk niemand die nog actief met de code van ZM bezig is.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-03-2008 13:30 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Bovendien kun je altijd gewoon de video-link plaatsen zodat mensen zelf kunnen kiezen of ze het willen openen of niet. Ervaringen uit het verleden hebben geloof ik al meermalen duidelijk aangetoond dat dit soort mogelijkheden binnen korte tijd meer ellende dan voordeel gaan opleveren. Dus wat deze user betreft: dank je, maar nee bedankt.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 20-03-2008 16:07 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 19 maart 2008 16:54 schreef Jällö het volgende:
Domino in de supermarkt. Eeuwige roem & ontslag voor 2 vakkenvullers.
(klik plaatje)




Deze heb jij dus geplaatst Snaack? Ik vind het wel handig als iedereen dit zo zou kunnen, een stuk overzichtelijker dan een linkje.



Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 20-03-2008 16:27 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2008 16:07 schreef blonde rockgod het volgende:
Deze heb jij dus geplaatst Snaack? Ik vind het wel handig als iedereen dit zo zou kunnen, een stuk overzichtelijker dan een linkje.
Volgens mij heeft jällö dit gewoon zelf er neer geploft. De code geeft eerst de link naar het youtubefilmpje en vervolgens heeft hij in plaats van tekst een plaatje er neer gezet.

Het effect is het zelfde, maar het principe is net wat anders. Hier hebben ze het over de filmpjes rechtstreeks op ZM bekijken, en dit linkt dus gewoon door.



*typfouten zijn voor paupers*

[Dit bericht is gewijzigd door Phantom Lord op 20-03-2008 16:27]


FREEZE


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-03-2008 16:31 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Het is iig handig!



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-03-2008 16:37 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Wat PL zegt klopt, anders was het plaatje+link ook niet overgekomen in de quote van BRG.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 31-03-2008 12:07 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Ik blijf hopen op een ander iccontje voor een topic waar je zelf in hebt gepost. Op andere fora wordt dat ook veelvuldig gebruikt en ik vind dat toch echt verdomde handig! Zo kun je in 1 oogopslag zien aan welke discussies je zelf deelneemt..

Op een ander forum waar ik zit hebben ze ook de map-icoontjes voor een topic staan, en als je zelf in dat topic hebt gepost komt er een dikke stip in die map te staan. Handig!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


R.
Usericon van R.
Posted 31-03-2008 12:42 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2008 13:30 schreef Mark het volgende:
Bovendien kun je altijd gewoon de video-link plaatsen zodat mensen zelf kunnen kiezen of ze het willen openen of niet. Ervaringen uit het verleden hebben geloof ik al meermalen duidelijk aangetoond dat dit soort mogelijkheden binnen korte tijd meer ellende dan voordeel gaan opleveren. Dus wat deze user betreft: dank je, maar nee bedankt.


Het zou anders ook wel mooi zijn als je (bijvoorbeeld) een band topic opent, een stukje tekst plaatst en onderop een directe bbcode naar bijvoorbeeld een videoclip van deze band.

Al het negatieve van deze optie is toch net zo goed toe te passen op foto's plaatsen?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-03-2008 12:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hoe doe je dat precies (in dummietaal)


signature


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 31-03-2008 18:37 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

[ url=www.plaatje.nl/sitewaarfilmpjevanmijnleuteropstaat.html] [ img]www.plaatje.nl/fotovanmijnleuter.jpg[/img][/url]

en dan iets minder spapiets in de tags dus

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 31-03-2008 18:38]


Je moeder.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 06-04-2008 0:10 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Gewoon even nieuwsgierig: waarom klopt de paginanummering van oude topics niet helemaal? dat 26, 51 enzo niet op nieuwe pagina's beginnen?


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 31-08-2008 9:53 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Is het in de search niet mogelijk om de resultaten ook als posts weer te geven of iets dergelijks? Als ik bijvoorbeeld zoek op user om een bepaalde post terug te vinden, dan krijg ik wel een topic terug, maar kan ik dus 40 pagina's doorspitten naar de desbetreffende post.. Misschien makkelijker om de pagina's erbij aan te laten geven, of zoals ik al zei, de search ook de mogelijkheid geven om resultaten als posts weer te geven!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 31-08-2008 15:20 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2008 9:53 schreef Ethereal het volgende:
Is het in de search niet mogelijk om de resultaten ook als posts weer te geven of iets dergelijks? Als ik bijvoorbeeld zoek op user om een bepaalde post terug te vinden, dan krijg ik wel een topic terug, maar kan ik dus 40 pagina's doorspitten naar de desbetreffende post.. Misschien makkelijker om de pagina's erbij aan te laten geven, of zoals ik al zei, de search ook de mogelijkheid geven om resultaten als posts weer te geven!


+1


Heb zelf ook een verzoekje, is het mogelijk dat bepaalde users, ik noem geen namen (lees: MENTAL) alleen in het onzin gedeelte van het forum kunnen spammen? Een ban ik ook goed.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 31-08-2008 15:58 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 31 augustus 2008 15:20 schreef Lionheart het volgende:

Heb zelf ook een verzoekje, is het mogelijk dat bepaalde users, ik noem geen namen (lees: MENTAL) alleen in het onzin gedeelte van het forum kunnen spammen? Een ban ik ook goed.


Nee. Jij ergert je aan Mental; anderen ergeren zich aan jou. Wil je dan ook gebanned/beperkt worden?

Einde discussie.


Bruce Banner


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 31-08-2008 16:00 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Bedoel je het persoonlijk of is het meer algemeen bedoeld?


Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen