IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Evergrey Vorige pagina | Volgende pagina
Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 28-04-2004 14:43 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2004 14:38 schreef rvanderholst het volgende:

deze opinie heb ik namelijk al 1000 keer van je gelezen. volgende week post je dat je deze schijf helemaal geweldig vind namelijk......


Dat is zeker waar, gebeurt vaak bij doom- en progerssive metal cd's . Muziek waarbij je pas na vele luisterbeurten de ware essentie ontrafeld. Laatst nog bij de laatste Vintersorg en eigelijk alles wat ik heb van Pain Of Salvation. maar ik wil godverdomme mee kunnen praten já .

BTW maak jij de recentie voor TIC op ZM?


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 28-04-2004 14:44 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

*edit* wat is er mis met het geven van een eerste indruk *


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 01-05-2004 9:56 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

*lalala hij heerscht *


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 01-05-2004 13:33 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Goh.


Jullie zijn allemaal negers!


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 02-05-2004 14:57 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

even miereneuken

de cover is jatwerk


vergelijk het eens metdeze:



allebei een oog met daarin handen die elkaar vast houden


[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 02-05-2004 14:59]


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 02-05-2004 15:09 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2004 14:57 schreef Tormented soul het volgende:
even miereneuken
de cover is jatwerk


allebei een oog met daarin handen die elkaar vast houden



Ik zie geen handen die elkaar vasthouden, of is de afbeelding niet scherp genoeg?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 02-05-2004 15:33 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

kijk eens goed in de rechterooghoek.

Kan zijn dat de afbeelding te licht is, ik zie het net op deze monitor (die standaard veel donkerder staat dan normaal)

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 02-05-2004 15:34]


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 02-05-2004 15:35 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

misschien zie je het zo beter:



filosofem
Usericon van filosofem
Posted 02-05-2004 19:11 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Nee.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 02-05-2004 19:14 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht




Nee ik ook niet...

Lekkere paddo's Tormented Soul?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 02-05-2004 19:33 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

en nu:





Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 02-05-2004 19:37 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Hmmm...zijn dat handen?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 02-05-2004 19:38 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

handen in bidhouding


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 02-05-2004 19:39 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Naast homeaux ook nog Gristenen dus ....

Tssss....

Altijd al vermoed.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 02-05-2004 19:39 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ah, kan zijn...maar dan is het iig geen rip-off...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 02-05-2004 20:22 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

Dat zijn geen handen! Dat zijn harken!



zo kan ie wel weer


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 02-05-2004 20:23 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht



Mini-hark!


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 02-05-2004 21:02 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2004 20:22 schreef Babylon het volgende:
Dat zijn geen handen! Dat zijn harken!




"Dit zijn handen *mep*"

Oftwel Hans Teeuwen


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 13-06-2004 4:08 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

*schop*


Bruce Banner


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 13-06-2004 12:48 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Hmm raar dat dit topic niet te vinden was toen ik op Evergrey zocht
Maar goed, die nieuwe CD heerscht dus enorm. Ik vond het al best een goede band, maar dat album is nog veel beter dan het werk wat ik al kende. Ik hoorde het eerste nummer nummer 'A Touch of Blessing' en was meteen helemaal verkocht. Heb ik niet vaak eigenlijk...
Vergeug me er nu al op om ze op Graspop weer 'ns live te zien


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 13-06-2004 17:17 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik heb net In Search Of Truth, Recreation Day en The Inner Circle achter elkaar gedraait en in weggedroomd. Damn wat goed

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 13-06-2004 17:18]


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 21-06-2004 20:12 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Evergrey is mijn headliner van Graspop (ontdanks de shitload aan gave bands) maar ik wil dez eband al behoorlijk lang live zien. Vorig jaar viel hun optreden op Progpower samen met de Damnation tour van Opeth dus die heb ik gemist. Ook kon ik niet bij hun Headliner show in de Biebob zijn. Dit wordt dus mijn eerste keer, wat kan ik verwachten? Zijn ze live net zo emotioneel als op cd? En vooral, want zijn nu populaire livenummers van ze? Ik hoop namelijk op enkele ballads (oa. Differend Words ) maar ik neem aan dat ze zoiets niet op een festival spelen.


Havermout
Usericon van Havermout
Posted 22-06-2004 19:26 by Havermout Wijzig reactieProfiel van HavermoutQuote dit berichthttp://www.havermout.net

quote:
Op 21 juni 2004 20:12 schreef Tormented soul het volgende:
Evergrey is mijn headliner van Graspop (ontdanks de shitload aan gave bands) maar ik wil dez eband al behoorlijk lang live zien. Vorig jaar viel hun optreden op Progpower samen met de Damnation tour van Opeth dus die heb ik gemist. Ook kon ik niet bij hun Headliner show in de Biebob zijn. Dit wordt dus mijn eerste keer, wat kan ik verwachten? Zijn ze live net zo emotioneel als op cd? En vooral, want zijn nu populaire livenummers van ze? Ik hoop namelijk op enkele ballads (oa. Differend Words ) maar ik neem aan dat ze zoiets niet op een festival spelen.


Ik heb geen idee wat je kunt verwachten aangezien ik ze nog nimmer op een soortgelijk festival als Graspop heb mogen aanschouwen. Gelukkig heb ik ze al vele malen live mogen meemaken in zalen inclusief de eerste keer in '99 toen ik halverweg ben weggelopen omdat het geluid zo slecht was en ik ze ook nog helemaal niet kende. Dit is inmiddels helemaal goed gekomen en is het een van mijn favoriete bands.

Ik heb ze al zeer regelmatig mogen zien als voorprogramma in een tour en over het algemeen is het geluid dan (zoals bijna altijd bij een voorprogramma) slecht tot zeer slecht. Een band als Evergrey vraagt gewoon om een goed geluid. Een van de betere optredens was vorig jaar September in de Biebob, spijtig dus dat je die hebt moeten missen. Voor mij was het beste optreden tocht wel hun show een week eerder op ProgPower in Amerika.

Met name de zang van Tom is bijzonder emotioneel te noemen, zijn zangkwaliteiten zijn niet alleen bij elke CD beter geworden, maar zeker ook live. Ballads worden over het algemeen niet gespeeld, zeker niet als je maar een half uur tot drie kwartier krijgt in een voorprogramma. De nummers waaruit ze kunnen kiezen wordt inmiddels groter, vorig jaar hebben ze in ieder geval bij bijna elk optreden I'm Sorry en The Trilogy of The Damned gespeeld. Deze laatste overigens alleen wanneer ze headliner waren en zo'n anderhalf uur optraden.

Veel plezier!


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 18-10-2004 10:49 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

28/11 Biebob Vosselaar
1/12 Bosuil Weert



Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 18-10-2004 15:21 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Hmmm, Weert is op zich wel de moeite waard om heen te gaan... Ik heb het laatste album nog steeds niet.... Na verschillende luisterbeurten bij een vriend ben er nog niet uit of ik um nou gaaf vind of niet...


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen