IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Evergrey Vorige pagina | Volgende pagina
Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 15-03-2004 12:09 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Check http://www.evergrey.net/mp3/01_A_Touch_of_Blessing.zip
en
http://www.evergrey.net/mp3/More_Than_Ever.zip

voor soundclips van het aankomende album teh Inner Circle. En dat klinkt weer gaaf


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 26-04-2004 11:17 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

kzit nu naar THE INNER CIRCLE te luisteren!!


I Find That I Am Not There...


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 26-04-2004 12:26 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Officieel komt die pas overmorgen uit... ik kan echt niet wachten


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 26-04-2004 13:28 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

godver, wat een HEEEEERLIJKE CD!!!!!!

defenitely the best EVERGREY album!


I Find That I Am Not There...


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 26-04-2004 13:59 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2004 12:26 schreef Tormented soul het volgende:
Officieel komt die pas overmorgen uit... ik kan echt niet wachten

Ik ook niet.. Nog 2 daagjes!

Aaahhhh

soundclips klinken in ieder geval cool


zo kan ie wel weer


Havermout
Usericon van Havermout
Posted 26-04-2004 14:04 by Havermout Wijzig reactieProfiel van HavermoutQuote dit berichthttp://www.havermout.net

quote:
Op 26 april 2004 12:26 schreef Tormented soul het volgende:
Officieel komt die pas overmorgen uit... ik kan echt niet wachten


Officieel komt ie vandaag uit, in ieder geval in Europa. America is morgen aan de beurt

Nou heb ik inmiddels wel vernomen dat diverse verkoopkanalen melden dat ie pas de 28e uitkomt, maar dat zou een distributieprobleempje kunnen zijn, er zijn nl. al landen waar ie al een paar dagen in de winkel ligt.

...en ja, het is een geweldig album !


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 26-04-2004 14:43 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Had net Recreation Day weer eens opgezet... damn wat blijft dat een schitterend album. Als hun nieuwe ook maar HALF zo goed is...


Trouwens hebben jullie ook de limited editie met daarop Trilogy Of The Damned? Wederom kippenvel x4. Dat nummer laat echt zien waar Tom englund staat tussen de wereldzangers


Aerpel
Fear no Beer
Usericon van Aerpel
Posted 26-04-2004 16:51 by Aerpel Wijzig reactieProfiel van AerpelQuote dit bericht

The inner circle is echt goed.

De 3 acoustische bonus nummers zijn ook een leuk extratje.


Half zat is ook maar weg gegooid geld.


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 26-04-2004 16:58 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2004 14:43 schreef Tormented soul het volgende:Trouwens hebben jullie ook de limited editie met daarop Trilogy Of The Damned? Wederom kippenvel x4. Dat nummer laat echt zien waar Tom englund staat tussen de wereldzangers


Dat is inderdaad een erg mooi nummer.

Zou de Free record shop Evergrey hebben?
Anders duurt het waarschijnlijk nog wel een paar dagen voor ik 'm heb.. De betere cd winkels liggen niet echt naast de deur


zo kan ie wel weer


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 26-04-2004 17:11 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht



Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 26-04-2004 17:32 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

Hmmm ben erg benieuwd Recreation Day kon me al erg bekoren


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 26-04-2004 18:35 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2004 17:11 schreef Tormented soul het volgende:
www.plato.nl

Dat snap ik Maar langs de winkel is dan wel een stuk sneller. Als ze 'm in de buurt niet hebben bestel ik 'm wel.


zo kan ie wel weer


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 27-04-2004 15:58 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

Ik heb 'm

Wat een meesterlijke CD
Ik vind 'm op dit moment beter dan Recreation Day dus dat zegt wat.


zo kan ie wel weer


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 27-04-2004 16:16 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2004 15:58 schreef Babylon het volgende:
Ik heb 'm

Wat een meesterlijke CD
Ik vind 'm op dit moment beter dan Recreation Day dus dat zegt wat.


dat vind ik nou ook! heerlijk melodieus!!!!

NP: The Ambassador


I Find That I Am Not There...


Havermout
Usericon van Havermout
Posted 27-04-2004 17:44 by Havermout Wijzig reactieProfiel van HavermoutQuote dit berichthttp://www.havermout.net

quote:
Op 27 april 2004 15:58 schreef Babylon het volgende:
Ik heb 'm

Wat een meesterlijke CD
Ik vind 'm op dit moment beter dan Recreation Day dus dat zegt wat.


En dan te bedenken dat ie volgens velen, inclusief de band zelf, een 'groei-album' is

dus dat belooft nog wat! veel plezier!


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 27-04-2004 17:53 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Jongens maak me niet jaloers zeg.. de lokale platenzaak krijgt 'm donderdag pas

Hoe ik 'ie trouwens verpakt? RD was een hele ooie booklet digi

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 27-04-2004 17:53]


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 27-04-2004 19:08 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2004 17:44 schreef Havermout het volgende:
En dan te bedenken dat ie volgens velen, inclusief de band zelf, een 'groei-album' is

dus dat belooft nog wat! veel plezier!


Ja inderdaad. Zulke muziek wordt na elke luisterbeurt beter En bedankt

@TS: Het artwork in het boekje is niet erg bijzonder. (welk artwork?) Er zit nog wel een of andere foto van een bebloed boek achter de CD zelf zeg maar. De CD zelf ziet eruit als BWP van Opeth. Wit met zilveren letters. Ook niet erg bijzonder dus. Maar zie het van de positieve kant. Het vormt je niet gelijk een beeld bij de muziek. Net als The Wall van Pink Floyd. Niet dat ik verwacht dat het zo'n super CD voor me wordt als The Wall maar toch

Het simpele qua artwork van The Inner Circle heeft wel wat vind ik.

Edit: Ik heb overigens helaas niet de limited edition. Misschien is daar nog wat meer artwork, maar dat denk ik niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 27-04-2004 19:11]


zo kan ie wel weer


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 27-04-2004 19:26 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2004 19:08 schreef Babylon het volgende:
Ja inderdaad. Zulke muziek wordt na elke luisterbeurt beter En bedankt

@TS: Het artwork in het boekje is niet erg bijzonder. (welk artwork?) Er zit nog wel een of andere foto van een bebloed boek achter de CD zelf zeg maar. De CD zelf ziet eruit als BWP van Opeth. Wit met zilveren letters. Ook niet erg bijzonder dus. Maar zie het van de positieve kant. Het vormt je niet gelijk een beeld bij de muziek. Net als The Wall van Pink Floyd. Niet dat ik verwacht dat het zo'n super CD voor me wordt als The Wall maar toch

Het simpele qua artwork van The Inner Circle heeft wel wat vind ik.

Edit: Ik heb overigens helaas niet de limited edition. Misschien is daar nog wat meer artwork, maar dat denk ik niet.


geen art van Mattias Lorén dus? De art van hem voor Recreation Day is zoo mooi, zitten echt hele mooie kunstwerken tussen


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 27-04-2004 19:29 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

Het is wel van hem, maar specialer dan de voorkant wordt het niet.

Maar dat dat niet uitmaakt ontdek je wel al hoor je de cd Ik leef met je mee dat je door deze hel moet

Het is trouwens Mattias Norén.. Kom ik ook net pas achter maar goed.


zo kan ie wel weer


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 27-04-2004 19:33 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ach idd je ehbt gelijk. maar ik vind dat de artwork Recreation Day een boost geeft. het is een lust voor oor EN oog. Muziek sluit naadloos aan op de kunstwerken. Toch maar eens sparen en wat laten overvliegen van die gast :S


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 27-04-2004 19:35 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

Ik ga gewoon net zo lang PhotoShoppen tot ik het zelf beter kan


zo kan ie wel weer


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 27-04-2004 19:37 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2004 19:35 schreef Babylon het volgende:
Ik ga gewoon net zo lang PhotoShoppen tot ik het zelf beter kan


tot over 40 jaar dan ofzow


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 27-04-2004 21:12 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Ik ben benieuwd naar The Inner Circle! Ik ga um zsm luisteren en dan denk ik ook maar meteen aanschaffen! Ik zit nu weer eens naar Recreation Day te luisteren... Toch vind ik tot nu toe Solitude... nog altijd het mooiste album, maar ja... Over smaak (vul zelf maar in...)


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 28-04-2004 14:20 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

YES! Eindelijk de limited Edition van The Iner Circle binnen. Na één lusiterbeurt was ik van mening dat hij niet zo goed is als Recreation Day maar ik merk wel dat het een groeiplaat is . En het laatste nummer "When The Walls Come Down" is het beste nummer wat ik heb gehoort sinds Violence van Anathema een dik half jaar terug. Dat nummer maakt het al een aanschaf waard!


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 28-04-2004 14:38 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2004 14:20 schreef Tormented soul het volgende:
YES! Eindelijk de limited Edition van The Iner Circle binnen. Na één lusiterbeurt was ik van mening dat hij niet zo goed is als Recreation Day maar ik merk wel dat het een groeiplaat is . En het laatste nummer "When The Walls Come Down" is het beste nummer wat ik heb gehoort sinds Violence van Anathema een dik half jaar terug. Dat nummer maakt het al een aanschaf waard!


zeg als jij nou eerst eens 6 keer naar die plaat gaat luisteren en dan je mening gaat posten.....

deze opinie heb ik namelijk al 1000 keer van je gelezen. volgende week post je dat je deze schijf helemaal geweldig vind namelijk......


I Find That I Am Not There...


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen