IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Studentenprotest 13 maart Vorige pagina | Volgende pagina
Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 28-02-2003 13:39 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

hoezo lallend?` En wat maakt het nou uit of die gast billy, mark of abbath heet??


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-02-2003 13:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2003 13:39 schreef Bintmeister het volgende:
hoezo lallend?` En wat maakt het nou uit of die gast billy, mark of abbath heet??


Veel .. die studenten worden daar als stelletje onserieuze dronkelingen geportreteerd.

Denk je nou echt dat je dan een goede indruk maakt?


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 28-02-2003 13:48 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

ik zie het niet als onserieuze dronkelappen. Ik zie het gewoon zoals het is. Een zeer grote belangrijke bevolkingsgroep die zeer genaaid wordt. Goh, we hebben een begrotingstekort. Als we nou van die en die groep geld afpakken en 2x zoveel laten betalen, dan komen we een eind de goede richting in. Als ze dat bij ieder andere bevolkingsgroep zouden doen, hoe denk je dat die zouden reageren? Stel ze trekken iedere uitkering in, en heffen 100% belasting op de huur van de woning. Denk je dat de regering dat er zo maar doorheen krijgt. Hier gebeurt in feite hetzelfde.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-02-2003 13:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

True is zo ..

Maar met zo'n massale actie probeer je goodwill te kweken bij degene die het zien, en bij de beleidsmakers.

Wat denk jij dat mensen denken als ze grotendeels dronken malloten zien rondlopen ? "goh kijk die besteden ons belastingcenten goed!" I don't think so ...


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 28-02-2003 13:50 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Ja, maar het excuus dat aangevoerd wordt is dat die studenten blijkbaar geld en tijd zat hebben om er lekker op los te feesten en bakken bier te kopen.

Als jij dus feestend, lallend en met bier in je handen op zo'n protestmanifestatie verschijnt, wat doe je dan met het beeld dat die mensen hebben? Juist versterken.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 28-02-2003 13:58 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

nou, zat waren ze bij lange na niet. Het was meer een biertje for the road zegmaar

En denk ook aan reverse-psychology: door sarcastisch te laten zien dat je 'feestend met bier en al' aan het protesteren bent, kan je juist blijk geven aan het feit dat je daar steeds minder tijd voor hebt.

De plannen mbt de stufi en collegegeld komen trouwens op een lekker moment. Pas geleden is er een onderzoek gedaan naar de bijverdiensten van studenten en scholieren. Daar is uitgekomen, dat studenten structureel meer werken. Zou dat misschein te maken hebben met de steeds meer sijgende kosten? Als studenten in deze situatie al 2 dagen in de week moeten werken om rond te kunnen komen (met even mijzelf als voorbeeld), hoeveel studietijd heb je dan nog over als je geen stufi meer krijgt en het collegegeld wordt verdubbeld?? Bijkomend effect is dat het geldgebrek al een drempel opzich is om te gaan studeren, en dan willen ze nog ens 2 extra hoge drempels daarboven doen. Dat is natuurlijk funest voor het niveau van je kennisstaat, wat resulteerd in een daling van het aantal beschikbare artsen, leraren en noem maar op.


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 28-02-2003 15:41 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2003 10:59 schreef Claw het volgende:
Demonstraties zuigen ... ik heb niks te klagen...


Nee jij niet jij woont lekker thuis (en haalt daar bij ook nog een vet moderator salaris binnen ) nep student

Helaas zit ik dan ook middenin de tetamens dus weet niet of ik er zal zijn


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 28-02-2003 15:42 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2003 13:58 schreef Bintmeister het volgende:
nou, zat waren ze bij lange na niet. Het was meer een biertje for the road zegmaar

En denk ook aan reverse-psychology: door sarcastisch te laten zien dat je 'feestend met bier en al' aan het protesteren bent, kan je juist blijk geven aan het feit dat je daar steeds minder tijd voor hebt.

De plannen mbt de stufi en collegegeld komen trouwens op een lekker moment. Pas geleden is er een onderzoek gedaan naar de bijverdiensten van studenten en scholieren. Daar is uitgekomen, dat studenten structureel meer werken. Zou dat misschein te maken hebben met de steeds meer sijgende kosten? Als studenten in deze situatie al 2 dagen in de week moeten werken om rond te kunnen komen (met even mijzelf als voorbeeld), hoeveel studietijd heb je dan nog over als je geen stufi meer krijgt en het collegegeld wordt verdubbeld?? Bijkomend effect is dat het geldgebrek al een drempel opzich is om te gaan studeren, en dan willen ze nog ens 2 extra hoge drempels daarboven doen. Dat is natuurlijk funest voor het niveau van je kennisstaat, wat resulteerd in een daling van het aantal beschikbare artsen, leraren en noem maar op.


goed gesproken


ryn
God-forsaken?
Usericon van ryn
Posted 28-02-2003 17:22 by ryn Wijzig reactieProfiel van rynQuote dit berichthttp://www.myspace.com/rienus

quote:
Op 28 februari 2003 13:50 schreef helmet het volgende:
Ja, maar het excuus dat aangevoerd wordt is dat die studenten blijkbaar geld en tijd zat hebben om er lekker op los te feesten en bakken bier te kopen.

Als jij dus feestend, lallend en met bier in je handen op zo'n protestmanifestatie verschijnt, wat doe je dan met het beeld dat die mensen hebben? Juist versterken.


whaha, studenten zuipen toch ook gewoon veel bier; en ik wil niet dat mensen een verkeerd beeld van ons krijgen
: dus protesteren met bier


the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 28-02-2003 17:55 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik heb dan ook tentamenweek, en die dag besteed ik liever aan oefententamens.

Sowieso, zoveel studenten bij elkaar dat wordt idd te "gezellig" .


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 28-02-2003 20:30 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Kijk, protesteren is uit ongenoegen, dan behoor je boos te zijn. Ja gaat dan GVD niet ff gezellie staan zuupen met z'n allen.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-02-2003 20:43 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Je denkt toch niet dat ik, als belastingbetaler (heh heh ) graag zie dat mijn geld gaat naar melige 'Schijtvriendjes'?? Dat overtuigt totaal niet.


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 28-02-2003 20:52 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2003 20:30 schreef MBMarduk het volgende:
Kijk, protesteren is uit ongenoegen, dan behoor je boos te zijn. Ja gaat dan GVD niet ff gezellie staan zuupen met z'n allen.



agh, kom op man. Waarom zou je daar nou somber moeten rondlopen. Anders kan je net zo goed al 'kastijdende (?)' daar gaan rondlopen...


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 28-02-2003 20:54 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2003 20:43 schreef Dwaallicht het volgende:
Je denkt toch niet dat ik, als belastingbetaler (heh heh ) graag zie dat mijn geld gaat naar melige 'Schijtvriendjes'?? Dat overtuigt totaal niet.


Wij kunnen zeer serieus zijn hoor, daar verkijk je je op.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 28-02-2003 21:20 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2003 20:30 schreef MBMarduk het volgende:
Kijk, protesteren is uit ongenoegen, dan behoor je boos te zijn. Ja gaat dan GVD niet ff gezellie staan zuupen met z'n allen.



Dit kan je niet vaak genoeg herhalen.

Ik ben ook tegen de verhogingen van t collegegeld e.d. en daarom wilik best meeprotesteren, maar dat biertje drink ik dan wel gewoon achteraf.. met bier in je handen kom je NIET serieus over. punt.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-02-2003 21:28 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2003 20:54 schreef Bintmeister het volgende:
Wij kunnen zeer serieus zijn hoor

Doe dat dan ook!


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 28-02-2003 21:32 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

ja shit, wie is er nou niet serieus.


voor alle niet serieuze mensen.


No meat is sweater


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 01-03-2003 18:53 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

zegt de persoon met de undersig:

"parade of decapitated midgets"



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 03-03-2003 2:01 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2003 21:28 schreef Dwaallicht het volgende:
Doe dat dan ook!


je kan op (bijna) ieder moment een zeer serieuze discussie aangaan met ons hoor, als je wil

[Dit bericht is gewijzigd door Bintmeister op 03-03-2003 2:01]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-03-2003 19:05 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2003 11:05 schreef ghoulliette het volgende:


Binnenkort trouwens: zwemmen in de hofvijver, voor meer info mail me maar dan kun je mee. Er zal helaas geen bier voorradig zijn

iemand de metro vandaag gelezen?

(wat een lekkere bijdehandte smiley)


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 05-03-2003 0:31 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik ben van de partij met de demonstratie.. Ik heb mijn betreffende docent van wie ik die dag les heb al ingelicht en hij geeft me groot gelijk dat ik meedoe.. Tevens is dit voor mij ook de eerste keer in mijn leven dat ik meeloop met een demonstratie.. Om maar even aan te geven hoe het me aangrijpt...



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 12-03-2003 2:10 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

OMHOOG!!!

Wie gaan er donderdag van ZM? (kopij ende plak)

- Judge M.



Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 12-03-2003 2:14 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

Wie gaan er donderdag van ZM? (kopij ende plak)

- Judge M.
- Bint
- Lord Uraneck

als ik het haal tenminste.. Ik kom er net achter dat ik voor vrijdag een presentatie moet voorbereiden, waar ik bijna niks aan heb gedaan (nog geen sheets e.d. )...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-03-2003 8:05 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Ik ga niet, maar wens iedereen die wel gaat heel veel steun toe, en plezier natuurlijk!


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 12-03-2003 10:10 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Veel succes idd!

Hmmz, ik ga zelfs niet leren voor mijn tentamen morgen, maar D&D spelen .


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen