IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Evergrey Vorige pagina | Volgende pagina
Mliez
Usericon van Mliez
Posted 25-05-2006 14:39 by Mliez Wijzig reactieProfiel van MliezQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mliez

Ik vind MMA ook erg tegenvallen. The Inner Circle is echt een vet album, zeer jammer dat ze niet op het goede pad zijn gebleven.


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 25-05-2006 15:07 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2006 10:09 schreef Marjolijn het volgende:
Ben ik het niet mee eens, ik vind hem best kut eigenlijk. De beste is in mijn ogen Recreation Day, en daar tipt dit voor geen meter aan. De cd klinkt overigens wel lekker hoor, maar dat ik hem goed vind? Nou nee...



Tja, ieder zijn smaak. Ik vond ze nou net wat te zeurderig worden op The Inner Circle... MMA is een stuk 'commercieler' en lekker catchy. Ik moet bij een aantal rifjes op MMA toch denken aan Solitude... Ik vind het een heerlijke plaat!

Edit: Gaan er gvd even geen puntjes op de e bij commercieel!!!

[Dit bericht is gewijzigd door DecomposingBitch op 25-05-2006 15:08]


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


Blizzard Beast
Marche Funèbre
Usericon van Blizzard Beast
Posted 27-05-2006 14:00 by Blizzard Beast Wijzig reactieProfiel van Blizzard BeastQuote dit berichthttp://www.myspace.com/marchefunebretheband

MMA is gewoonweg anders. alhoewel het wat wennen is, vind ik hem wel goed. Eén van de bands die ik absoluut op GMM gaan zien.



Mliez
Usericon van Mliez
Posted 27-05-2006 17:42 by Mliez Wijzig reactieProfiel van MliezQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mliez

Ik kijk er ook erg naar uit om Evergrey op graspop te zien


Mliez
Usericon van Mliez
Posted 29-05-2006 12:13 by Mliez Wijzig reactieProfiel van MliezQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mliez

Ben ik nou zo raar of is When the walls go down van het album The Inner Circle echt een fantastisch mooi nummer? Ik kan het achterelkaar luisteren en nog verveelt het me niet


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 29-05-2006 12:19 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Jep op GMM word het genieten geblazen


Ik heb nu alleen die live cd op m'n computer staan, best goed.


I am the 1%.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 29-05-2006 12:29 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2006 12:13 schreef Mliez het volgende:
Ben ik nou zo raar of is When the walls go down van het album The Inner Circle echt een fantastisch mooi nummer? Ik kan het achterelkaar luisteren en nog verveelt het me niet


stond wel in mn laatste top 10 van nummers die ik op MF neerzette. fantastisch!


Mliez
Usericon van Mliez
Posted 29-05-2006 12:37 by Mliez Wijzig reactieProfiel van MliezQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mliez

Dat nummer doet gewoon iets met me, het is heel dramatisch en dat vind ik echt heerlijk. Het stuk na "we have sinned" is ook echt geniaal


femke
Usericon van femke
Posted 01-06-2006 14:52 by femke Wijzig reactieProfiel van femkeQuote dit berichthttp://www.femkehansen.nl

Ja, Evergrey rocks. Komen ze binnekort toevallig nog es naar Nederland?

[Dit bericht is gewijzigd door femke op 01-06-2006 14:52]



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-10-2006 15:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

klinken alle albums zoals in search of truth?


signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 27-10-2006 15:05 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Nee, ik vind persoonlijk dat het enige echt goede album.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-10-2006 15:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ok, dan weet ik genoeg



signature


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 27-10-2006 16:57 by Pem Wijzig reactieProfiel van PemQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2006 15:05 schreef spectre het volgende:
Nee, ik vind persoonlijk dat het enige echt goede album.


Is ook mijn persoonlijke favoriet Wat vind je minder aan de andere albums, als ik vragen mag?

Het is toch wel iedere keer herkenbaar Evergrey hoewel de albums verschillend klinken. Het weet mij echter steeds minder te boeien, zeker in vergelijking met "In Search of Truth" dus. Minder 'pakkend' ofzo, andersoortige dynamiek, ik weet het ook niet precies te benoemen. De andere cd's blijven bij mij persoonlijk minder hangen in ieder geval.

Desondanks vind ik Evergrey evengoed een fijne band hoor


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


spectre
Usericon van spectre
Posted 27-10-2006 17:04 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Tja, wat ik er anders aan vind. Ik vind In search.. gewoon betere nummers bevatten, beter concept en het album heeft een sfeer die op werk daarna een beetje wegbleef. Nu moet ik wel zeggen dat ik werk voor In search.. niet erg goed ken, een paar keer gehoord maar daar bleef het bij voor mij.

Hoe krijg je zo snel je naam verandert trouwens? Ik zeur er al een hele tijd om en krijg het niet spits


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 27-10-2006 17:12 by Pem Wijzig reactieProfiel van PemQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2006 17:04 schreef spectre het volgende:
Tja, wat ik er anders aan vind. Ik vind In search.. gewoon betere nummers bevatten, beter concept en het album heeft een sfeer die op werk daarna een beetje wegbleef. Nu moet ik wel zeggen dat ik werk voor In search.. niet erg goed ken, een paar keer gehoord maar daar bleef het bij voor mij.


Ja, ik snap wel wat je bedoelt. De sfeer vind ik inderdaad op "In Search.." ook ijzersterk en heb ik daarna niet meer teruggehoord. [maar da's subjectief toch, of niet?] En ik vind het album als geheel sterker, elk nummer op zich is weer een juweeltje.. In mijn oortjes dan

quote:

Hoe krijg je zo snel je naam verandert trouwens? Ik zeur er al een hele tijd om en krijg het niet spits


Ja, ik ook niet dus heb ik een nieuw account aangemaakt helaasch... [post nog wel met mijn oude account in het Onzin forum trouwens.. hehe]


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


spectre
Usericon van spectre
Posted 27-10-2006 19:08 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2006 17:12 schreef Pem het volgende:
Ja, ik snap wel wat je bedoelt. De sfeer vind ik inderdaad op "In Search.." ook ijzersterk en heb ik daarna niet meer teruggehoord. [maar da's subjectief toch, of niet?] En ik vind het album als geheel sterker, elk nummer op zich is weer een juweeltje.. In mijn oortjes dan


Ja precies, het album zit beter in elkaar, meer verweven. En nu ben ik sowieso een albummens dus ik hou daar erg van. En de nummers zijn gewoonweg beter. De plaat erna deed en doet me niets, nergens kippevel.

quote:
Ja, ik ook niet dus heb ik een nieuw account aangemaakt helaasch... [post nog wel met mijn oude account in het Onzin forum trouwens.. hehe]
Aha, op die fiets


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Monstroaxe
Usericon van Monstroaxe
Posted 01-10-2007 22:38 by Monstroaxe Wijzig reactieProfiel van MonstroaxeQuote dit berichthttp://www.muzikantenweb.nl

band is weer levend...komt in het nieuwe jaar weer naar Nl en is druk aan het werk in de studio.
Ondertussen heeft ex-bassist ENGEL opgericht en net in het voorprogramma van Dimmu gespeeld. k ben al lang blij dat de band niet helemaal dood is, dacht t bijna wel haha


"Every day is the beginning of a Recreation Day"


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 31-03-2008 17:43 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Op de myspace van Evergrey zijn al allemaal previews en studio-reports te bekijken en beluisteren voor het nieuwe album "Torn" wat dit jaar uit gaat komen. Moet wel even kwijt dat het materiaal wel heel erg lekker klinkt! Weer een stuk dynamischer dan Monday Morning Apocalypse. Topper in the making...

http://www.myspace.com/officialevergrey


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 31-03-2008 18:19 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Ik vind MMA echt met stip hun beste album. Dat gezegd hebbende vind ik de preview van t nieuwe materiaal ook errug lekker klinken!


When your people matter, menstrual health matters


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 20-08-2008 8:31 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Torn klinkt echt erg goed!

Een heerlijke plaat, zeer strakke riffs en zeer melodisch. Echt een topper!


I Find That I Am Not There...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 21-08-2008 17:09 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Helemaal mee eens, heerlijke plaat!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 12-10-2008 15:24 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Zeer goede plaat inderdaad. Gelukkig is de lijn van MMA niet doorgetrokken en komt de band weer wat complexer voor de dag. Erg vette riffs ook!


Gooretti
Usericon van Gooretti
Posted 19-08-2010 12:06 by Gooretti Wijzig reactieProfiel van GoorettiQuote dit bericht

welke Evergrey plaat is het meest catchy?


in the name of the Rose


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 13-03-2011 20:01 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Na zo'n 3 jaar is Evergrey dan terug met Glorious collision. Ik had deze band al links laten liggen na In search of the truth maar met Glorious collision hebben ze mijn volledige aandacht terug.

Ik durf zelfs te zeggen dat ik dit hun beste album vind. Alle herkenbare Evergrey kenmerken zijn overeind gebleven en de mindere dingen zijn gladgestreken. Het vette gitaarwerk, de donkere/melancholieke sfeer en de markante zang zijn nog steeds aanwezig. Ik vond het zelf altijd jammer dat Evergrey nooit echt super herkenbare nummers schreef. Vooral de zang was niet altijd even sterk. Maar op Glorious burden is dat helemaal in kannen en kruiken. Het is nog steeds niet zo dat de songs na 1 luisterbeurt al pakken. Nee, je moet er wel wat moeite voor doen. Glorious collision moet groeien. En vooral de zang mensen, de zang is hier gewoon perfect. Het markante stemgeluid van Tom S. Englund is er nog steeds maar hij heeft het hier perfect onder controle.

Fans van Evergrey kunnen hier met een gerust hart toeslaan. Twijfelaars zouden dit ook gewoon eens moeten proberen. Dit is namelijk een ijzersterk album.

Als laatste wil ik nog even extra mijn petje afnemen voor het fantastische To fit the mold. Tranentrekker-extravaganza!


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 29-07-2011 14:40 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Hmmm, is er echt zo weinig animo voor dit album?

Man, op nummers als You, Wrong en To fit the mold is de pijn bijna tastbaar. Prachtig gewoon!


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen