IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Auteur:
Topic : Forum Functionaliteit Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 01-07-2013 15:48 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ondanks dat ik net niet de zooi heb opgeruimd vind ik bovenstaande ideeën allemaal goeie plannen!

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 01-07-2013 15:49]


I wish I was a butterfly


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 01-07-2013 16:02 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2013 15:12 schreef Silence het volgende:
Een ideetje dat vast al eerder genoemd is; pas het recht om een topic aan te maken bij minimaal 20/50 posts? Of maximaal 5 topics op een dag te openen? Scheelt een hoop Orlando-uitspattingen.

Bekend idee ja.

Al was het alleen al om van die first post first topic zonder zoekfunctie te gebruiken noobs tegen te gaan.

Ik was ooit user op een forum waar dergelijk gedrag beloond werd met een ban inclusief verwijdering account zodat deze noob zich nog eens opnieuw aan kon melden, de regels lezen en daarna ook zo te handelen.


Andrei
Usericon van Andrei
Posted 04-07-2013 21:19 by Andrei Wijzig reactieProfiel van AndreiQuote dit bericht

Ik wil graag de mods mailen over een ban mijnerzijds welke ik mocht ontvangen wegens het gebruik van een woord in een plaatje, waar nergens staat dat je die hier niet mag gebruiken...

Echter, alle mailadressen van de mods zoals onder andere Zillah (?) en Lainedil (?) zoals ze in de Help staan mag ik niet zien -> Je hebt niet genoeg rechten om emailadressen [sic] te zien.

Help?!


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 04-07-2013 21:22 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Minstens de helft van dat lijstje is geen mod meer. Neemt niet weg dat er iets fout is in de help.

En waarom zou je als je een woord niet zelf mag typen het wel middels een plaatje hier mogen spuien?

Maw, als ik iemand de bloemetjes wil wensen zou het volgens jou als het via een plaatje gebeurt wel mogen?

[Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 04-07-2013 21:23]


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 05-07-2013 0:05 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2013 21:19 schreef Andrei het volgende:
Ik wil graag de mods mailen over een ban mijnerzijds welke ik mocht ontvangen wegens het gebruik van een woord in een plaatje, waar nergens staat dat je die hier niet mag gebruiken...

Echter, alle mailadressen van de mods zoals onder andere Zillah (?) en Lainedil (?) zoals ze in de Help staan mag ik niet zien -> Je hebt niet genoeg rechten om emailadressen [sic] te zien.

Help?!

Als je even een correct mailadres in je profiel zet, zal ik hierover contact met je opnemen. Of je stuurt een mail naar olav @ zwaremetalen.com.


I wish I was a butterfly


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-07-2013 17:01 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2013 16:05 schreef Bright_Eyes het volgende:
Hallo ben ik de enige die door dat klote cookiesscherm niet meer op ZM komt via Firefox? Dit is in ieder geval hoe het er bij mij uitziet en scrollen werkt niet:


(jaja sorry formaat blaat)



Was die cookies toestemmingswet niet sowieso al van de baan?


I wish I was a butterfly


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 13-07-2013 22:59 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik heb dat gedoe alleen op m'n laptop, niet op m'n game pc.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 13-07-2013 23:12 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2013 17:01 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
PRINTSCREEN



BE, je kan wellicht ook je Firefox via de instellingen uitzoomen zodat meer van de pagina in beeld komt. Dan kan je wellicht wel op de knop klikken. Is wellicht een tijdelijke oplossing?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Bright_Eyes
Usericon van Bright_Eyes
Posted 20-07-2013 10:16 by Bright_Eyes Wijzig reactieProfiel van Bright_EyesQuote dit berichthttp://bright--eyes.hyves.nl/

Weet niet of er iets veranderd is, maar heb nu iig geen last meer van cookiemeldingen . Dank.


[/zachteG]


Silence
Usericon van Silence
Posted 07-09-2013 17:23 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2013 15:12 schreef Silence het volgende:
Een ideetje dat vast al eerder genoemd is; pas het recht om een topic aan te maken bij minimaal 20/50 posts? Of maximaal 5 topics op een dag te openen? Scheelt een hoop Orlando-uitspattingen.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 07-09-2013 17:32 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Ik stem voor.


Hérésie
Usericon van Hérésie
Posted 08-09-2013 15:41 by Hérésie Wijzig reactieProfiel van HérésieQuote dit berichthttp://[url=http://www.last.fm/user/Willekeur]Last.fm[/url]

Zou het niet mogelijk zijn je profielinfo zo in te kunnen stellen dat enkel je leeftijd/geboortejaar zichtbaar is, maar niet je hele verjaardag? Er is me op gewezen (dank aan ElitE) dat het d.m.v. voornaam + volledige geboortedatum wel heel gemakkelijk is iemand meteen terug te vinden via Google. Enkel jaartal weergeven zou al een hele hulp zijn.


Willekeur en dictatuur!


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 08-09-2013 15:57 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Of je laat die gegevens gewoon weg.


Hérésie
Usericon van Hérésie
Posted 08-09-2013 16:44 by Hérésie Wijzig reactieProfiel van HérésieQuote dit berichthttp://[url=http://www.last.fm/user/Willekeur]Last.fm[/url]

Die opmerking had ik zien aankomen Ik vind het van anderen eigenlijk ook leuk een idee te hebben hoe oud ze zijn. En mijn voornaam is nu toch al bekend.


Willekeur en dictatuur!


Silence
Usericon van Silence
Posted 08-09-2013 17:00 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Volgens mij kun je het niet weghalen zodra het eenmaal in is gevuld. Althans, het is mij niet gelukt.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-09-2013 17:06 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hérésie
Usericon van Hérésie
Posted 08-09-2013 18:02 by Hérésie Wijzig reactieProfiel van HérésieQuote dit berichthttp://[url=http://www.last.fm/user/Willekeur]Last.fm[/url]

quote:
Op 8 september 2013 17:00 schreef Silence het volgende:
Volgens mij kun je het niet weghalen zodra het eenmaal in is gevuld. Althans, het is mij niet gelukt.


Ik heb het verwijderd, je kan het toch gewoon weghalen bij je profielinfo?

quote:
Op 8 september 2013 17:06 schreef XXL het volgende:
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/429310




Haha, dankje.

[Dit bericht is gewijzigd door Hérésie op 08-09-2013 18:02]


Willekeur en dictatuur!


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 02-10-2013 16:02 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Je hebt te veel smileys in je bericht staan. Er zijn maximaal 20 smileys toegestaan.

WTF Is dit nieuw? Twintig hartjes is echt veel te weinig om uiting te geven aan mijn Witch Mountain liefde. Ik voel mij ernstig beperkt in mijn vrijheid van meningsuiting. Kamervragen!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-10-2013 16:13 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ik denk dat de tijd daar is dat we ons verenigen en met tenten in Paul zijn voortuin logeren!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 02-10-2013 19:49 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Maximaal 20 tenten?


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 10-01-2014 5:48 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

De ZM klok loopt dus schijnbaar 3 minuten achter. Mijn PC geeft nu aan 05:51 bij moment van posten.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 10-01-2014 7:17 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

*test*

Idd, hier was het bij posten 7:20. Maf.

[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 10-01-2014 7:18]


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 10-01-2014 13:59 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Wellicht een idee om het overzicht van een onderdeel en dus ook "Active Topics" wat bij te werken qua lay-out?

Nu is het vooral zoeken naar de topics die je volgt (althans dat heb ik, ik lees niet alle, maar een paar die ik interessant vind), maar het overzicht is een beetje rommelig. De pagina's van een topic staan erachter, geen probleem als de titel kort en bondig is (wellicht ook een aandachtspunt) en het aantal pagina's beperkt. Maar als er, zeg 30 pagina's zijn, dan loopt die hele reeks door tot eronder, komt de leesbaarheid niet ten goed.

Omdat je scherm naar onderen in principe oneindig lang is, lees je hebt genoeg ruimte want scrollen is makkelijk, zou je bijvoorbeeld de pagina's er al onder kunnen zetten. Dan leest het al een stuk prettiger, helemaal als je hier het font van aanpast en/of de kleur. (ook gebeurd bij "deze post is..." als je je post edit, of een moderator zo aardig is dat voor je te doen, leest veel fijner, hulde daarvoor nog.)
Nu kent ZM de functie dat topics na 40 pagina's automatisch op slot gaan, dus erg veel pagina's worden het niet, maar je zou in plaats van bovengenoemde 30 pagina's 1..30 of iets dergelijks kunnen maken, neem even aan dat de meeste users binnen een topic navigeren.
Als men dan toch bezig is zou een knop naar de nieuwste post ook fijn zijn.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 10-01-2014 14:04 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2014 13:59 schreef Nimbus het volgende:
(ook gebeurd bij "deze post is..." als je je post edit, of een moderator zo aardig is dat voor je te doen, leest veel fijner, hulde daarvoor nog.)
Dat is vervelend juist. Het verstoord de harmonie van lijn postingkjes.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 10-01-2014 14:05 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

edit: mijn ipv lijn.

Daarom doe ik het maar zo.

En ik raak nog steeds in de war van de vorige/volgende knop.


Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen